Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Seriøst. Etter en serie jeg likte ble faset ut for 13 år siden har jeg ikke funnet noe jeg er fornøyd med. Helt til jeg kjøpte curl girl på normal. Altså… jeg er over meg av begeistring. Den skum balsamen er genial. 
Bare et tips. Er vel ikke bare meg som sliter med stort brusete hår?

Anonymkode: 2f974...bbc

Fortsetter under...

Oi, takk for tips.

Jeg bestilte akkurat hele Cantu-serien pga samme hår-problem.

Men da skal jeg teste produktene fra Normal også.

Hadde vært så deilig å bare få sunt hår, uten frizz, med naturlige bølger/krøller... Nå føler jeg eneste alternativ er rettetanga når jeg skal se ordentlig ut🙈

Anonymkode: 656c9...eb1

Hmm, verdt et forsøk...

Jeg prøvde den rosa serien fra Normal som er for krøller, den anbefalte dama i kassa og det var jo et pluss at den luktet så godt. Men den var grusom, håret kjentes ut som det ikke var vasket på to måneder, så utrolig ekkelt å ta på, måtte vaske håret på nytt og kaste produktet.

Men jeg er åpen for å prøve nye ting jeg altså. Elsker hårskummet til Aussi for krøller, men det er jo umulig å få tak i i Norge nå.

Anonymkode: 30a84...d69

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Oi, takk for tips.

Jeg bestilte akkurat hele Cantu-serien pga samme hår-problem.

Men da skal jeg teste produktene fra Normal også.

Hadde vært så deilig å bare få sunt hår, uten frizz, med naturlige bølger/krøller... Nå føler jeg eneste alternativ er rettetanga når jeg skal se ordentlig ut🙈

Jeg vet hvor irriterende det er å bruke masse penger på slikt. Prøv den skum balsamen først da og se om den gjør nytten. Jeg brukte den bare i starten. Nyvasket lufttørket hår ser ikke ut på meg, men den funka altså. Kosta ikke mye. 100 ish. 
Nå har jeg den i fuktig hår og det blir så mykt og uten brus. Kjøpte mer etter å ha forsøkt den og jeg liker de. I tillegg er de miljøvennlige og dyrevennlig. Det er et pluss. 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hmm, verdt et forsøk...

Jeg prøvde den rosa serien fra Normal som er for krøller, den anbefalte dama i kassa og det var jo et pluss at den luktet så godt. Men den var grusom, håret kjentes ut som det ikke var vasket på to måneder, så utrolig ekkelt å ta på, måtte vaske håret på nytt og kaste produktet.

Men jeg er åpen for å prøve nye ting jeg altså. Elsker hårskummet til Aussi for krøller, men det er jo umulig å få tak i i Norge nå.

Aussie er også bra. Aldri forsøkt skummet men hårkurer derfra er veldig gode på mitt hår også. 

Annonse

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

.....for dette er ikke reklame i det hele tatt......

Anonymkode: 1cb87...5cb

Tenker du at noen gidder å reklamere for produkter som alle får kjøpt på Normal? Det blir litt som å reklamere for Jarlsberg-ost😆

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg vet hvor irriterende det er å bruke masse penger på slikt. Prøv den skum balsamen først da og se om den gjør nytten. Jeg brukte den bare i starten. Nyvasket lufttørket hår ser ikke ut på meg, men den funka altså. Kosta ikke mye. 100 ish. 
Nå har jeg den i fuktig hår og det blir så mykt og uten brus. Kjøpte mer etter å ha forsøkt den og jeg liker de. I tillegg er de miljøvennlige og dyrevennlig. Det er et pluss. 

Tja, de pengene bruker jeg med glede hvis det er mulig å få skikk på håret mitt og pensjonere rettetanga, så jeg tester hele serien jeg. Uansett om det gjelder hårpleie eller hudpleie så har jeg litt tvangstanker, og tenker at jeg må bruke hele serien fra samme merke for å få riktig inntrykk, derfor som sagt nettopp bestilt 6 produkter fra Cantu😂

Ikke var det helt ville priser på produktene heller🙃

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Aussie er også bra. Aldri forsøkt skummet men hårkurer derfra er veldig gode på mitt hår også. 

Aussie har et eget skum for krøller, den forrige het Curl me up eller noe sånt, men den har gått ut av produksjon. Den nye har ikke kommet til Norge (enda)

Jeg bruker krølleskum fra Jason Frieda, kjøpte Curly Girl sitt nå bare for å teste, ikke så stor forskjell. Klapper inn gelé fra L’Oreal og bruker diffuser, klemmer over med en hårolje  fra Gliss eller J Frieda til slutt, holder fint, vasker håret 1-2 ganger i uka.

Tror det er metoden mer enn produktene som gir resultat. Jeg gjør det ikke så omstendig som de videoene jeg ser på Tik Tok. Tar hårkrem i klissvått hår i dusjen (fordeles best da), klemmer ut litt vann med et håndkle, har i skum, klemmer opp krøllene med håndkleet (et tynt utvasket ett som trekker mye fukt) for å ta ut mer vann, klapper i gelé, scruncher opp krøllene mer med hendene og tørker med diffuser. Klemmer i olje til slutt for å få vekk det stive. Tar kanskje 30 min. inkl dusj, men jeg har ikke kjempetykt hår da.

Jeg sparer ut håret nå, er halvlangt, skal gå til en frisør som kan krøller (tror Adam og Eva har en) og få en god klipp om et år, det gjør også stor forskjell. Målet er håret til Carrie fra SATC på sitt beste 😄

Anonymkode: 52211...bb0

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Aussie har et eget skum for krøller, den forrige het Curl me up eller noe sånt, men den har gått ut av produksjon. Den nye har ikke kommet til Norge (enda)

Skal definitivt følge med på det. Håret mitt er utrolig krevende å få fint, men med rette produkter ER det fint da. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg bruker krølleskum fra Jason Frieda, kjøpte Curly Girl sitt nå bare for å teste, ikke så stor forskjell. Klapper inn gelé fra L’Oreal og bruker diffuser, klemmer over med en hårolje  fra Gliss eller J Frieda til slutt, holder fint, vasker håret 1-2 ganger i uka.

Tror det er metoden mer enn produktene som gir resultat. Jeg gjør det ikke så omstendig som de videoene jeg ser på Tik Tok. Tar hårkrem i klissvått hår i dusjen (fordeles best da), klemmer ut litt vann med et håndkle, har i skum, klemmer opp krøllene med håndkleet (et tynt utvasket ett som trekker mye fukt) for å ta ut mer vann, klapper i gelé, scruncher opp krøllene mer med hendene og tørker med diffuser. Klemmer i olje til slutt for å få vekk det stive. Tar kanskje 30 min. inkl dusj, men jeg har ikke kjempetykt hår da.

Jeg sparer ut håret nå, er halvlangt, skal gå til en frisør som kan krøller (tror Adam og Eva har en) og få en god klipp om et år, det gjør også stor forskjell. Målet er håret til Carrie fra SATC på sitt beste 😄

Ja, rutiner er viktig. Og med de rette produktene er det lettere å få til da. 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har veldig tykt hår og kan ikke bruke diffuser for da blir håret for stort...

Jeg vasker og har i balsam, håndkletørrer, har i skum for krøllete hår, grei ut med grovtagget kam og lufttørker. 

Må ha et skum som samler krøllene, motvirker frizz og ikke gjør håret stivt.

Der er Aussie sin "curl up" genial, veldig lei meg for at den er borte, sliter med å finne et like godt produkt.

Jeg kan ikke ha håret løst uten å vaske det først, det er altfor stort og frizzy, så jeg vasker det annenhver dag og har det i "bun" dag to..

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har veldig tykt hår og kan ikke bruke diffuser for da blir håret for stort...

Jeg vasker og har i balsam, håndkletørrer, har i skum for krøllete hår, grei ut med grovtagget kam og lufttørker. 

Må ha et skum som samler krøllene, motvirker frizz og ikke gjør håret stivt.

Der er Aussie sin "curl up" genial, veldig lei meg for at den er borte, sliter med å finne et like godt produkt.

Jeg kan ikke ha håret løst uten å vaske det først, det er altfor stort og frizzy, så jeg vasker det annenhver dag og har det i "bun" dag to..

Samme her. Løst samme dag som nyvasket. Og oppsatt dag to. Veldig tykt hår. Frisøren min sier jeg har hår for «et helt skolekorps». Det er veldig fint med riktig pleie men med hektiske dager er egenpleie ikke prioritert. Da trenger jeg produkter som virker og krever minimalt med jobb. Derfor leter jeg. Og dette skummet var på grensen til magisk. Jeg hater stivt hår. Myke krøller er best. 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...