Gå til innhold

Gammel katt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 14 år, meget tynn. Det er ingenting fysisk galt med han. Har vært på utvidet helsesjekk. Men han er ikke særlig intressert i verken mat eller drikke. Han sover mye. Hva skal jeg gjøre? Sikkert ikke lurt å tvangsfore?  Vil han dø? Den veien det går?

Anonymkode: 7779e...e11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker jo slik, dessverre. Tilby godbiter og nok drikke, og uendelige mengder kos (hvis han vil ha). 

Anonymkode: ff850...80f

Skrevet

Du må jo drøfte dette med veterinær. Min forrige katt ville bare ha ovnsbakt laks og kylling sine siste år. Kunne spise litt våtfor innimellom. Ble tynnere men ingen fare sa veterinær. Han ble 19 år. 
Manglende matlyst kan være vonde tenner eller kvalme. 

Anonymkode: 666d4...1ab

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Det virker jo slik, dessverre. Tilby godbiter og nok drikke, og uendelige mengder kos (hvis han vil ha). 

Anonymkode: ff850...80f

Han vil ha masse kos og jeg gir han masse kos 🥰🥰

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Du må jo drøfte dette med veterinær. Min forrige katt ville bare ha ovnsbakt laks og kylling sine siste år. Kunne spise litt våtfor innimellom. Ble tynnere men ingen fare sa veterinær. Han ble 19 år. 

Jeg kan høre med de. Takk for tips. Godt å høre at 14 år ikke nødvendigvis er slutten

Skrevet
53 minutes ago, Anonym bruker said:

Han er 14 år, meget tynn. Det er ingenting fysisk galt med han. Har vært på utvidet helsesjekk. Men han er ikke særlig intressert i verken mat eller drikke. Han sover mye. Hva skal jeg gjøre? Sikkert ikke lurt å tvangsfore?  Vil han dø? Den veien det går?

han er nok på vei til kattehimmelen dessverre, gi han masse kjærlighet ❤️

Anonymkode: 5d143...5c7

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hva døde din katt av? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...