Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #1 Skrevet 9. juni 2022 Over førti, gift for tredje gang. Full pakke. Hvit brud, slør og fest «tre dager til ende». Alle skjønner jo hvem jeg mener og skal ikke skrive navnet her. Er hun den kvinnelige varianten av Jon Arne Riise. Ekte kjærlighet og klemmer til, igjen og igjen og igjen. Alle gode ting er tre da. 😂 Jeg måtte bare få det ut et sted altså. Anonymkode: 48b33...f61
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #2 Skrevet 9. juni 2022 Og hva bryr det deg, egentlig? Hun ser fornøyd ut på bildene. Hun er voksen og tar de valgene som passer henne. Jeg skal også stå brud for tredje gang (dog uten hvit kjole og stort selskap) i høst. Det føles riktig for meg, og jeg kunne ikke ha brydd meg mindre hva random folk på nett hadde syntes om det. Lev ditt eget liv, vær lykkelig og glad. Anonymkode: 38bb2...bf8
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #3 Skrevet 9. juni 2022 Dette er jo kjendiser i et nøtteskall. Det handler vel om å få vist seg frem og publisitet? Jeg tror de rett og slett ikke tenker på ekteskap som noe big deal. De har advokater som gjør papirarbeid i forkant også er selve ektepakten like seriøs som å spørre noen i 5. Klasse Anonymkode: f989e...137
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #4 Skrevet 9. juni 2022 Nå aner jeg ikke hvem det snakkes om, men jeg kjenner ei so. Er gift for 4. gang. Hun er 40. For henne er det religiøse grunner. Det er viktig for henne at hun ikke lever utenfor ekteskap. Første ekteskap ble inngått på grunn av svangerskap. Jeg skjønner meg ikke på det. I det du blir skilt, har du vel alt brutt noen bibelske føringer? Heldigvis ikke mitt valg. Anonymkode: 0fa41...992
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #5 Skrevet 9. juni 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Nå aner jeg ikke hvem det snakkes om, men jeg kjenner ei so. Er gift for 4. gang. Hun er 40. For henne er det religiøse grunner. Det er viktig for henne at hun ikke lever utenfor ekteskap. Første ekteskap ble inngått på grunn av svangerskap. Jeg skjønner meg ikke på det. I det du blir skilt, har du vel alt brutt noen bibelske føringer? Heldigvis ikke mitt valg. Anonymkode: 0fa41...992 Det spørs hva som er grunnen til skilsmissen. Anonymkode: 38bb2...bf8
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #6 Skrevet 9. juni 2022 Jeg heier på alle som følger hjertet. Så fremt det ikke er tale om totalt impulsdrevne mennesker som lar det gå utover barna sine med gjentatte relasjonsbrudd og instabilitet. Jeg vet ikke hvem du sikter til i HI. Men jeg vil i utgangspunktet heller føle sterkt og nyte livet, enn å sette snevre grenser for hva som er tillatt atferd, ut fra hva folk kunne finne på tenke om meg. Anonymkode: c637a...f8f
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #7 Skrevet 9. juni 2022 Nå må jo folk få gifte seg så mange ganger de vil. Det som er flaut er jo at pressen skriver om det, og at nordmenn blir så fjollete. Det er sånn putepinlig. Tror jo det kommer av at de "naboen" liksom, og norske kjendiser er ofte ikke det minste interessante. Jeg vil jo faktisk si at Jon Arne Rise er en av de få jeg lar meg underholde litt av. Han gjør et stort nummer ut av seg selv men det er i det minste ekte! Han ER sånn og det er både bra og underholdende. Ellers er det stort sett en jævli tafatt gjeng. Kan jo tenke de fargerike og ekte personene på en hånd. Anonymkode: d2208...9f5
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #8 Skrevet 9. juni 2022 Å gifte seg for tredje eller fjerde gang er teit. To ganger - ok. Å være hvit brud hver gang er bare latterlig. Anonymkode: 2e76f...052
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #9 Skrevet 9. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det spørs hva som er grunnen til skilsmissen. Anonymkode: 38bb2...bf8 Første gangen var det fordi de var for ulike. De hadde ulike ønsker. I tillegg hadde hun begynt å sverme for mann nr. 2. Anonymkode: 0fa41...992
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #10 Skrevet 9. juni 2022 En typisk kjendisnarsisisst. Anonymkode: 25da0...56b
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #11 Skrevet 9. juni 2022 Jeg aner ikke hvem du snakker om, men generelt synes jeg det er fint å feire bryllup hvis man tror det skal vare. Bryllupsgave ville imidlertid bli vesentlig redusert fra min side til bryllup nummer to og tre. Anonymkode: 92419...54f
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #12 Skrevet 9. juni 2022 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Jeg aner ikke hvem du snakker om, men generelt synes jeg det er fint å feire bryllup hvis man tror det skal vare. Bryllupsgave ville imidlertid bli vesentlig redusert fra min side til bryllup nummer to og tre. Anonymkode: 92419...54f Hvis man tror det skal vare. 😳 Alle tror vel det? Hun har ikke statistikken med seg da. Anonymkode: 48b33...f61
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #13 Skrevet 9. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvis man tror det skal vare. 😳 Alle tror vel det? Hun har ikke statistikken med seg da. Anonymkode: 48b33...f61 De fleste tron nok det og de fleste har også rett. Anonymkode: 92419...54f
Sommerkroppen 2029 Skrevet 9. juni 2022 #14 Skrevet 9. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvis man tror det skal vare. 😳 Alle tror vel det? Hun har ikke statistikken med seg da. Anonymkode: 48b33...f61 Alle tror vel det første gangen iallefall. Men etter ett eller to forsøk, så ville jeg nok sterkt vurdert å bare være samboere med kontrakt f.eks. Vanlig bryllup med hvit kjole og stor feiring synes jeg ikke passer seg. Men det er min mening. Kjenner også ei som giftet seg for tredje gang. Siste gangen fikk de lite gaver, siden de fleste gjestene til bruden allerede hadde gitt gaver to ganger før 😄
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #15 Skrevet 9. juni 2022 Så fordi hun har vært gift før så er det ikke lov med hvit brudekjole og slør?? Her er det du som er tragisk! Anonymkode: 63b51...02f
amandine Skrevet 9. juni 2022 #16 Skrevet 9. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Over førti, gift for tredje gang. Full pakke. Hvit brud, slør og fest «tre dager til ende». Alle skjønner jo hvem jeg mener og skal ikke skrive navnet her. Er hun den kvinnelige varianten av Jon Arne Riise. Ekte kjærlighet og klemmer til, igjen og igjen og igjen. Alle gode ting er tre da. 😂 Jeg måtte bare få det ut et sted altså. Anonymkode: 48b33...f61 Du bare måtte få det ut? Fint at du fikk det ut før det gnaget hull på sjelen din. Kan jeg få anbefale strikketøy eller jogging som mer meningsfylt tidsfordriv enn å la seg plages av helt ukjente menneskers liv? Jeg synes forøvrig at det var en skikkelig stusselig tråd du startet.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #17 Skrevet 9. juni 2022 Folk må få gifte seg så mange ganger de bare vil. Det går ikke ut over noen andre enn dem selv. Det er langt verre med de som får barn med både tre og fire forskjellige personer, synes jeg. Anonymkode: f70fc...ad7
sug lut Skrevet 9. juni 2022 #18 Skrevet 9. juni 2022 Gift i vei, en fest er en fest og alle anledninger bør feires.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå