Gå til innhold

Hva syns dere om snekkerbukse til voksne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg personlig hadde ikke gått i det om havet brant. Hadde en da jeg var gravid, men selv da følte jeg meg gørrteit i det så den ble ikke brukt 

Noen kan ha det da, de som selv synes det er kult og er typen til det. 

Anonymkode: d49f6...e57

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hva er et kult eksempel da? 

Anonymkode: 7bc92...ade

Som har vid snekkerbukse og trang kort topp og ene selen hengende ned. Store boots og usminket med langt hår. Det er en kul type. 

Anonymkode: 54990...6b1

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Som har vid snekkerbukse og trang kort topp og ene selen hengende ned. Store boots og usminket med langt hår. Det er en kul type. 

I 1992, ja.

Anonymkode: 8882f...c62

Jeg er ikke kul nok for snekkerbukse selv. Ville bare sett teit ut. Men jeg så en godt voksen dame som kjøpte snekkerbukse i går, og hun tror jeg vil se fantastisk ut i den. Hun var gjennomsnittlig høy, slank, så ut som hun kom fra Spania eller der omkring, svart hår i en messy bun, og hadde en stil som var som en blanding av av eksentrisk og klassisk. 

Anonymkode: 25607...e3c

Jeg synest at snekkerbukse kan være fint og kult, og det spørs veldig om du er typen til å passe det. Jeg gikk med det når jeg gikk på ungdomskolen på 90 tallet, med selene klikket i men bakdelen hang ned på rompa 🙈

Jeg er ikke så høy så jeg føler meg litt som en liten baby hvis jeg hopper oppi den 🤣

Annonse

Polly-Esther skrev (28 minutter siden):

Et sidespor kanskje, men hvorfor går så mange med det når de er gravide?

Personlig føler jeg meg som Max Mekker i selebukse.

Det er jo veldig behagelig at et plagg bare henger på deg da. Du slipper å dra opp, rette på og føle på ikke minst, buksekant rundt livet. 

Polly-Esther skrev (1 time siden):

Et sidespor kanskje, men hvorfor går så mange med det når de er gravide?

Personlig føler jeg meg som Max Mekker i selebukse.

Fordi det er behagelig 🙂 

Max Mekker er søt da 😉

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Dette er vel mer en jumpsuit? ... og uansett forferdelig stygt.

Anonymkode: a75ab...048

Jeg synes den var fin og jumpsuit er vel bare det moderne engelske navnet på snekkerbukse.

Anonymkode: 509c8...169

Sommerkroppen 2029 skrev (3 timer siden):

Fordi det er behagelig 🙂 

Max Mekker er søt da 😉

Er enig i at det er behagelig, men skjønner ikke at det er mer behagelig når man er gravid enn ellers 🤔. Men det er tydeligvis bare meg da 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...