Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Etter amming har jeg små tomme slappe pupper. Så jeg vil gjerne har litt større og fastere pupper. Men jeg vil gjerne høre med dere som har erfaring med dette. Hva er best? Hva er prislappen på silikon? Kan jeg velge størrelsen selv? Håper på å få svar. Anonymkode: 9afa8...85c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 Nå er det mange år siden jeg tok. Jeg hadde og bare tomme pupper igjen, men jeg hadde ikke noe heng, så jeg tok 350 g. Jeg kranglet med kirurgen, han mente jeg burde ta 450 g. Jeg ville helst ikke ta mer enn 300 g. Og veldig glad for at jeg ikke tok mer. For de er mer enn store nok. Og med tiden så starter de og henge. Og det er ikke alltid lett å finne klær. Har en venninne som hadde heng, som tok silikon, og hun fikk jo henge silikon pupper. Så hun burde jo ha løftet først, før hun tok silikon. Anonymkode: e2a83...991
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Nå er det mange år siden jeg tok. Jeg hadde og bare tomme pupper igjen, men jeg hadde ikke noe heng, så jeg tok 350 g. Jeg kranglet med kirurgen, han mente jeg burde ta 450 g. Jeg ville helst ikke ta mer enn 300 g. Og veldig glad for at jeg ikke tok mer. For de er mer enn store nok. Og med tiden så starter de og henge. Og det er ikke alltid lett å finne klær. Har en venninne som hadde heng, som tok silikon, og hun fikk jo henge silikon pupper. Så hun burde jo ha løftet først, før hun tok silikon. Anonymkode: e2a83...991 Har de begynt å henge, ja? Men de er iallefall ikke tomme. Mine er veldig små, så tror ikke det skal så mye i før de fylles opp. Kan jeg spør hvor store dine er? Jeg har lyst på en C eller D cup. Hi Anonymkode: 9afa8...85c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Har de begynt å henge, ja? Men de er iallefall ikke tomme. Mine er veldig små, så tror ikke det skal så mye i før de fylles opp. Kan jeg spør hvor store dine er? Jeg har lyst på en C eller D cup. Hi Anonymkode: 9afa8...85c Mine henger såvidt det er, har hatt de i 13 år. Men hadde jeg valgt 450 g så hadde de nok hengt mer. De er 75 E/F, kommer helt an på merket. Før jeg fikk barn var jeg 75 D. Anonymkode: e2a83...991
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Mine henger såvidt det er, har hatt de i 13 år. Men hadde jeg valgt 450 g så hadde de nok hengt mer. De er 75 E/F, kommer helt an på merket. Før jeg fikk barn var jeg 75 D. Anonymkode: e2a83...991 Jeg har 75 B, men det er fortsatt plass i behåen. Liker egentlig best å gå uten. Hvor mye kostet det den gang? Hi Anonymkode: 9afa8...85c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #6 Skrevet 5. juni 2022 Lenge siden du sluttet å amme? Om det er kort tid siden, ville jeg ventet og sett det an litt. Mine var tomme og slappe rett etter ammeslutt, men fine igjen etter noen måneder. Anonymkode: cb19c...252
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #7 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Lenge siden du sluttet å amme? Om det er kort tid siden, ville jeg ventet og sett det an litt. Mine var tomme og slappe rett etter ammeslutt, men fine igjen etter noen måneder. Anonymkode: cb19c...252 Tre år siden. Hi Anonymkode: 9afa8...85c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #8 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Tre år siden. Hi Anonymkode: 9afa8...85c Oki, ja, da skal det vel noe til 😂 Anonymkode: cb19c...252
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #9 Skrevet 5. juni 2022 Huff ikke gjør det. Silikonpupper ser tragisk ut (JO, man ser det er silikon selv om enkelte blånekter på det). Anonymkode: 8af85...aff
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #10 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Huff ikke gjør det. Silikonpupper ser tragisk ut (JO, man ser det er silikon selv om enkelte blånekter på det). Anonymkode: 8af85...aff Enig! Anonymkode: 1df9d...f07
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #11 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Huff ikke gjør det. Silikonpupper ser tragisk ut (JO, man ser det er silikon selv om enkelte blånekter på det). Anonymkode: 8af85...aff Er det noen andre muligheter da? Større og fastere pupper uten silikon? Hi Anonymkode: 9afa8...85c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #12 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Er det noen andre muligheter da? Større og fastere pupper uten silikon? Hi Anonymkode: 9afa8...85c Aksepter brystene dine som de er. Rett deg opp i ryggen, smil til kroppen din og finn deg noe mindre overfladisk å bruke tid og energi på, noe som gir deg noe av betydning i hverdagen. Pupper er knapt nok et komma i livet ditt. Anonymkode: 8af85...aff
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #13 Skrevet 5. juni 2022 Jeg har silikon, tok det for mange år siden. Enig med 991, ikke la deg overtale til større enn du ønsker. Jeg snakker av erfaring. Den gang jeg tok la jeg inn 320 gram under muskelen, anatomisk fasong. De var perfekte, jeg var så fornøyd. Ikke i veien, passe fasong for meg. Jeg er ganske høy og har brede skuldre. Noe større enn det skal det litt til for å forsvare. Etter barn nr to og amming fikk jeg hard kapsel. Skiftet de, skulle legge inne samme størrelse. Våknet etter narkose og kirurgen har lagt inn 450 gram. Faen altså, de er faktisk i veien nå. Jeg skal skifte en dag tilbake til det som var, men husk slikt tar tid å komme seg etter. Hvis du først tar det, er du inn for The long run. Det ser enda verre ut å ta de bort. Vær nå helt sikker før du gjør noe og gjør det for din egen del. Anonymkode: dae73...535
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #14 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har 75 B, men det er fortsatt plass i behåen. Liker egentlig best å gå uten. Hvor mye kostet det den gang? Hi Anonymkode: 9afa8...85c Jeg betalte 27 500 den gang. Anonymkode: e2a83...991
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #15 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Huff ikke gjør det. Silikonpupper ser tragisk ut (JO, man ser det er silikon selv om enkelte blånekter på det). Anonymkode: 8af85...aff Menn jeg har hatt sex med nekter for at jeg har silikon. Det er ingen som tror på meg. For det ser overhodet ikke ut som at jeg har det, og man kan heller ikke kjenne det. Anonymkode: e2a83...991
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #16 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Menn jeg har hatt sex med nekter for at jeg har silikon. Det er ingen som tror på meg. For det ser overhodet ikke ut som at jeg har det, og man kan heller ikke kjenne det. Anonymkode: e2a83...991 🤣 Anonymkode: 6407a...af8
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #17 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Menn jeg har hatt sex med nekter for at jeg har silikon. Det er ingen som tror på meg. For det ser overhodet ikke ut som at jeg har det, og man kan heller ikke kjenne det. Anonymkode: e2a83...991 Da lyver de. Ferdig snakka! Anonymkode: 1df9d...f07
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #18 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Da lyver de. Ferdig snakka! Anonymkode: 1df9d...f07 Tror da virkelig jeg vet det bedre enn deg. Jeg må virkelig streve og klemme noe grusomt på brystene mine, skal jeg klare å kjenne at jeg har silikon. Det hverken synes eller kjennes. Anonymkode: e2a83...991
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #19 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Tror da virkelig jeg vet det bedre enn deg. Jeg må virkelig streve og klemme noe grusomt på brystene mine, skal jeg klare å kjenne at jeg har silikon. Det hverken synes eller kjennes. Anonymkode: e2a83...991 Det påstår to venninner av meg som har silikon og. Vi andre jatter med og sier «neida, de ser heeelt ekte ut». Men selvfølgelig synes det at man har plastputer i puppene. Bare den stramme huden i seg selv avslører det. Anonymkode: 8af85...aff
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #20 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Tror da virkelig jeg vet det bedre enn deg. Jeg må virkelig streve og klemme noe grusomt på brystene mine, skal jeg klare å kjenne at jeg har silikon. Det hverken synes eller kjennes. Anonymkode: e2a83...991 Hvor mye betalte du? Hi Anonymkode: 9afa8...85c
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #21 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hvor mye betalte du? Hi Anonymkode: 9afa8...85c Ikke meg du spør, men regner med pris er relevant, så jeg svarer også. Jeg betalte 32 000 da jeg la inn første gangen. Det er snart 20 år siden. Fikk hard kapsel etter 11 år, det kostet mer å bytte. 48 000 😱 Vær nå klar over det før du tar valget. Hard kapsel er ikke helt uvanlig. Du kan få noe rimeligere hvis du velger runde og ikke legger under muskelen, det er noe av grunnen til at mine kostet litt. Jeg var ganske tynn da jeg la det inn. Anonymkode: dae73...535
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #22 Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Det påstår to venninner av meg som har silikon og. Vi andre jatter med og sier «neida, de ser heeelt ekte ut». Men selvfølgelig synes det at man har plastputer i puppene. Bare den stramme huden i seg selv avslører det. Anonymkode: 8af85...aff Finnes ikke noe stram hud på mine bryst, de er duvende, og hopper bare jeg går. Jeg hadde store bryst før jeg mistet de. Så huden var jo der. Og bare fordi du har sett dine venners bryst, så har du ikke sett mine. Når kirurgen så mine bryst etter 3 mnd, så var han selv sjokkert over hvor naturlig det så ut. Og etter 3 mnd, så kunne man se at det var silikon. For i starten ser man det. Men med årenes tid blir det bare mer naturlig. Og spesielt for de som hadde store bryst før barn. Og det kommer an på hvilke innlegg man tar, noen vil at det skal se naturlig ut, andre vil ha silikon utseende. Anonymkode: e2a83...991
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå