Gå til innhold

Hva er det med den evinnelige kyllingen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så opptatt av mat når jeg er gjest jeg. Er glad for det jeg får, og nyter selskapet! Men vil heller ha kylling enn and 🤮

Anonymkode: e33ad...00a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tone77 skrev (8 timer siden):

Er sikkert Rødsei du har fått servert ..

Hvordan tilberedes den og hvordan får man tak i det??? 

Anonymkode: f2e80...ddf

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det må være and, vet du. Da er man skikkelig ambisiøs og viser gjestene at her er den en som har greie på ting! 

Anonymkode: ba0cc...c85

Nå har jeg nevnt høns også, så vet ikke hvorfor dere henger dere opp i and. 

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Er det viktigere at det er ambisiøst enn godt.

Anonymkode: cb9af...9a3

Det som jeg personlig syns er viktig er at gjestene vet at du gjør en innsats for deres skyld. 

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er ikke så opptatt av mat når jeg er gjest jeg. Er glad for det jeg får, og nyter selskapet! Men vil heller ha kylling enn and 🤮

Anonymkode: e33ad...00a

Skriver du og plasserer en spyemoij på slutten. Fantastisk. 

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (21 timer siden):

Tenker du at en av debattantene her sitter med en fasit på om kylling er godt? Eller var det klagingen du tenker på? Jeg skriver hva jeg oppfatter det som, og registrerer at det er mange som tolker innlegget som meg. 

Fasiten på om innleggene MÅ tolkes som klaging. At mange tar det sånn, antar jeg skyldes at de føler seg truffet?

Anonymkode: a6c59...5a6

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Fasiten på om innleggene MÅ tolkes som klaging. At mange tar det sånn, antar jeg skyldes at de føler seg truffet?

Anonymkode: a6c59...5a6

Jeg har aldri skrevet at de må tolkes som klaging, men at jeg og mange flere oppfatter det slik. Dine antakelser om hvorfor de blir tolket slik er ingenting annet enn dine antakelser.

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (13 minutter siden):

Jeg har aldri skrevet at de må tolkes som klaging, men at jeg og mange flere oppfatter det slik. Dine antakelser om hvorfor de blir tolket slik er ingenting annet enn dine antakelser.

Nå er det vel ikke så mystisk eller vanskelig å forstå de antagelsene iom at du og "mange flere" her tydeligvis ikke kan få servert noe bedre enn kylling :-) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nå er det vel ikke så mystisk eller vanskelig å forstå de antagelsene iom at du og "mange flere" her tydeligvis ikke kan få servert noe bedre enn kylling 🙂

Hva vi foretrekker å få servert er også din antakelse. Men jeg tviler på at det noen sammenheng mellom å tolke innlegget ditt som klaging og å ha kylling som favoritt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nå er det vel ikke så mystisk eller vanskelig å forstå de antagelsene iom at du og "mange flere" her tydeligvis ikke kan få servert noe bedre enn kylling 🙂

Men hva sier det deg når flertallet faktisk synes kylling er en flott rett å servere? Er det virkelig i din verden at du har rett og alle andre har feil, eller er det en liten mulighet for at flertallet som sier de synes kylling er flott å servere muligens representerer majoriteten i befolkningen?

Anonymkode: 0d7e6...6f8

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (Akkurat nå):

Hva vi foretrekker å få servert er også din antakelse. Men jeg tviler på at det noen sammenheng mellom å tolke innlegget ditt som klaging og å ha kylling som favoritt.

Jøss. Les tråden du. Det står da vitterlig her. Alle lager kylling og alle foretrekker det fremfor noe annet. For kylling liker alle :-) og det kan varieres i det uendelige. Det beste var at smaken er lett å kamuflere! 

Skrevet

Men hva sier det deg når flertallet faktisk synes kylling er en flott rett å servere? Er det virkelig i din verden at du har rett og alle andre har feil, eller er det en liten mulighet for at flertallet som sier de synes kylling er flott å servere muligens representerer majoriteten i befolkningen?

Det sier meg at flertallet er dønn kjedelige :-) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jøss. Les tråden du. Det står da vitterlig her. Alle lager kylling og alle foretrekker det fremfor noe annet. For kylling liker alle 🙂 og det kan varieres i det uendelige. Det beste var at smaken er lett å kamuflere! 

Jeg har lest tråden, og ser at de fleste liker kylling. Jeg ser derimot ikke at det er «alles» favoritt.

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (1 minutt siden):

Jeg har lest tråden, og ser at de fleste liker kylling. Jeg ser derimot ikke at det er «alles» favoritt.

Nei, og jeg tror heller ikke at det er alles favoritt. Så derfor skjønner jeg enda mindre hvorfor alle skal servere det og foretrekker å få det servert. Men logikk er nok ikke det som preger tråder her alltid.. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Det sier meg at flertallet er dønn kjedelige 🙂

Nei, det betyr at flertallet synes du er helt på viddene!

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det betyr at flertallet synes du er helt på viddene!

Å Nei! Jeg er knust... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Hvis ingenting er bedre så er vel det å tolke som favoritt?

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Nei, og jeg tror heller ikke at det er alles favoritt. Så derfor skjønner jeg enda mindre hvorfor alle skal servere det og foretrekker å få det servert. Men logikk er nok ikke det som preger tråder her alltid.. 

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (5 minutter siden):

Hvis ingenting er bedre så er vel det å tolke som favoritt?

Ikke nødvendigvis, nei :-) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Ikke nødvendigvis, nei 🙂

Ok, da har vi en ulik tolkning av det også.

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Jøss. Les tråden du. Det står da vitterlig her. Alle lager kylling og alle foretrekker det fremfor noe annet. For kylling liker alle 🙂 og det kan varieres i det uendelige. Det beste var at smaken er lett å kamuflere! 

Kylling er et minste felles multiplum. Kanskje ikke så mange som har det som livrett, men nesten alle liker det, så det er et trygt valg. Selv spiser jeg gjerne vegetarmat, men for gjester velger jeg kjøtt ettersom jeg antar det er mer populært. Helstekt kylling kan man omtrent ikke mislykkes med. 

Skrevet
Spurvugla skrev (25 minutter siden):

Kylling er et minste felles multiplum. Kanskje ikke så mange som har det som livrett, men nesten alle liker det, så det er et trygt valg. Selv spiser jeg gjerne vegetarmat, men for gjester velger jeg kjøtt ettersom jeg antar det er mer populært. Helstekt kylling kan man omtrent ikke mislykkes med. 

Greit nok, men du hadde vel stusset selv om du har vært i fem middagsselskap på relativt kort tid og alle serverte kylling i en eller annen form? 

Jeg skal i middag igjen til søndag, og siden det er venner på min side så lurer jeg ikke lenger på hva vi får servert, men i hvilken form vi får det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Greit nok, men du hadde vel stusset selv om du har vært i fem middagsselskap på relativt kort tid og alle serverte kylling i en eller annen form? 

Jeg skal i middag igjen til søndag, og siden det er venner på min side så lurer jeg ikke lenger på hva vi får servert, men i hvilken form vi får det. 

Hadde jeg vært i fem middagsselskap på relativt kort tid, så hadde jeg nok vært så forsynt på den sosiale biten at maten ikke hadde spilt en rolle i det hele tatt😝

Kan du ikke invitere selv da? Så slipper du å bli servert kjedelig mat?

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (3 minutter siden):

Hadde jeg vært i fem middagsselskap på relativt kort tid, så hadde jeg nok vært så forsynt på den sosiale biten at maten ikke hadde spilt en rolle i det hele tatt😝

Kan du ikke invitere selv da? Så slipper du å bli servert kjedelig mat?

Jo jeg inviterer stadig jeg. Sånn en gang i måneden ihvertfall. Jeg har aldri servert kylling. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Tviler på om jeg hadde tenkt over det, egentlig, særlig om det ble servert på fem forskjellige måter.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kylling er nok ikke alles favoritt, men det ligger ofte på topp 3. I tillegg er det miljøvennlig, rimelig og enkelt å smakssette. Jeg hadde sikkert også tenkt at det var litt rart om jeg fikk servert kylling hver dag, men det gjør jeg jo ikke. Det er nok en litt uvanlig omgangskrets hvis dere ofte spiser sammen og alle serverer kylling. 

Skrevet
Spurvugla skrev (3 minutter siden):

Tviler på om jeg hadde tenkt over det, egentlig, særlig om det ble servert på fem forskjellige måter.

Akkurat det syns jeg er veldig rart men..

Kylling er nok ikke alles favoritt, men det ligger ofte på topp 3. I tillegg er det miljøvennlig, rimelig og enkelt å smakssette. Jeg hadde sikkert også tenkt at det var litt rart om jeg fikk servert kylling hver dag, men det gjør jeg jo ikke. Det er nok en litt uvanlig omgangskrets hvis dere ofte spiser sammen og alle serverer kylling. 

Jeg trodde kanskje mine venner var litt uvanlige selv, men det er muligens ikke tilfellet ifølge tråden her da...? :-) men jeg er tilbøyelig til å tro det uansett. Det går i kylling, taco og pizza. Når det er helg og når de inviterer på middag ihvertfall. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Akkurat det syns jeg er veldig rart men..

Jeg trodde kanskje mine venner var litt uvanlige selv, men det er muligens ikke tilfellet ifølge tråden her da...? 🙂 men jeg er tilbøyelig til å tro det uansett. Det går i kylling, taco og pizza. Når det er helg og når de inviterer på middag ihvertfall. 

Som regel når vi har venner på mat er det ikke middagsselskap der vi står timesvis på kjøkkenet. Det er bare et hyggelig måltid. Vi har selskap 3-5 ganger i året også. Da gjør vi oss mye mer flid og ksn forberede mat i flere dager, men selv da kan det hende en av rettene inneholder kylling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...