Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #51 Skrevet 6. juni 2022 Her så har jeg mage og tarm plager, så rødt kjøtt er virkelig ikke min mage glad i. Så her går det i mye kylling og fisk. Men fisk er det jo flere som ikke liker, så det serverer jeg ikke. Men har vi gjester blir det vel ofte kalkun, synes det er litt mer fest måltid over det, enn kylling. Og får jeg servert rødt kjøtt borte, så tar jeg da bare en liten bit med kjøtt og mer tilbehør. Og er fornøyd. Bryr meg svært lite hva jeg får servert. Er virkelig fornøyd med det meste. Anonymkode: e5763...2bf
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #52 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Dere bruker det mye, og har det samtidig til selskap og serverer middagsgjester? Jeg syns ikke engang kylling er godt, så for meg blir det utrolig kjedelig å få det servert fem ganger på rad. HI Anonymkode: f2e80...ddf Hvordan tenker du at folk skal vite hva du fikk servert forrige gang? Kylling er ganske safe å servere. De aller fleste liker det. Anonymkode: c9ca4...78c
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #53 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvordan tenker du at folk skal vite hva du fikk servert forrige gang? Kylling er ganske safe å servere. De aller fleste liker det. Anonymkode: c9ca4...78c Nå skrev jeg ikke det før annet enn at det er veldig typisk å servere det blant mine venner. På min manns side er det litt mer avansert mat som vi kan nyte. Han kommer da også fra et litt annet miljø. Jeg tenker jo likevel at man kan lære å lage litt mer spennende mat uansett tilhørighet. Anonymkode: f2e80...ddf
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. juni 2022 #54 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Nå skrev jeg ikke det før annet enn at det er veldig typisk å servere det blant mine venner. På min manns side er det litt mer avansert mat som vi kan nyte. Han kommer da også fra et litt annet miljø. Jeg tenker jo likevel at man kan lære å lage litt mer spennende mat uansett tilhørighet. Anonymkode: f2e80...ddf Nå er det jo ikke alle som interesser seg for matlaging. De har naturlig nok ikke noe ønske om å lære seg å lage spennene mat. Jeg er likevel sikker på at de har mange andre gode kvaliteter som gjør at de er verdt et vennskap.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #55 Skrevet 6. juni 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (3 minutter siden): Nå er det jo ikke alle som interesser seg for matlaging. De har naturlig nok ikke noe ønske om å lære seg å lage spennene mat. Jeg er likevel sikker på at de har mange andre gode kvaliteter som gjør at de er verdt et vennskap. Hva har dette med saken å gjøre? Anonymkode: f2e80...ddf
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. juni 2022 #56 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Nå skrev jeg ikke det før annet enn at det er veldig typisk å servere det blant mine venner. På min manns side er det litt mer avansert mat som vi kan nyte. Han kommer da også fra et litt annet miljø. Jeg tenker jo likevel at man kan lære å lage litt mer spennende mat uansett tilhørighet. Anonymkode: f2e80...ddf Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hva har dette med saken å gjøre? Anonymkode: f2e80...ddf Kommentar til svaret ditt.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #57 Skrevet 6. juni 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (1 minutt siden): Kommentar til svaret ditt. Nå er det ingen som har tvilt på verdien vennene har, og ment den er liten fordi de ikke kan lage mat. Jeg vet ikke engang hvorfor du dro det inn her. Anonymkode: f2e80...ddf
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #58 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nå er det ingen som har tvilt på verdien vennene har, og ment den er liten fordi de ikke kan lage mat. Jeg vet ikke engang hvorfor du dro det inn her. Anonymkode: f2e80...ddf Det var jo du som dro det inn? Bevist, og greier. Anonymkode: ba0cc...c85
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #59 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Men hva vet du egentlig om hvor ofte vertskapet ditt spiser kylling? Min mann er ikke så glad i fugl, så vi har det max en gang i mnd. Derfor setter jeg stor pris på å bli servert det, og jeg havner også selv på å velge det når jeg har gjester. Fordi det er et magert kjøtt som man kan variere nærmest i det uendelige. Det er ikke så ofte jeg blir servert det heller når jeg tenker meg om. Jeg vil ha kylling til middag i morgen, jeg. Takk for tips! Anonymkode: ba0cc...c85 Fordi vi snakker med folk ellers også. Nå er ikke fugl bsre fugl da. Det er jo himmelvid forskjell på and og kylling, for ikke å snakke om rype. Kylling er jo helt klart det mest smakløse. Jeg ser dere skriver at det går an å variere. Nå syns jeg de variasjonene er lite varierte der jeg kommer :-) har ikke sett noe oppsiktsvekkende her heller bår det blir bedt om forslag eller her i tråden. Anonymkode: f2e80...ddf
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #60 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det var jo du som dro det inn? Bevist, og greier. Anonymkode: ba0cc...c85 Nei jeg har ikke nevnt verdien på venner i det hele tatt :-D Anonymkode: f2e80...ddf
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #61 Skrevet 6. juni 2022 Kylling er jo kjempe godt 😍 Anonymkode: cc6d8...0cd
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #62 Skrevet 6. juni 2022 Jeg lager aldri kylling selv, så jeg synes det er helt ålreit å få servert. Nå pleier ikke jeg å tenke over om maten jeg får servert møter mine forventinger og standarder, da. Det er bare sært. Anonymkode: 3da6f...1aa
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #63 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg lager aldri kylling selv, så jeg synes det er helt ålreit å få servert. Nå pleier ikke jeg å tenke over om maten jeg får servert møter mine forventinger og standarder, da. Det er bare sært. Anonymkode: 3da6f...1aa Lager veldig sjelden retter med kylling vi også. Selvfølgelig reagerer vi når det på femte middag blir servert kylling igjen når vi blir bedt bort. Akkurat det er ikke så rart. Det er stort sett det samme, men ble tross alt positivt overrasket lørdag firdi de hadde lagd kylling som når den er best, med sitron og rømme. Anonymkode: f2e80...ddf
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #64 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Lager veldig sjelden retter med kylling vi også. Selvfølgelig reagerer vi når det på femte middag blir servert kylling igjen når vi blir bedt bort. Akkurat det er ikke så rart. Det er stort sett det samme, men ble tross alt positivt overrasket lørdag firdi de hadde lagd kylling som når den er best, med sitron og rømme. Anonymkode: f2e80...ddf Men kylling er jo bare én ingrediens i en rett. Det er jo himmelvid forskjell på helstekt kylling med poteter til, via tikka masala til afrikansk gryte med kylling oppi. Hvordan kan du kategorisk fastslå at kylling er kjedelig. Punktum.? Anonymkode: f2ab8...d79
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #65 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Lager veldig sjelden retter med kylling vi også. Selvfølgelig reagerer vi når det på femte middag blir servert kylling igjen når vi blir bedt bort. Akkurat det er ikke så rart. Det er stort sett det samme, men ble tross alt positivt overrasket lørdag firdi de hadde lagd kylling som når den er best, med sitron og rømme. Anonymkode: f2e80...ddf Hvorfor er det en selvfølge å reagere på det? Jeg kan uansett ikke si at jeg deler din opplevelse. De fem siste gangene jeg har spist hos noen, stod ikke kylling på menyen. Jeg må langt tilbake i tid for å huske sist det skjedde. Anonymkode: 3da6f...1aa
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #66 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Men kylling er jo bare én ingrediens i en rett. Det er jo himmelvid forskjell på helstekt kylling med poteter til, via tikka masala til afrikansk gryte med kylling oppi. Hvordan kan du kategorisk fastslå at kylling er kjedelig. Punktum.? Anonymkode: f2ab8...d79 Afrikansk gryte? Hva består den av? Er du sikker på at det ikke ville blitt ti ganger bedre med andekjøtt? Eller annet? Anonymkode: f2e80...ddf
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #67 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor er det en selvfølge å reagere på det? Jeg kan uansett ikke si at jeg deler din opplevelse. De fem siste gangene jeg har spist hos noen, stod ikke kylling på menyen. Jeg må langt tilbake i tid for å huske sist det skjedde. Anonymkode: 3da6f...1aa Da er du heldig. Hadde du fått servert det samme fem ganger på rad så hadde du sikkert også stusset. Du ser jo her hvor ivrig folk er på å lage retter med kylling både til hverdag og når de inviterer folk. Anonymkode: f2e80...ddf
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #68 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Da er du heldig. Hadde du fått servert det samme fem ganger på rad så hadde du sikkert også stusset. Du ser jo her hvor ivrig folk er på å lage retter med kylling både til hverdag og når de inviterer folk. Anonymkode: f2e80...ddf Nei, jeg hadde ikke stusset. For meg er det mer enn bra nok at noen ønsker å lage mat til meg. Jeg er ikke særlig opptatt av hva de serverer. Er det ekstra godt er det positivt, men som regel er det mer enn godt nok. Det er dessuten selskapet som er det aller viktigste. Anonymkode: 3da6f...1aa
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #69 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Afrikansk gryte? Hva består den av? Er du sikker på at det ikke ville blitt ti ganger bedre med andekjøtt? Eller annet? Anonymkode: f2e80...ddf Så rar du er! Ikke for å være frekk, men dette må da være den særeste problemstilling noen gang. Og det sier ikke lite mtp hvor vi befinner oss. Anonymkode: ba0cc...c85
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #70 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): man alltid får servert hos folk? De siste fem gangene jeg har vært gjest, hat det blitt servert kylling i en eller annen form. Har sett her inne når noen spør om mattips, så er det stort sett forslag med kylling! Er folk stort sett så elendige kokker år kylling er det de får til, eller er det rett og slett stor mangel på fantasi? Anonymkode: f2e80...ddf Kylling er billig. Fordi det drives en helt uetisk oppdrett av den, da. Men det gjør den jo populær. Anonymkode: a6c59...5a6
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #71 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Afrikansk gryte? Hva består den av? Er du sikker på at det ikke ville blitt ti ganger bedre med andekjøtt? Eller annet? Anonymkode: f2e80...ddf Hva med å svare på mitt spørsmål i stede for å svare meg med spørsmål om et eksempel. Jeg gjentar: Hvordan kan du kategorisk påstå at kylling er kjedelig når det gjerne bare én av mange ingredienser i en rett? Anonymkode: f2ab8...d79
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #72 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Men kylling er jo bare én ingrediens i en rett. Det er jo himmelvid forskjell på helstekt kylling med poteter til, via tikka masala til afrikansk gryte med kylling oppi. Hvordan kan du kategorisk fastslå at kylling er kjedelig. Punktum.? Anonymkode: f2ab8...d79 Kjøttet er nokså tamt i seg selv og har lite smak. Anonymkode: a6c59...5a6
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #73 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Takknemlig du er da HI. Verste jeg vet er folk som skal være banebrytende i matveien og demonstrere at de er litt bedre. Ofte veldig lite latter og positive samtaler rundt de borda. Anonymkode: 8df66...f38 Jeg har motsatt erfaring - de som viser størst matglede er ekte livsnytere og de aller mest lattermilde, rause og sjarmerende. Anonymkode: a6c59...5a6
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #74 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Kjøttet er nokså tamt i seg selv og har lite smak. Anonymkode: a6c59...5a6 Men det trekker lett til seg smak og har en behagelig konsistens. I en skikkelig spicy gryte vil du neppe tenke over at kyllingen smaker lite, liksom. Jeg gjør i hvert fall aldri det. Og tekstur er også viktig. Anonymkode: f2ab8...d79
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #75 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Nei, jeg hadde ikke stusset. For meg er det mer enn bra nok at noen ønsker å lage mat til meg. Jeg er ikke særlig opptatt av hva de serverer. Er det ekstra godt er det positivt, men som regel er det mer enn godt nok. Det er dessuten selskapet som er det aller viktigste. Anonymkode: 3da6f...1aa SÅ diplomatisk :-D sorry men det der ble bare veldig lite troverdig og rart. Anonymkode: f2e80...ddf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå