Gå til innhold

Dere som har såkalt åpent hus for barn.

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det drøye er jo at du insinuerte at HI samtidig sa til barna SINE at hun ikke vil være sammen med dem heller.

I god gammel DIB-ånd lager du opp en historie om at den mammaen du er uenig med, ikke klarer å være mor for sine egne barn bare fordi hun har en annen praksis enn du.

Stygt. Meget stygt. (Lurer på om du lærer barna dine også å lyve og sjikanere? Bør ikke noen ringe barnevernet snart og si at de har det dårlig med deg??? 😬)

Anonymkode: 53d72...396

Nei, det har jeg ikke insinuert. Det er svært stygt å lyve. 

Anonymkode: 9b9ec...a97

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Søtt. Men, nei. Prøv igjen. 

"Søtt".

Hersketeknikker biter ikke på meg. 
At barna dine ikke skjønner "det er slitsomt med unger her hele tiden" betyr vel at dere normalt omgås på fransk, da. For det er fullt forståelig selv for en seksåring.

Anonym bruker skrev (På 5.6.2022 den 17.43):

Dette er venner som har de samme interessene som dine barn - hva forteller det dem da? At du må akseptere dem fordi de er barna dine, men at du ikke finner dem interessante og verd å bruke tid på. 

Kremt.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

"Søtt".

Hersketeknikker biter ikke på meg. 
At barna dine ikke skjønner "det er slitsomt med unger her hele tiden" betyr vel at dere normalt omgås på fransk, da. For det er fullt forståelig selv for en seksåring.

Insinuerer du at de som snakker fransk er dumme? 

Men jeg kan prøve med teskjemetoden. Det at de ikke hadde skjønt hva jeg snakket om henviste ikke til at de ikke hadde forstått ordene, men at det hadde vært så ulikt meg og mine holdninger at de ‘ikke hadde skjønt hva jeg snakket om’. 

Jeg kjenner at mens jeg skriver dette så har jeg ingen forventning om at du kommer til å skjønne det, fordi det i din verden kun snakkes helt bokstavlig. Men jeg kan altså berolige deg med at barna hadde skjønt ordene, men blitt svært forundret over at jeg sa det. 

Annonse

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Vondt i halsen? Jeg sier ikke i nærheten noe av det du påstår. Leseforståelse, vet du, det er en kul ting. 

Det kan jo være litt av forklaringa på at normal tale ikke ville blitt forstått hjemme hos deg, da. For selv når du ser dine egne ord sitert, klarer du å nekte på hva du faktisk har sagt. 

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Det er ikke relevant på noen som helst måte.

Anonymkode: d54aa...0e2

Relevant på alle måter og det er forresten greit å ikke bestemme over andre angående hva de kan og ikke kan skrive her inne .

Anonymkode: c53b5...8b1

Har vanskelig for å tro at det er så vanlig med åpent hus som mange påstår. Senest i helgen var jeg vitne til flere unger som ble avvist fordi "vi har besøk". Vel, dette var snakk om mor som solte seg, sønn og venn(klassekamerater) lekte i hagen mens klassekamerat nr 3 ble avvist pga "besøk". 

Ser sånt rett som det er, hos ulike folk. Mine barn opplever også det samme enkelte steder. 

Jeg orker ikke ha åpnet hus, men jeg avviser ikke barn som vil leke hvis vi uansett er ute og leker. Har vi familieselskap kan jeg si nei, men venner i hagen er ikke besøk/årsak til å avvise den ene som står utenfor porten.

Anonymkode: b2797...af1

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Du tok ikke den nei? Det du kom med var jo bare stygt mot en bruker. Hva var vitsen med det? 

Anonymkode: c53b5...8b1

Det er ikke stygt å spørre om relevansen til et innlegg. Følg ditt eget råd du, og la andre bestemme selv hva de skriver her inne.

Anonymkode: d54aa...0e2

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...