Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #1 Skrevet 6. juni 2022 Noen tips? Bestevenninnen min har kjøpt sitt første hus. Anonymkode: ff318...f4c
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Kommer helt an på venninnen, som regel så ender jeg opp med å kjøpe en orkide Anonymkode: f7b51...2e6
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 En stor grønn plante? Anonymkode: 75767...248
Lagerfrakk Skrevet 7. juni 2022 #5 Skrevet 7. juni 2022 sug lut skrev (9 timer siden): Bærbusk. Støtter denne, dette hadde jeg blitt veldig glad for (spesielt hvis det var solbær)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2022 #6 Skrevet 7. juni 2022 Lagerfrakk skrev (2 timer siden): Støtter denne, dette hadde jeg blitt veldig glad for (spesielt hvis det var solbær) Det var ikke så dumt. Jeg syns kurver med masse forskjellig er litt koselig. Men en busk syns jeg var en knall idé. Skal jeg spørre hvilken busk de ønsker eller bare ta en sjanse? Jeg vet faktisk ikke hva de foretrekker. Ev hvordan fiske litt uten at hun skjønner? Hi Anonymkode: ff318...f4c
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2022 #7 Skrevet 7. juni 2022 Ikke orkideer, det er så kjedelig. Det har vel vært den vanligste gaven de siste 15 årene, eller noe? Jeg for min del er ganske mettet på orkideer. Anonymkode: d3b55...245
Lagerfrakk Skrevet 7. juni 2022 #8 Skrevet 7. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det var ikke så dumt. Jeg syns kurver med masse forskjellig er litt koselig. Men en busk syns jeg var en knall idé. Skal jeg spørre hvilken busk de ønsker eller bare ta en sjanse? Jeg vet faktisk ikke hva de foretrekker. Ev hvordan fiske litt uten at hun skjønner? Hi Anonymkode: ff318...f4c Kanskje fiske litt? Du kan jo også kjøpe et par forskjellige, og ha byttelapp for sikkerhets skyld (hvis man kan der med planter). Hvis dere i tillegg tilbyr dere å plante dem for henne, kan jeg ikke skjønne annet enn at hun blir henrykt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå