Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #51 Skrevet 11. juni 2022 Anonym bruker skrev (På 9.6.2022 den 8.04): Hvordan går det, HI? Har du snakket med legen din? Anonymkode: 7c1f6...6fa Skjønner jeg ikke får mere svar fra deg, men tusen takk til deg! Anonymkode: 0a92c...c9b
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #52 Skrevet 11. juni 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Skjønner jeg ikke får mere svar fra deg, men tusen takk til deg! Anonymkode: 0a92c...c9b Hvorfor antyder du at hn ikke vil svare deg? Mange er ikke innom forumet ofte og det er lett å overse innlegg på tråder man har deltatt i. Anonymkode: 741d9...6e6
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #53 Skrevet 11. juni 2022 Anonym bruker skrev (På 9.6.2022 den 23.49): Tusen takk for at du tar deg tid til å spørre hvordan det går med meg. Rørt. Jeg ringte i går, men legen min er vekke til over helgen. Så må prøve igjen da. Lest litt på den siden du la ut. Har du prøvd den selv noen gang? Jeg lurer på om noen har prøvd Johannesurt? Kan det hjelpe på depresjon/nedstemthet? Anonymkode: 0a92c...c9b Jeg har ikke lagt ut noen side, tror du forveksler meg med en annen 🤔 Men håper du tar kontakt med legen din, du kan jo bestille time selv om han ikke er på jobb? Det er viktig at du begynner å ta tak i ting nå, ser ikke ut som du kan ordne dette selv. Anonymkode: 7c1f6...6fa
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #54 Skrevet 11. juni 2022 Anonym bruker skrev (På 9.6.2022 den 23.49): Tusen takk for at du tar deg tid til å spørre hvordan det går med meg. Rørt. Jeg ringte i går, men legen min er vekke til over helgen. Så må prøve igjen da. Lest litt på den siden du la ut. Har du prøvd den selv noen gang? Jeg lurer på om noen har prøvd Johannesurt? Kan det hjelpe på depresjon/nedstemthet? Anonymkode: 0a92c...c9b Har ikke prøvd johannesurt selv, men det er kjent at det kan hjelpe mot lett depresjon. Du bør dog være litt forsiktig dersom du tar andre medisiner siden de kan interagere med hverandre. Anonymkode: 39d90...590
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #55 Skrevet 11. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg har ikke lagt ut noen side, tror du forveksler meg med en annen 🤔 Men håper du tar kontakt med legen din, du kan jo bestille time selv om han ikke er på jobb? Det er viktig at du begynner å ta tak i ting nå, ser ikke ut som du kan ordne dette selv. Anonymkode: 7c1f6...6fa Beklager, ser det var en annen kode. Det har du helt rett i. Det skal jeg gjøre 😊 Anonymkode: 0a92c...c9b
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #56 Skrevet 11. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Har ikke prøvd johannesurt selv, men det er kjent at det kan hjelpe mot lett depresjon. Du bør dog være litt forsiktig dersom du tar andre medisiner siden de kan interagere med hverandre. Anonymkode: 39d90...590 Takk for svar. Da må jeg gjerne høre med lege ang hvilke medisiner jeg kan ta sammen med evt. Anonymkode: 0a92c...c9b
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #57 Skrevet 11. juni 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Beklager, ser det var en annen kode. Det har du helt rett i. Det skal jeg gjøre 😊 Anonymkode: 0a92c...c9b Men setter pris på omtanken! Rotet litt med den siden 😊 Anonymkode: 0a92c...c9b
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #58 Skrevet 11. juni 2022 Anonym bruker skrev (På 7.6.2022 den 23.28): Så du har altså generelle sinneproblemer. Bør du da virkelig kritisere HI i din tilstand? Anonymkode: 9280f...6c5 Anonym bruker skrev (På 7.6.2022 den 8.58): Hadde du virkelig "gitt beng" i spørsmålene, så ville du vel ikke ha svart henne med caps lock, utropstegn og sinne. Det traff en nerve hos deg, derfor bryr du deg om det hun skriver. Anonymkode: 9280f...6c5 Anonym bruker skrev (På 7.6.2022 den 14.31): Når du sitter og skriker i skjermen, er det litt mer enn lett irritasjon, gitt. Anonymkode: 9280f...6c5 Skjønner du selv hvor jævla irriterende du er når du ser kommentarene dine samlet noen dager senere? Herregud 😂 Den du siterer er ikke frekk eller ekkel på noen måte. Hun får bare ut sunn frustrasjon, og tror faktisk hun er en av de som virkelig brød seg om HI. Anonymkode: f7202...513
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #59 Skrevet 11. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Skjønner du selv hvor jævla irriterende du er når du ser kommentarene dine samlet noen dager senere? Herregud 😂 Den du siterer er ikke frekk eller ekkel på noen måte. Hun får bare ut sunn frustrasjon, og tror faktisk hun er en av de som virkelig brød seg om HI. Anonymkode: f7202...513 Det er ingenting som heter "sunn frustrasjon". Jobb med tålmodigheten deres og gi mer faen i ting som irriterer dere. Det er frivillig å lese innlegg på forumet og delta i diskusjonen. Anonymkode: 9280f...6c5
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #60 Skrevet 11. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er ingenting som heter "sunn frustrasjon". Jobb med tålmodigheten deres og gi mer faen i ting som irriterer dere. Det er frivillig å lese innlegg på forumet og delta i diskusjonen. Anonymkode: 9280f...6c5 Joda, det er veldig sunt å få det ut så lenge man ikke trakkaserer eller hetser noen. Man skal ikke alltid legge bånd på seg,og kanskje HI har godt av litt kjeft så lenge det ikke er usaklig? Anonymkode: f7202...513
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #61 Skrevet 11. juni 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Joda, det er veldig sunt å få det ut så lenge man ikke trakkaserer eller hetser noen. Man skal ikke alltid legge bånd på seg,og kanskje HI har godt av litt kjeft så lenge det ikke er usaklig? Anonymkode: f7202...513 Ingen har godt av å få kjeft. Dere må lære å styre impulsene deres. Anonymkode: 9280f...6c5
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #62 Skrevet 11. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ingen har godt av å få kjeft. Dere må lære å styre impulsene deres. Anonymkode: 9280f...6c5 Jau. Styre impulsene? Nonono Anonymkode: f7202...513
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #63 Skrevet 11. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er ingenting som heter "sunn frustrasjon". Jobb med tålmodigheten deres og gi mer faen i ting som irriterer dere. Det er frivillig å lese innlegg på forumet og delta i diskusjonen. Anonymkode: 9280f...6c5 Men - hvorfor følger du ikke ditt eget råd? Anonym bruker skrev (1 time siden): Ingen har godt av å få kjeft. Dere må lære å styre impulsene deres. Anonymkode: 9280f...6c5 Var rette ræva som feis! Anonymkode: 741d9...6e6
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #64 Skrevet 12. juni 2022 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Det er ingenting som heter "sunn frustrasjon". Jobb med tålmodigheten deres og gi mer faen i ting som irriterer dere. Det er frivillig å lese innlegg på forumet og delta i diskusjonen. Anonymkode: 9280f...6c5 Det gjelder også deg, da vøtt. Du MÅ ikke går rundt og drive tone policing av alle. Anonymkode: f86f5...dab
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #65 Skrevet 12. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det gjelder også deg, da vøtt. Du MÅ ikke går rundt og drive tone policing av alle. Anonymkode: f86f5...dab Selvfølgelig. Så da har vi valgt forskjellig, og det er helt greit Anonymkode: 9280f...6c5
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #66 Skrevet 12. juni 2022 Anonym bruker skrev (På 6.6.2022 den 20.35): Dette er del av samme, faste liturgien som før. Det er langhelg, barnet er hos pappa, og HI, som pleier å bruke barnet som selskap, sitter aleine og kjenner på ubehagelige følelser. Noen hadde en konsertbillett for mye, men siden HI ikke var den første som fikk tilbud om å overta den, vil hun ikke ha den. Noen ba henne på venninnekveld med mat og kaker og hygge, men siden det nå er over én uke siden, og HI er veldig high-maintenance, så gjelds ikke den lenger. Det må komme meldinger og snapper HVER dag. Sist alt var dumt, var 17.mai, for da var det også fridag, og andre folk hygget seg. Så var det den helga da HI bestemte seg for å satse alt på ett kort og ta bussen for å gjøre spontanbesøk hos noen som høyst sannsynlig ikke var hjemme. Og da de som først antatt ikke var hjemme, da var det en stor krenkelse. HI; du ser alt i det samme lyset uansett hva folk svarer deg her. Selv om foreldrene dine sendte deg penger å hygge deg med til fridagene i mai, klarte du ikke ringe dem og be dem på besøk. Du bare MÅTTE skyte deg selv i leggen ved å dra på spontanbesøk. Og når det mislykkes - noe jeg personlig advarte deg mot - da skyter du deg jammen i den andre leggen for å hevne deg. Resultatet er bare at du selv har det vondt to ganger i stedet for null ganger. Men du VIL det slik. Du VIL ha et påskudd for å kunne si at du er et offer og at det er synd på deg. Du VIL ha det trist, du NYTER det. Hvorfor skriver du ikke dagbok heller enn å skrive her? En dagbok motsier deg i alle fall ikke, der kan du syte alt du vil. Anonymkode: f86f5...dab Jeg velger å tro at det du skriver her er av omtanke og en våkner for meg og ikke egentlig for å fortelle meg hvor håpløs jeg er. Jeg sier ihvertfall takk! Anonymkode: 0a92c...c9b
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2022 #67 Skrevet 13. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg velger å tro at det du skriver her er av omtanke og en våkner for meg og ikke egentlig for å fortelle meg hvor håpløs jeg er. Jeg sier ihvertfall takk! Anonymkode: 0a92c...c9b Bruk det som du vil. Anonymkode: f86f5...dab
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2022 #68 Skrevet 13. juni 2022 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Bruk det som du vil. Anonymkode: f86f5...dab Takk. Da velger jeg som noe positivt! Anonymkode: 0a92c...c9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå