Gå til innhold

....og nå angrer Johnny Depp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vil han mest sannsynlig ikke ha de 90 millionene han krevde av Amber Heard. Det var det jeg sa, at hevn er så idiotisk! Nå kommer han til å slite med den skammen og dårlige samvittigheten sin! Det var så dumt av han å bli så krenket at han helt mistet hodet! Dette må han slite med nå. Alle bør vite at hevn er fullstendig destruktivt etter den søte kløe!

Anonymkode: 8a9a9...6ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er rent pr-stunt, ikke noe annet. Nå skal han forsøke å fremstille seg som den snille fyren som tilgir sin voldelige partner. Like patetisk som fyren selv.

Han har allerede begynt å bygge nytt image. Falsk, som alltid.

Anonymkode: 9bca6...6d6

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Dette er rent pr-stunt, ikke noe annet. Nå skal han forsøke å fremstille seg som den snille fyren som tilgir sin voldelige partner. Like patetisk som fyren selv.

Han har allerede begynt å bygge nytt image. Falsk, som alltid.

Dette☝🏼

Anonymkode: 81a79...176

Skrevet

Nei jeg tror han fint kan angre. Husk at de var et par som en gang var stormende forelsket, og selv om følelsene er borte så er ikke minnene det. Ingen redelige mennesker vil leve helt smertefritt  etter å ha hevnet seg. Hevn er en utrolig ødeleggende ting, for uansett hvor mye du tenker at noen fortjener det så handler det til syvende og sist om hvem du selv er og hva som bor i deg. Det er nesten så jeg får sympati med fyren. 

Skrevet

Du er ekstremt naiv hvis du faktisk tror han har en samvitighet og at han vil angre på det han har gjort. Han godter seg nok veldig av at Amber nå blir gjeldsslave for resten av livet! Kvalmende type!

Anonymkode: bd782...588

Skrevet

Rettssaken handlet vel ikke om pengene. Penger har han nok av. Han saksøkte for å ødelegge hans navn og rykte, og han ble trodd. Det var det som var viktig. Han ble trodd i at Heard løy for å ødelegge han og karrieren hans

Anonymkode: 64512...116

Skrevet

Nei jeg er ikke spesielt naiv. Heller tvert om dessverre. Jeg vet bare at hevn er så destruktivt, og du skal være ganske skadet om du ikke angrer på det. En ond gjerning er en ond gjerning uansett hva du kaller den, og uansett hvorfor du velger å handle på den måten. Sinne går over, og sorg går over. Da vil angeren komme, og ikke nødvendigvis på grunn av skaden du påførte andre, men fordi du har noe i deg som er veldig destruktivt og stygt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Nei jeg tror han fint kan angre. Husk at de var et par som en gang var stormende forelsket, og selv om følelsene er borte så er ikke minnene det. Ingen redelige mennesker vil leve helt smertefritt  etter å ha hevnet seg. Hevn er en utrolig ødeleggende ting, for uansett hvor mye du tenker at noen fortjener det så handler det til syvende og sist om hvem du selv er og hva som bor i deg. Det er nesten så jeg får sympati med fyren. 

Han er ikke et redelig menneske. Han er en egoistisk rusmisbruker som kun tenker på egen vinning. Det koster ham ingenting å ikke ta imot hennes penger, han er mangemilliardær, så han er ikke snill. Du må ikke være så naiv.

Dette er kun pr-stunt og image-bygging.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Rettssaken handlet vel ikke om pengene. Penger har han nok av. Han saksøkte for å ødelegge hans navn og rykte, og han ble trodd. Det var det som var viktig. Han ble trodd i at Heard løy for å ødelegge han og karrieren hans

Jada, greit nok. Men alle vet jo at han ville blitt trodd uten kameraer tilstede også. Han valgte de kun for hevn. Veldig ondskapsfullt, og det må han jo nå faktisk leve med. Kanskje han får god terapi, eller så ruser han seg kanskje mer enn noensinne. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Han er ikke et redelig menneske. Han er en egoistisk rusmisbruker som kun tenker på egen vinning. Det koster ham ingenting å ikke ta imot hennes penger, han er mangemilliardær, så han er ikke snill. Du må ikke være så naiv.

Dette er kun pr-stunt og image-bygging.

Hmm. Det er mulig du har rett. Det er det. Jeg tenker nok at han innerst inne har normal empati..

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Nå vil han mest sannsynlig ikke ha de 90 millionene han krevde av Amber Heard. Det var det jeg sa, at hevn er så idiotisk! Nå kommer han til å slite med den skammen og dårlige samvittigheten sin! Det var så dumt av han å bli så krenket at han helt mistet hodet! Dette må han slite med nå. Alle bør vite at hevn er fullstendig destruktivt etter den søte kløe!

Hele rettssaken var for å ydmyke eksen sin og drite henne ut foran hele verden. Hadde han virkelig ment seg alvorlig mishandlet, ville han selvfølgelig ha tatt pengene. Han kommer nok ikke til å slite med samvittigheten, jeg tror nok det var en impulsiv handling av en kunstnerisk, følelsesdrevet person som han er. Men hey! Den kvinnelige advokaten som han flørtet med midt i rettssalen under hele saken ble forfremmet. Kanskje jeg også skal flørte med en kjendisklient, så får jeg også en høyere posisjon? Det er vel slik det skjer, at man kan flørte seg til en stilling? Johnny Depps advokat forfremmet – VG

Anonymkode: bbf57...462

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Men da kunne han jo satt summen lavere, til en sum hun faktisk hadde råd til å betale. Han visste nok på forhånd at erstatning av en slik størrelsesorden fikk henne til å gå konkurs. Etter å ha spilt på nervene hennes og gitt henne frykt for at hun havnet på gata etter å ha betalt kravet, spiller han nå en snill dude som tilgir den "grusomme" eksen sin. Han er en svært dyktig skuespiller, en av de beste i Hollywood. Selvfølgelig har han spilt hele veien og tatt strategiske valg sammen med advokatene sine. 

For øvrig ble han også dømt til å betale Heard 2 millioner. En mye mindre sum enn det hun ble dømt til å betale til ham, men dommen viser jo at han heller ikke er uten skyld, bare at skylden hans ble ansett for å være mindre enn hennes. Det glemmer alle som hyller ham som en helt - BEGGE var skyld i det som skjedde, enn i noe ulik grad.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jada, greit nok. Men alle vet jo at han ville blitt trodd uten kameraer tilstede også. Han valgte de kun for hevn. Veldig ondskapsfullt, og det må han jo nå faktisk leve med. Kanskje han får god terapi, eller så ruser han seg kanskje mer enn noensinne. 

Pressen hadde vært det uansett. Og siden det handlet om å få verdigheten tilbake, så ble det sånn. En dommer kunne valgt å nekte kamera også. Hvorfor tillot dommeren det? For egen vinning det også? Alt i USA handler om egen vinning. Familier saksøker hverandre foran kamera for 50 dollar 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hele rettssaken var for å ydmyke eksen sin og drite henne ut foran hele verden. Hadde han virkelig ment seg alvorlig mishandlet, ville han selvfølgelig ha tatt pengene. Han kommer nok ikke til å slite med samvittigheten, jeg tror nok det var en impulsiv handling av en kunstnerisk, følelsesdrevet person som han er. Men hey! Den kvinnelige advokaten som han flørtet med midt i rettssalen under hele saken ble forfremmet. Kanskje jeg også skal flørte med en kjendisklient, så får jeg også en høyere posisjon? Det er vel slik det skjer, at man kan flørte seg til en stilling? Johnny Depps advokat forfremmet – VG

Når det regner på presten... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Hmm. Det er mulig du har rett. Det er det. Jeg tenker nok at han innerst inne har normal empati..

Hadde han hatt normal empati hadde han ikke gått til sak mot henne i utgangspunktet. Han tok en sjanse på at gamle fans ville stille opp for ham og ikke gjennomskue hans skuespill. Dessverre lyktes han.

Det han holder på med nå er bare en ytterligere hån.

Skrevet

Men da kunne han jo satt summen lavere, til en sum hun faktisk hadde råd til å betale. Han visste nok på forhånd at erstatning av en slik størrelsesorden fikk henne til å gå konkurs. Etter å ha spilt på nervene hennes og gitt henne frykt for at hun havnet på gata etter å ha betalt kravet, spiller han nå en snill dude som tilgir den "grusomme" eksen sin. Han er en svært dyktig skuespiller, en av de beste i Hollywood. Selvfølgelig har han spilt hele veien og tatt strategiske valg sammen med advokatene sine. 

For øvrig ble han også dømt til å betale Heard 2 millioner. En mye mindre sum enn det hun ble dømt til å betale til ham, men dommen viser jo at han heller ikke er uten skyld, bare at skylden hans ble ansett for å være mindre enn hennes. Det glemmer alle som hyller ham som en helt - BEGGE var skyld i det som skjedde, enn i noe ulik grad.

Og de pengene, 3 millioner lovet hun å donere, og har påstått hun har donert, som den helgenen hun er. Men så har hun jo ikke det….

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hadde han hatt normal empati hadde han ikke gått til sak mot henne i utgangspunktet. Han tok en sjanse på at gamle fans ville stille opp for ham og ikke gjennomskue hans skuespill. Dessverre lyktes han.

Nå er det ikke akkurat som at hun er en uskyldig part da.

Anonymkode: 92042...119

Skrevet

Og de pengene, 3 millioner lovet hun å donere, og har påstått hun har donert, som den helgenen hun er. Men så har hun jo ikke det….

Ingen sier at hun er en helgen. Hennes manglende donasjon har heller ingenting med saken om mishandling og ødeleggelse av ryktet hans å gjøre. Det handler mer om hennes manglende troverdighet. Nå skal vi ikke blande epler og pærer.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tenkte liksom at han ikke skjønte alvoret før det var over. At han ser all hetsen og tenker.... Jeg tillegger han kanskje for gode sider 

Skrevet

Dere er sjuke og bør få dere en annen hobby.

Anonymkode: c7952...960

Skrevet

Nå er det ikke akkurat som at hun er en uskyldig part da.

Anonymkode: 92042...119

Og det er det heller ingen som sier. Men noen må være et større menneske og slutte mens leken er god. Han kunne ha satt summen til et mer overkommelig beløp for henne - for ham er de småpenger. Om så erstatningen skulle være på to millioner og han hadde vunnet, ville jo navnet hans ha blitt renvasket - altså målet med saken oppnådd. Et krav på så svimlende summer er ikke annet enn et stort ønske om å straffe henne hardest mulig. Når han nå sier nei takk til pengene, så er han bare patetisk. Da var størrelsen på summen kun et middel for å gi henne vanvittig stress, ikke en påstand om at han faktisk har lidd for en slik sum. 

Skrevet

Dere er sjuke og bør få dere en annen hobby.

Anonymkode: c7952...960

Og der kom psykiateren inn i tråden. Hvilket sykehus jobber du på? 

Skrevet

Han var nødt til å gå til sak for å redde omdømmet sitt. Nå har hun vist for verden hva slags (u)menneske hun er og han har ikke mer å bevise. Pengene har nok aldri betydd noe. 

Han er et godt menneske. 

Anonymkode: f3763...7b2

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Han ble ikke funnet skyldig i noe. Det han er dømt til å betale, er pga av de mente hans tidligere advokat hadde æreskrenket henne med en uttalelse. Og de summene som er satt, er jo satt av juryen. Ikke av Johnny Depp. Den summen som i utgangspunktet var satt, er pga tapt inntekt. Den summen som Amber Heard saksøkte for, som var dobbelt så høy, er derimot en sum som ikke har så mye rot i noe. 

Anonymkode: a4517...388

Skrevet

Han var nødt til å gå til sak for å redde omdømmet sitt. Nå har hun vist for verden hva slags (u)menneske hun er og han har ikke mer å bevise. Pengene har nok aldri betydd noe. 

Han er et godt menneske. 

Anonymkode: f3763...7b2

Men hvorfor har han da bedt om svimlende summer i saken som han visste på forhånd at hun aldri ville ha klart å betale? Hvis omdømmet var kjernen i saken, kunne han jo bare ha droppet erstatningen, eventuelt satt summen til noe symbolsk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...