Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #26 Skrevet 9. juni 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Det renner jo vann og såpe inn der og. Jeg vasker heller aldri kroppen. Jeg vasker meg under armene og i ansiktet. Thats it. Har jeg gjort i alle år. Anonymkode: d0edf...51c Det blir ikke rent da altså.... Anonymkode: 222e6...e45
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #27 Skrevet 9. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Når jeg dusjer starter jeg med å massere inn håret med sjampo og bruker såpen jeg har på hendene til å vaske meg der det trengs: under armene, i rumpa, kuken og ballene, og mellom tærne. Og av og til når jeg husker det: halsen og skjegget. Anonymkode: ddae4...722 Hehe, det er mannemåten. Kombinert såpe til hele kroppen Jeg såper inn håret med shampo, skyller det ut og har i balsam, lar balsamen sitte mens jeg vasker kroppen. Ansiktsståpe til ansikt, hals og bryst, husk bak ørene. Vanlig såpe til resten av kroppen, under armene, bena osv. Rumpesåpe (asan) til rumpe, lyske osv. Skyll hele kroppen. Ferdig Anonymkode: 222e6...e45
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #28 Skrevet 9. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hehe, det er mannemåten. Kombinert såpe til hele kroppen Jeg såper inn håret med shampo, skyller det ut og har i balsam, lar balsamen sitte mens jeg vasker kroppen. Ansiktsståpe til ansikt, hals og bryst, husk bak ørene. Vanlig såpe til resten av kroppen, under armene, bena osv. Rumpesåpe (asan) til rumpe, lyske osv. Skyll hele kroppen. Ferdig Anonymkode: 222e6...e45 Haha, dere kvinner er så søte, med alle spesialsåper og spesialkremer, ikke rart dere er vakre . Multisåpe er tingen 👍 Anonymkode: ddae4...722
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #29 Skrevet 9. juni 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Det blir ikke rent da altså.... Anonymkode: 222e6...e45 Vel. Ikke lukter det. Ikke er det noe synlig møkk. Ikke har noen noengang klaga... Anonymkode: d0edf...51c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. juni 2022 #30 Skrevet 9. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Vel. Ikke lukter det. Ikke er det noe synlig møkk. Ikke har noen noengang klaga... Anonymkode: d0edf...51c Det tar ca ett minutt å ta vasken der også… godt både for selvfølelsen og rensligheten.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #31 Skrevet 9. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvordan blir du ren i rumpesprekken hvis du ikke vasker deg spesifikt i rumpa? Du blir jo ikke ren bare av å stå i dusjen og la vannet renne over rumpeballene. Anonymkode: 7c2ba...cc8 Hvordan ren er det du mener man ikke blir? Jeg har ikke brukt dåpe på kroppen, bare på hendene og i håret, på sikkert 20 år. Man blir ikke syk av det. Det lukter ikke. Det ser ikke skittent ut. Hva er da poenget med mer vasking? Anonymkode: fcd88...67d
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #32 Skrevet 9. juni 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (33 minutter siden): Det tar ca ett minutt å ta vasken der også… godt både for selvfølelsen og rensligheten. Jeg kan love deg at selvfølelsen min ikke blir bedre av det Og jeg er mer enn renslig nok! Anonymkode: d0edf...51c
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #33 Skrevet 9. juni 2022 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Hvordan ren er det du mener man ikke blir? Jeg har ikke brukt dåpe på kroppen, bare på hendene og i håret, på sikkert 20 år. Man blir ikke syk av det. Det lukter ikke. Det ser ikke skittent ut. Hva er da poenget med mer vasking? Anonymkode: fcd88...67d Bakterier blir ikke borte med bare vann, med mindre du vasker kroppen i vann med temperaturer 60 grader eller høyere. Anonymkode: 4be67...72e
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #34 Skrevet 9. juni 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Bakterier blir ikke borte med bare vann, med mindre du vasker kroppen i vann med temperaturer 60 grader eller høyere. Anonymkode: 4be67...72e Jeg vil jo ikke bli kvitt bakteriene heller. Dem trenger vi. Anonymkode: fcd88...67d
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #35 Skrevet 9. juni 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg vil jo ikke bli kvitt bakteriene heller. Dem trenger vi. Anonymkode: fcd88...67d Helt enig! Jeg er aldri noe syk knytta til mangel på såpe i rompa eller kroppen forøvrig Anonymkode: d0edf...51c
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #36 Skrevet 9. juni 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg vil jo ikke bli kvitt bakteriene heller. Dem trenger vi. Anonymkode: fcd88...67d Vi trenger ikke bakterier fra mens, sex og avføring. Anonymkode: 4be67...72e
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #37 Skrevet 9. juni 2022 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Jeg vil jo ikke bli kvitt bakteriene heller. Dem trenger vi. Anonymkode: fcd88...67d Enkelte bakterier lukter dessverre. Vasker du toalettet med bare vann også? Anonymkode: ddae4...722
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #38 Skrevet 9. juni 2022 Jeg skyller bare med vann. Bruker hånddusj og spyler mellom sprekken med den kraftige strålen. Anonymkode: a541d...6a7
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #39 Skrevet 9. juni 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg vasker meg med vann hver eneste gang jeg har vært på do, for meg er det utenkelig å bruke såpe. Like utenkelig som å kun tørke meg med papir. Anonymkode: 829fe...49e Da går du bare på do hjemme da altså? Anonymkode: 8844a...ad4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå