Gå til innhold

Vis meg din fineste sommerkjole!

Anbefalte innlegg

Skrevet

!

Anonymkode: 04b60...466

Skrevet

En av mine mange favoritter

sommerkjole.jpg

Anonymkode: 38ea7...6af

Skrevet
Kira skrev (Akkurat nå):

Det er den fineste kjolen jeg har sett på lenge 🤩 Varsling her også når den kommer.

Hehe! Ikke sant! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Den var utrolig fin🤩 men veldig dyr😬 må se om jeg finner noe lignende som er litt rimeligere. 

Anonymkode: 94608...b93

Det finnes mange alternativer i alle prisklasser når det gjelder denne typen kjoler. Veldig klassisk i farge og snitt og det er bare å søke på « white and blue stripe dress Classic « feks 😊håper du finner noe du liker. Selv er hvit og blå en uslåelig kombo for meg og det fungerer liksom til alt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

https://www.smukoslo.no/collections/nectar-clothing/products/6320633-matilde-linen-dress

Har denne i grønn, hvit og aprikos. Ikke fordi den er så veldig fin i seg selv, men jeg kler den og føler meg fin i den, så da blir den fin for meg😊

Anonymkode: 6df1b...287

Jeg likte den. Er det en du bare bruker på ferie, i hagen, på stranden, eller bruker du den f. eks på jobb og i sommerselskap o.lign. også (hvordan dresser du den da opp i så fall?)?

Anonymkode: 96ac1...749

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

ONLOLIVIA 3/4 WRAP MIDI DRESS WVN - Blue Mirage Tonal Flower - Nelly.com

Denne synes jeg var fint, så bestilte på nett i dag. For øvrig forstår jeg at folk er blakke når de bestiller EN kjole til 1500-2500 kroner. 

Anonymkode: 5be6f...eb5

Jeg regner med at de som kjøper dyre kjoler har råd til det og. Nå er jeg glad i kjoler i bomull og lin, og da må man noen ganger bruke litt mer penger på kjolene. Men jeg bruker bare kjoler. Og bruker de til de er slitt. Min favoritt kjole, som jeg nå har hatt i 6 år, er nå så slitt, at jeg kan ikke bruke den mer. 

Anonymkode: 3b292...cb2

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Den her venter jeg på at skal komme og. Elsker mange av kjolene til Indiska.

Anonymkode: 3b292...cb2

Vi blir mange som venter da skjønner jeg😊. Nydelig kjole❤️

Skrevet

Er det noen av disse kjolene en kan bruke i bryllup? Ja pynte dem opp altså.  Hilsen en amatør. 

Anonymkode: 51a8d...7eb

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Er det noen av disse kjolene en kan bruke i bryllup? Ja pynte dem opp altså.  Hilsen en amatør. 

Alt avhenger av dresskoden det😊

Skrevet

Dress kode mørk dress

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...