Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 Hvor mye høyere lønn enn det man får tilbud om kan man be om dersom man får et jobbtilbud? Anonymkode: a5cd2...8c3
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #2 Skrevet 9. juni 2022 Kommer an på jobben. Anonymkode: 95557...cf6
Luksusdyret Skrevet 9. juni 2022 #3 Skrevet 9. juni 2022 Jeg fikk påslag på 50 000 i forhold til tilbudet. De godtok det.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #4 Skrevet 9. juni 2022 VeslePesle skrev (2 minutter siden): Jeg fikk påslag på 50 000 i forhold til tilbudet. De godtok det. Skal snakke med dem i morgen. Er noe slikt jeg tenker. Dersom jeg takker ja til tilbudet ønsker jeg ikke å gå ned i lønn i forhold til den jobben jeg har i dag Anonymkode: a5cd2...8c3
Luksusdyret Skrevet 9. juni 2022 #5 Skrevet 9. juni 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Skal snakke med dem i morgen. Er noe slikt jeg tenker. Dersom jeg takker ja til tilbudet ønsker jeg ikke å gå ned i lønn i forhold til den jobben jeg har i dag Anonymkode: a5cd2...8c3 Det er rart hvis de i det hele tatt tilbyr noe som er under det du har i dag.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #6 Skrevet 9. juni 2022 VeslePesle skrev (30 minutter siden): Det er rart hvis de i det hele tatt tilbyr noe som er under det du har i dag. De vet ikke hva jeg har i dag. Dette er kommune, og jeg jobber i stat. Kommunene ligger ofte, men ikke alltid under stat i lønninger Anonymkode: a5cd2...8c3
Luksusdyret Skrevet 9. juni 2022 #7 Skrevet 9. juni 2022 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): De vet ikke hva jeg har i dag. Dette er kommune, og jeg jobber i stat. Kommunene ligger ofte, men ikke alltid under stat i lønninger Anonymkode: a5cd2...8c3 Statistikken viser det omvendte.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #8 Skrevet 9. juni 2022 VeslePesle skrev (5 minutter siden): Statistikken viser det omvendte. Jeg er tatt et par etterutdanninger og lønn er en av de tingene som ofte har blitt diskutert over en øl på kvelden, og det har jevnt over kommuneansatte hatt dårligere lønn enn statsansatte Anonymkode: a5cd2...8c3
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #9 Skrevet 9. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg er tatt et par etterutdanninger og lønn er en av de tingene som ofte har blitt diskutert over en øl på kvelden, og det har jevnt over kommuneansatte hatt dårligere lønn enn statsansatte Anonymkode: a5cd2...8c3 Så det du hører over en øl trumfer statistikk? Anonymkode: f505f...02d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå