Gå til innhold

Hva er det fineste noen har sagt til deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du trenger ikke å avspore tråden. Å kjefte som du gjør, er på ingen måte hyggelig. 

Fant du glede i å lirke ut av deg denne dritten?

Anonymkode: cdf3a...5e8

Var vel andre som liret av seg mer dritt…

Anonymkode: 1ff36...c72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg var da en syvåring spurte meg om han kunne bo hos meg hvis moren gand døde. Nå er han nesten 30, men han er fortsatt en av de viktigste personene i livet mitt, selv om moren heldig vis også lever i beste velgående og er en god venninne.

Anonymkode: 4bf89...7c1

Skrevet

Fra mannen: Du er den sterkeste og fineste jeg vet om og livet hadde vært tomt uten meg.

Fra barnet vårt: Du er den beste mammaen i verden!

Fra de som ikke er den nærmeste familie er at jeg var den beste treneren de hadde hatt fordi de følte seg trygge hos meg. 

Anonymkode: fb5b2...df7

Skrevet

17åringen dro ut ista uten mobil så jeg spurte hvor hun skulle. Hun: jeg skal bare på basketbanen, men hvorfor skal du vite det? Jeg: om jeg trenger å få tak i deg. Hun: Du trenger da ikke å få tak i meg du, du er jo kapabel til å klare alt selv du, for du er jo mamman min. 
Det gjorde dagen, som egentlig har vært rimelig kjip. 

Anonymkode: 2ea9c...a24

Skrevet

Da 5-åringen skulle på samvær hos pappaen sin og sa til meg ved leggetid kvelden før: "mamma, uansett hvor langt vi er fra hverandre, er du alltid med i hjertet mitt". 

Skrevet

Det fineste noen har sagt til meg, er det jeg sier til meg selv. "Jeg er bra nok." 

Jeg har begynt å snakke pent til meg selv. 

Det er det jeg sier til meg selv som er viktigst. 

Når barna mine sier at jeg er fin mamma, så smelter jeg. 

Har ei svigerinne som sier mye fint til meg. 😊 Hun er flink til å si ting rett ut. 

Får høre at jeg er flink til å stå på og er positiv. Det betyr mye for meg siden jeg er kronisk syk. 

Anonymkode: 5365a...83f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...