GÃ¥ til innhold

Sommerens sandaler 🩴

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke sandaler eller lette sommersko sverger du til i år? Mine trofaste ballerinasko tar snart kvelden, så jeg trenger inspirasjon. 

Anonymkode: 14987...e75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hoka sandaler , hummel slippers og ballerinasko. 

Anonymkode: 8feae...3ab

Skrevet

Jeg har "ballerina" fra Sketchers og "jesussandaler" fra Sholl.

Anonymkode: 2cebe...5a0

Skrevet

Sverger til Toms sommersko.

Anonymkode: c8480...9d2

Skrevet

Som sandaler bruker birkenstocks i ulike farger og så har jeg kjøpt med de nye sandalene til Holzweiler. 

Og så bruker jeg joggesko, pumps, «dressko» osv alt etter anledning. 

Skrevet

Jeg har atskillige varianter av tropeziennes og flipflopper og birckenstocks til hagebruk.

652C15AB-A91A-4621-9F9D-A63329E5E7DF.png

Skrevet
amandine skrev (59 minutter siden):

Jeg har atskillige varianter av tropeziennes og flipflopper og birckenstocks til hagebruk.

Jeg likte mange av disse. Finnes de i noen butikker i Norge eller kun på nett?

Anonymkode: 72fe1...e0d

Skrevet

Takk for alle svar. Etter en dag med mye gåing i vonde og klamme sko endte jeg med å kjøpe et par Birkenstocks, og kan ikke tro at jeg ikke har gjort det før! Tror kanskje det er fordi jeg har to søte, men svært lite trendy, lærerforeldre. Birkenstocks har for meg vært assosiert med lukten av sur traktekaffe og jordfargete, fornuftige klær. Må innrømme at de var utrolig gode å gå i😊Og ganske kule med lang, avslappet sommerkjole.

hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Takk for alle svar. Etter en dag med mye gåing i vonde og klamme sko endte jeg med å kjøpe et par Birkenstocks, og kan ikke tro at jeg ikke har gjort det før! Tror kanskje det er fordi jeg har to søte, men svært lite trendy, lærerforeldre. Birkenstocks har for meg vært assosiert med lukten av sur traktekaffe og jordfargete, fornuftige klær. Må innrømme at de var utrolig gode å gå i😊Og ganske kule med lang, avslappet sommerkjole.

hi

Birkenstock er superkult og utrolig behagelig. Jeg varierer mellom de vanlige -arizona og gizeh. Elsker dem! 

Skrevet
amandine skrev (1 time siden):

De var fine!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...