Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Vi traff hverandre i ca 3mnd.. Han virket veldig interessert og han likte meg. Pga ting som hadde skjedd han med eksen, mistet et nært fam medlem så ville han bremse opp litt. Jeg fortsatte litt med mld til han men maste ikke, angrer litt nå. I ettertid fjernet han meg på snap men fortsatte å følge meg på insta. Når han en dag er klar igjen, kan det hende han vil ta kontakt med meg igjen? Siden han fortsatt følger meg på Ig. Anonymkode: fe212...abb
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Han sa han ville vente til han var klar igjen. Men håper det er sant da. Når jeg først blir betatt av en mann, da blir jeg virkelig betatt også. Skulle så inderlig vist han hvor mye jeg vil bli videre kjent. Anonymkode: fe212...abb
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 Let him go. Ingen normale voksne mennesker sletter hverandre på snap. Han er et vaskeekte bevis på at han bare var ute etter en ting Anonymkode: 552b3...78a
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Let him go. Ingen normale voksne mennesker sletter hverandre på snap. Han er et vaskeekte bevis på at han bare var ute etter en ting Anonymkode: 552b3...78a Men han beholder meg på snap og facebook. Er det itilfelle han angrer? Anonymkode: fe212...abb
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Men han beholder meg på snap og facebook. Er det itilfelle han angrer? Anonymkode: fe212...abb Hvordan skal vi vite det? Jeg har mange ekser og tidligere dater på sosiale medier. Det er ikke fordi jeg håper på noe en vakker dag, men fordi de har vært en del av livet mitt. Anonymkode: b408b...699
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #6 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvordan skal vi vite det? Jeg har mange ekser og tidligere dater på sosiale medier. Det er ikke fordi jeg håper på noe en vakker dag, men fordi de har vært en del av livet mitt. Anonymkode: b408b...699 Ja, det var bare litt stusselig at han plutselig fjernet meg som venn på snap når han hele tiden har likt meg godt. Skjedde litt brått. Han likte meg så godt at han ofte kjørte forbi huset mitt for å se om bilen min var der, ringte meg 2-3 ganger om dagen. Anonymkode: fe212...abb
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #7 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Ja, det var bare litt stusselig at han plutselig fjernet meg som venn på snap når han hele tiden har likt meg godt. Skjedde litt brått. Han likte meg så godt at han ofte kjørte forbi huset mitt for å se om bilen min var der, ringte meg 2-3 ganger om dagen. Anonymkode: fe212...abb Slutt med de her dårlige trolleinnleggene dine. Anonymkode: 4e22d...73d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå