Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 HVORFOR fortsetter du å kun fokusere på alt du kan grave opp som kan støtte opp om å få deg til å føle deg verre? Hva har du gjort for å skaffe deg et større nettverk i det siste? Har du søkt profesjonell hjelp? Seriøst, det du holder på med med alle disse trådene (enten det er du som har alle disse trådene eller bare noen av dem), det er selvskading og det ødelegger deg og hindrer deg fra å skape deg et bedre liv. Ta ansvar for ditt eget liv, søk profesjonell hjelp! Anonymkode: 1a70e...a7a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 Og hvem gavnet det? Anonymkode: a7001...900
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 Er du igang igjen... Ja, det stemmer. Anonymkode: f2c59...412
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): ❤️ Føler med deg. Ikke bry deg på hva hen andre skrev. Føler din smerte. Anonymkode: f5258...80e Det er ganske mange som utallige ganger har følt med henne og gitt råd og støtte. Utallige ganger. Å fortsette å gjøre det videre, det støtter dessverre bare opp om hennes usunne bruk av forumet. Det er mange som fremdeles føler med henne, men det hjelper ingenting så lenge HI ikke tar tak i eget liv og slutter med å bruke forumet til å selvskade. Ingen her kan lenger hjelpe henne, hun må søke hjelp hos fagpersoner siden hun ikke greier det på egen hånd. Og har hun behov for å skrive om det hun sliter med, så er det langt mer konstruktivt for henne å skrive her: https://mentalhelse.no/fa-hjelp/nettjenesten-sidetmedord-no?gclid=EAIaIQobChMI1pyf3ZqX-AIVCLwYCh1-Hwa2EAAYASAAEgL_-PD_BwE Anonymkode: 1a70e...a7a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #6 Skrevet 5. juni 2022 Jeg har det bare vondt og føler ikke det er plass til meg noen plass. Tenker at det er en felles boikott av meg. Anonymkode: 0a92c...c9b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #7 Skrevet 6. juni 2022 Jaja. Da er du vel ikke en venn noen gidder å satse på. Seriøst, HI, fins det ingen nedre grense for deg? Du er jo i ferd med å bli en tragisk karikatur av deg selv. Du er verre en Miss Tyrkia. Nå har jeremiadene dine snart ettårsdag; det var i fjor på denne tida du startet med å syte over en hyttetur som kom på feil dato. Nå har du brukt 12 måneder av livet ditt på å fortelle alle hvor trist det er for deg som ikke har venner som er greie nok. Hadde du ikke hatt mer nytte av å bruke de 12 månedene på å bli venn med noen andre? Anonymkode: f86f5...dab
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #8 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har det bare vondt og føler ikke det er plass til meg noen plass. Tenker at det er en felles boikott av meg. Anonymkode: 0a92c...c9b Ja, det skjønner jeg godt at det er. Ville du ha giddet å være venn med deg selv? Så sur og grinete og kresen og storforlangende som du er? Jeg hadde ikke ønsket å omgås med sånne folk. Jeg har ikke krefter til å la meg suge tørr av en energityv, hvorfor forventer du av dine venner at de skal gidde det? Det er jo bare dårlig gjort av deg. Anonymkode: f86f5...dab
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #9 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Jeg har det bare vondt og føler ikke det er plass til meg noen plass. Tenker at det er en felles boikott av meg. Anonymkode: 0a92c...c9b Det er ingen boikott av deg. Det er bare bevisste valg om å nekte å bidra til den selvskadingen du bruker forumet til. Du skaper det du føler som en boikott ved å fortsette å fokusere på alt som er negativt. Ingen her kan hjelpe deg, og å skrive mer til deg her bidrar dessverre til at du ikke tar tak i eget liv. Du trenger hjelp, HI. Søk hjelp, vær dønn ærlig om hvor ille du har det. Som sagt mange ganger før - i påvente av psykolog, kom deg inn i kommens lavterskeltilbud. Det er absolutt plass til deg, som alle andre, og du har mye fint å bidra med om du bare skaffer deg hjelp og så er villig til å tenke at dette tar tid, det kan være tøft, men du skal gjøre det riktige for å komme deg videre og skape deg et godt liv med et nettverk. Du har fått utallige råd her inne før. Det er ikke mer for noen av oss å skrive. Nå må du selv ta valget om å søke hjelp, slutte å gni inn og forstørre fokuset på det som er vanskelig, slutte å skade deg selv med alle disse trådene, og finne ting som på sikt kan gi deg mer innhold i livet. Du må gjøre det, ingen her kan bidra med mer enn vi allerede har gjort. Anonymkode: 1a70e...a7a
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #10 Skrevet 6. juni 2022 Jeg er den som helt klart tar mest kontakt med venner og familie. Sikkert 70-80 % av gangene. Den som ringer, sender mld, og foreslår og møtes. Og vi møtes jo da regelmessig, og har det hyggelig sammen. Jeg hadde og en periode, hvor jeg hadde det tøft, og tenkte at nå var det de som måtte kontakte meg. Dette førte til at vi da hadde mye mindre kontakt, og møttes sjeldnere. Og jeg ble mer ulykkelig. Og da tenkte jeg at det fikk bli mitt ansvar, og være den som tar mest kontakt. Det viktigste er at vi faktisk møtes, at vi har det hyggelig når vi møtes. Jeg vet at de er glad i meg. Men de fleste lever veldig hektiske liv, og har jo flere personer enn meg i livet sitt. Anonymkode: ddb5c...7f6
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #11 Skrevet 6. juni 2022 Dette året har vært det jævligste året jeg noen gang har hatt. Prøvd å finne støtte noe jeg ikke har noen plass. Har og visst meg at jeg har ingen verdi for noen og den sorgen jeg har hatt har jeg hatt og ingen å dele med eller noen kontaktet meg for å høre hvordan jeg har det. Når man finner ut mer og mer at sånn er det da gir man opp. Man løper ikke ut å prøver å finne nye når det bekreftes at jeg er verdiløs. Da blir det ensomhet. Og ha det jævlig alene. Og dette fortsetter. Har ikke lyst til mer. Dere får nyte denne nydelige fridagen! Anonymkode: 0a92c...c9b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #12 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Dette året har vært det jævligste året jeg noen gang har hatt. Prøvd å finne støtte noe jeg ikke har noen plass. Har og visst meg at jeg har ingen verdi for noen og den sorgen jeg har hatt har jeg hatt og ingen å dele med eller noen kontaktet meg for å høre hvordan jeg har det. Når man finner ut mer og mer at sånn er det da gir man opp. Man løper ikke ut å prøver å finne nye når det bekreftes at jeg er verdiløs. Da blir det ensomhet. Og ha det jævlig alene. Og dette fortsetter. Har ikke lyst til mer. Dere får nyte denne nydelige fridagen! Anonymkode: 0a92c...c9b Ingen mann eller venner kommer til å velge meg!!! Anonymkode: 0a92c...c9b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #13 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ingen mann eller venner kommer til å velge meg!!! Anonymkode: 0a92c...c9b Nei, akkurat det er ikke vanskelig å forstå. Anonymkode: 2447b...14e
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #14 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Dette året har vært det jævligste året jeg noen gang har hatt. Prøvd å finne støtte noe jeg ikke har noen plass. Har og visst meg at jeg har ingen verdi for noen og den sorgen jeg har hatt har jeg hatt og ingen å dele med eller noen kontaktet meg for å høre hvordan jeg har det. Når man finner ut mer og mer at sånn er det da gir man opp. Man løper ikke ut å prøver å finne nye når det bekreftes at jeg er verdiløs. Da blir det ensomhet. Og ha det jævlig alene. Og dette fortsetter. Har ikke lyst til mer. Dere får nyte denne nydelige fridagen! Anonymkode: 0a92c...c9b Du må ta et valg, HI, om du skal la andres oppførsel få bestemme hva du er verdt. Eller om du skal holde fast på egen verdi og heller finne nye som ser din verdi. Du er verdifull! ❤️ Men nå trenger du profesjonell hjelp for å komme deg videre og i påvente av psykolog trenger du lavterskeltilbud som kommunen din kan gi deg. Anonymkode: 1a70e...a7a
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #15 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, akkurat det er ikke vanskelig å forstå. Anonymkode: 2447b...14e Takk du! Anonymkode: 0a92c...c9b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #16 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du må ta et valg, HI, om du skal la andres oppførsel få bestemme hva du er verdt. Eller om du skal holde fast på egen verdi og heller finne nye som ser din verdi. Du er verdifull! ❤️ Men nå trenger du profesjonell hjelp for å komme deg videre og i påvente av psykolog trenger du lavterskeltilbud som kommunen din kan gi deg. Anonymkode: 1a70e...a7a Takk for svaret ditt. Det er jeg ikke. Anonymkode: 0a92c...c9b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #17 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Takk for svaret ditt. Det er jeg ikke. Anonymkode: 0a92c...c9b Du føler deg ikke verdifull i øyeblikket, Hi. Det betyr ikke at du ikke er verdifull, for det er du! Ring legevakten i kveld om du trenger det, eller kontakt legen din i morgen tidlig og si du må ha en akuttime i morgen! Det er mange, mange som har vært der du er nå følelsesmessig og hatt liv som har krasjet totalt, men det er fullt mulig å få det godt igjen, bli glad igjen, få gode folk inn i livet ditt igjen. Men akkurat nå trenger du hjelp for å komme deg ut av det mørket du føler på nå. Så ring legevakten i kveld, eller legen din i morgen. Anonymkode: 1a70e...a7a
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #18 Skrevet 6. juni 2022 Har du snakket med legen din, og fått medisiner mot depresjon? For det har du garantert. Og du burde absolutt gått til psykolog, gjør du det? Eller sitter du bare og venter på at det skal ordne seg selv? Det kan det sikkert gjøre altså, men vil iallefall ta mye lenger tid uten hjelp. Anonymkode: 7c1f6...6fa
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #19 Skrevet 6. juni 2022 Dette er del av samme, faste liturgien som før. Det er langhelg, barnet er hos pappa, og HI, som pleier å bruke barnet som selskap, sitter aleine og kjenner på ubehagelige følelser. Noen hadde en konsertbillett for mye, men siden HI ikke var den første som fikk tilbud om å overta den, vil hun ikke ha den. Noen ba henne på venninnekveld med mat og kaker og hygge, men siden det nå er over én uke siden, og HI er veldig high-maintenance, så gjelds ikke den lenger. Det må komme meldinger og snapper HVER dag. Sist alt var dumt, var 17.mai, for da var det også fridag, og andre folk hygget seg. Så var det den helga da HI bestemte seg for å satse alt på ett kort og ta bussen for å gjøre spontanbesøk hos noen som høyst sannsynlig ikke var hjemme. Og da de som først antatt ikke var hjemme, da var det en stor krenkelse. HI; du ser alt i det samme lyset uansett hva folk svarer deg her. Selv om foreldrene dine sendte deg penger å hygge deg med til fridagene i mai, klarte du ikke ringe dem og be dem på besøk. Du bare MÅTTE skyte deg selv i leggen ved å dra på spontanbesøk. Og når det mislykkes - noe jeg personlig advarte deg mot - da skyter du deg jammen i den andre leggen for å hevne deg. Resultatet er bare at du selv har det vondt to ganger i stedet for null ganger. Men du VIL det slik. Du VIL ha et påskudd for å kunne si at du er et offer og at det er synd på deg. Du VIL ha det trist, du NYTER det. Hvorfor skriver du ikke dagbok heller enn å skrive her? En dagbok motsier deg i alle fall ikke, der kan du syte alt du vil. Anonymkode: f86f5...dab
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #20 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Jeg har det bare vondt og føler ikke det er plass til meg noen plass. Tenker at det er en felles boikott av meg. Anonymkode: 0a92c...c9b https://mentalhelse.no/fa-hjelp/nettjenesten-sidetmedord-no?gclid=EAIaIQobChMI1pyf3ZqX-AIVCLwYCh1-Hwa2EAAYASAAEgL_-PD_BwE Anonymkode: 1a74b...bdc
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #21 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Dette året har vært det jævligste året jeg noen gang har hatt. Prøvd å finne støtte noe jeg ikke har noen plass. Har og visst meg at jeg har ingen verdi for noen og den sorgen jeg har hatt har jeg hatt og ingen å dele med eller noen kontaktet meg for å høre hvordan jeg har det. Når man finner ut mer og mer at sånn er det da gir man opp. Man løper ikke ut å prøver å finne nye når det bekreftes at jeg er verdiløs. Da blir det ensomhet. Og ha det jævlig alene. Og dette fortsetter. Har ikke lyst til mer. Dere får nyte denne nydelige fridagen! Anonymkode: 0a92c...c9b Nå omskriver du historien. Du har delt og delt og delt. Folk her har støttet og støttet og støttet. Anonymkode: 1a74b...bdc
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #22 Skrevet 6. juni 2022 Takk til dere som har svart meg. Bare to spm. Bør jeg gi opp å kontakte folk rundt meg? De kam gjerne få styre det om det i hele tatt blir noe kontakt. Og hvor vanlig er det å kontakte noe som har det vondt? Det gjør man om man bryr seg vel. Anonymkode: 0a92c...c9b
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #23 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Takk til dere som har svart meg. Bare to spm. Bør jeg gi opp å kontakte folk rundt meg? De kam gjerne få styre det om det i hele tatt blir noe kontakt. Og hvor vanlig er det å kontakte noe som har det vondt? Det gjør man om man bryr seg vel. Anonymkode: 0a92c...c9b Hva faen har det å si hva vi svarer? Du er frekkere enn flatlusa som spør for femhundrede gang! DU DRITER JO I HVA VI SVARER. Du gjør det motsatte av alle råd uansett. Så jeg gir bengen i spørsmålene dine. Anonymkode: f86f5...dab
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #24 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Nå omskriver du historien. Du har delt og delt og delt. Folk her har støttet og støttet og støttet. Anonymkode: 1a74b...bdc Dette er sannheten. HI har vært en oppmerksomhetsvampyr. Det blir bare aldri nok, uansett hvor forstående og vennlige folk er. Den bøtta er uten bunn. Den blir ikke full noen gang. Anonymkode: f86f5...dab
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #25 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Takk til dere som har svart meg. Bare to spm. Bør jeg gi opp å kontakte folk rundt meg? De kam gjerne få styre det om det i hele tatt blir noe kontakt. Og hvor vanlig er det å kontakte noe som har det vondt? Det gjør man om man bryr seg vel. Anonymkode: 0a92c...c9b Nå ble den andre tråden din slettet. Gi deg nå Anonymkode: a8455...417
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå