Anonym bruker Skrevet 7. juni 2022 #1 Skrevet 7. juni 2022 Jeg har alltid vaska håret annenhver dag, men nå har jeg fått nok. Vasker det hver 4.dag og bruker tørrshampo. Går ikke med synlig fett hår. Men er hver 4.dag for sjeldent? Anonymkode: f83b1...e8c
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2022 #2 Skrevet 7. juni 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg har alltid vaska håret annenhver dag, men nå har jeg fått nok. Vasker det hver 4.dag og bruker tørrshampo. Går ikke med synlig fett hår. Men er hver 4.dag for sjeldent? Anonymkode: f83b1...e8c Vasker selv håret to til tre ganger i uken selv. Det passer meg fint. Anonymkode: ea697...1c5
Elizabeth Skrevet 7. juni 2022 #3 Skrevet 7. juni 2022 Så lenge det er rent, og du ikke lukter pyton, så synes ikke jeg at du er ekkel. Folk har forskjellige behov når det kommer til hårvask. Selv vasker jeg håret nesten hver dag pga jobb. Men begrenser det når jeg har fri.
Pobie Skrevet 8. juni 2022 #4 Skrevet 8. juni 2022 Pleide å vaske hver dag eller minimum annenhver dag, men med tre små barn, eget firma, kjæledyr, og flere hobbyer er det å vaske håret veldig langt nede på listen over prioriteringer. Vasker to ganger i uka og bruker tørrsjampo mellom vask.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #5 Skrevet 8. juni 2022 Jeg vasker herrer en gang i uka. Det fungerer fint. Anonymkode: ac774...dfd
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #6 Skrevet 8. juni 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg har alltid vaska håret annenhver dag, men nå har jeg fått nok. Vasker det hver 4.dag og bruker tørrshampo. Går ikke med synlig fett hår. Men er hver 4.dag for sjeldent? Anonymkode: f83b1...e8c Mange gjør det en dag i uka. Gjør det som passer deg. Anonymkode: bb3f8...ba3
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #7 Skrevet 8. juni 2022 Hver 3 dsg. Noe ganger annenhver og nien ganger hver 4. Anonymkode: 867b1...7b3
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #8 Skrevet 8. juni 2022 Det kommer an på hårtype og trening, aktivitet, sex osv tenker jeg. Jeg vasker håret enten hver dag eller annenhver, det er pga jeg trener hardt så jeg blir veldig svett 2-3 gr i uka og vi driver med hest og er mye i stallen og det er sjelden jeg ikke trenger en dusj fra topp til tå. Venninnen min som er en veldig rolig type og har en helt annen hårtype enn meg vasker bare håret hver 3. - 4. dag og ser alltid velstelt og fin ut likevel. Hadde jeg latt det gå 3-4 dager hadde jeg verken sett bra ut eller luktet godt. Anonymkode: 23a66...792
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #9 Skrevet 8. juni 2022 Jeg vasker det tirsdag, torsdag og søndag etter trening. Dersom du ikke føler du trenger å vaske det oftere enn hver 4. dag så gjør du det. Ser ikke noe galt i det Anonymkode: 804d4...3b1
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #10 Skrevet 8. juni 2022 2-3 ganger i uka 🙂, kan fint droppe å vaske håret hvis jeg bare er hjemme, men hvis det er litt fettet, så må jeg alltid vaske det hvis jeg skal ut. Anonymkode: 52caf...3df
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #11 Skrevet 8. juni 2022 Ca to ganger i uka. Jeg gjør lite som gjør at jeg svetter i hodet, så da går det greit. Er jeg gjennomsvett vasker jeg håret selv om jeg vaska det samme dag eller dagen før. Ungdommene i huset har begynt med det det samme igjen, de har hatt noen år nå som det har blitt vasket hver dag. Minsta har hatt det på avfettningskur, og funnet ut at ca to dager i uka fungerer greit. Og vasker det oftere om hun gjør noe som hun har svettet i hodet for. Hun trener hver dag, men styrke så blir ikke svett på den måte som om hun hadde løpt. Så hun har lagt inn dusing av hår til de dagene hun har økter der hun svetter mer. Anonymkode: 5aa2d...dea
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #12 Skrevet 8. juni 2022 Hvorfor må du bruke tørrsjampo da, hvis du mener håret ditt er rent? Det er jo mye bedre for håret med vann og en skånsom nøytralsjampo, enn tørrsjampo som ikke gjør annet enn å ødelegge håret. Anonymkode: 5fdfa...189
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2022 #13 Skrevet 8. juni 2022 Må vaske det hver andre dag, ellers blir det fett. Hadde jeg kunnet gå lengre ville jeg gjort det, men har mye oljeproduksjon i en alder av 40.. Anonymkode: 163e1...675
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. juni 2022 #14 Skrevet 8. juni 2022 Annenhver dag her, pga fysisk aktivitet som gjør at jeg svetter og håret blir fett. Hver dag hvis behov.
Gladjente00 Skrevet 9. juni 2022 #15 Skrevet 9. juni 2022 Man skal helst ikek vaske håret for ofte da man kan øke olje produksjonen i hodebunnen og tørke ut håret. og iallefall hvis man ikke bruker noe særlig produkter i håret som voks. jeg er frisør og vasket håret hver dag før når jeg hadde det kort, og det resulterte at jeg fikk veldig fort fettet hår. nå har jeg håret rett under skuldrene og vasker det hver 4 dag ca. Mindre fett og håret blir ikke så fort tørt. Man skal helst bare vaske hodebunnen og ikke så mye i lengdene
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2022 #16 Skrevet 9. juni 2022 Anonym bruker skrev (På 8.6.2022 den 12.53): Må vaske det hver andre dag, ellers blir det fett. Hadde jeg kunnet gå lengre ville jeg gjort det, men har mye oljeproduksjon i en alder av 40.. Anonymkode: 163e1...675 Jeg hade også deg til jeg sluttet å vaske kåret så ofte. Etter en avvennkngdoeriode, 3 uker på hytta uten hårvask, har problemet blitt borte. Anonymkode: ac774...dfd
the amazing spidermamma Skrevet 9. juni 2022 #17 Skrevet 9. juni 2022 Jeg hadde mye mer fett hår da jeg vasket det hver dag. Nå vasker jeg det hver 3. dag, sånn omtrent, og nå blir det ikke så fett lenger. Men kan bruke litt tørrsjampo av og til fordi det kan bli litt flatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå