Gå til innhold

Invitert til campingplass en hel uke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vet de som eier campingvognen at jeg ikke ikke har noen planer den aktuelle uken. De har fast plass på en campingplass ved sjøen, og stedet ligger for all del idyllisk og flott til. Det sa jeg da vi var der i mai og klargjorde stedet. Campingvogna er stor med  såkalt spikertelt, men jeg får helt noia bare ved tanken på å være der. Så tett på andre,felles toaletter og dusj ja,hele opplegget gir meg fullstendig avsmak. Hvordan skal jeg takke nei til dette tilbudet på en høflig og takknemlig måte? De gjør dette fordi jeg ikke har mulighet til ferie i år, og jeg sa jo at plassen var fin. Nærområdet er nydelig,men campingplass er helt skrekken for meg!

Anonymkode: 00d80...dc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for tilbudet, men campinglivet er nok ikke for meg. Men veldig hyggelig av dere å spør.  

Anonymkode: c5bab...dd1

Skrevet

Har du barn? Campinglivet er et eldorado for de alle fleste barn. Så hvis du har barn, synes jeg du rett og slett skal takke ja for deres skyld og lide deg gjennom uka for deres skyld.  Hvis ikke, så takker du for tilbudet, men forklarer at rett og slett ikke er noe for deg.

Anonymkode: b6725...299

Skrevet

Ei uke på camping er ikke noe for meg heller altså. Forstår deg veldig godt. Jeg ville nok også ha dratt dit dersom jeg hadde hatt unger som ville feriere der. Men om det bare hadde vært meg, big no no 😄 

Anonymkode: 56edd...475

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ei uke på camping er ikke noe for meg heller altså. Forstår deg veldig godt. Jeg ville nok også ha dratt dit dersom jeg hadde hatt unger som ville feriere der. Men om det bare hadde vært meg, big no no 😄 

Anonymkode: 56edd...475

Enig i dette. Hvis ungene mine hadde lite ferieplaner og dette kom på bordet så hadde det blitt camping. For min egen del så hadde jeg kost meg mer på jobb😅

Skrevet

I dette tilfellet varer ærlighet lengst. Si at du er både rørt og takknemlig for tilbudet, og at du setter utrolig stor pris på at er så rause, men at du rett og slett ikke liker camping. Du kan gjerne si dette på en "jeg skjønner godt at mange liker det fordi (rams opp masse positivt), men for meg blir det feil fordi...".

Anonymkode: 65999...014

Skrevet

Vær ærlig, så slipper du at dette gjentar seg. Blir dumt om du skal komme opp med ny unnskyldning 3 ganger i året feks😆

Anonymkode: 88284...0ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...