sug lut Skrevet 6. juni 2022 #101 Del Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Du tror kanskje 13-åringer ser verdien i å rydde og vaske etter seg når de har lagd mat? 🙂 sånn helt uten at noen her dem? Syns jeg ser det. Skitne tallerkener og emballasje og glass. Nei takk. Har ikke lyst til at det skal huse både mus og rotter. Bruker du å la ungdommene få herje fritt på kjøkkenet når de vil? Anonymkode: f5d2c...552 Ja, det har de alltid gjort. Bakt og stekt og kommet ut og delt med oss. Vi dør ikke av at huset brukes. Og de rydder jo selv. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #102 Del Skrevet 6. juni 2022 *Miss Marple* skrev (2 timer siden): Mange av oss lærer nok barna å rydde etter seg. Skal de bruke kjellerstue/anneks/kjøkken osv så må jo kriteriet være at de holder ting i orden. Du tror ikke vi lærer barna å rydde? :-D de er nok ganske normale tenåringer som ikke kommer til å hverken rydde, sette på plass eller vaske tilfredstillende i det hele tatt. Ikke skal de ha eget kjøkken til fri disposisjon i en alder av 13 år heller. sug lut skrev (1 time siden): Ja, det har de alltid gjort. Bakt og stekt og kommet ut og delt med oss. Vi dør ikke av at huset brukes. Og de rydder jo selv. Hadde aldri orket en gjeng tenåringer på kjøkkenet. Våre egne lager gjerne mat, men jeg skal ikke ha en hel gjeng hverken i kjøkkenet i huset eller til fri disposisjon i et anneks. Anonymkode: f5d2c...552 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772659 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #103 Del Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du tror ikke vi lærer barna å rydde? 😄 de er nok ganske normale tenåringer som ikke kommer til å hverken rydde, sette på plass eller vaske tilfredstillende i det hele tatt. Ikke skal de ha eget kjøkken til fri disposisjon i en alder av 13 år heller. Hadde aldri orket en gjeng tenåringer på kjøkkenet. Våre egne lager gjerne mat, men jeg skal ikke ha en hel gjeng hverken i kjøkkenet i huset eller til fri disposisjon i et anneks. Anonymkode: f5d2c...552 Du orker ikke tenåringer. Punktum. Anonymkode: c53b5...8b1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772661 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #104 Del Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du orker ikke tenåringer. Punktum. Anonymkode: c53b5...8b1 Helt riktig. Jeg syns det er en fryktelig slitsom og irriterende alder fra de er 11, 12 år. Jeg har vel skrevet det mange ganger nå. Takke meg til våre egne, de kan jeg leve med. Anonymkode: f5d2c...552 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772663 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #105 Del Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Helt riktig. Jeg syns det er en fryktelig slitsom og irriterende alder fra de er 11, 12 år. Jeg har vel skrevet det mange ganger nå. Takke meg til våre egne, de kan jeg leve med. Anonymkode: f5d2c...552 Leve med faktisk…så utrolig trist Anonymkode: c53b5...8b1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772672 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #106 Del Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Leve med faktisk…så utrolig trist Anonymkode: c53b5...8b1 Jeg syns det er helt utrolig hvor firkanta og aggresive mange av dere er her. Jeg leser stadig vekk når jeg er her at det er mye passiv aggresivitet og fordommer. Jeg leser også at det er mange fordummende holdninger som kommer fram her. Normalt så forstår man jo at ikke foreldre følger én bestemt mal,eller at de elsker og tolererer alt med andres barn. Tvert i mot så er det ganske kjent at foreldre tolererer ganske mye mindre fra nettopp andre barn ift sitt eget. Bare ikke her inne, tydeligvis. Jeg får barn gå ut og inn som de vil. Jeg synges det allsang med tenåringer i bilen, og alt dette gjør dere jo til kule foreldre. Å gå beskjerk på kjøkkenet er også helt greit, for her har jo tenåringer lært seg å rydde og shine opp etter seg. De serverer de voksne i huset, er berikende å ha på besøk og der er rene idyllen som tegnes her. Det er sånn det skal være må vite. Orker du ikke huset fullt av andres tenåringer så er det selvsagt knapt så du tåler egne. Jeg spør meg selv hvordan dere møter de stakkars mødrene som sliter med å få medfølelse for babyene sine? Som er dritt lei hele babytiden og syns den er krevende? De som angrer på at de fikk barn og føler de ikke er glad i barn er etter flere måneder. Hvordan møter dere egentlig disse mødrene her? Er det i det hele tatt noen som tør å snakke om sånt her inne blant alle syngende og engasjerte mødre? Anonymkode: f5d2c...552 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Miss Marple* Skrevet 6. juni 2022 #107 Del Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Du tror ikke vi lærer barna å rydde? 😄 de er nok ganske normale tenåringer som ikke kommer til å hverken rydde, sette på plass eller vaske tilfredstillende i det hele tatt. Ikke skal de ha eget kjøkken til fri disposisjon i en alder av 13 år heller. Hadde aldri orket en gjeng tenåringer på kjøkkenet. Våre egne lager gjerne mat, men jeg skal ikke ha en hel gjeng hverken i kjøkkenet i huset eller til fri disposisjon i et anneks. Anonymkode: f5d2c...552 Det er visst ganske mye du ikke orker, så du går noen trasige år i møte siden tenårene jo varer en god stund. Å høre på ungdommer som kokkelerer og koser seg syns jeg er noe av det fineste. Og så drypper det jo godsaker på meg også, som jeg verken trenger å lage eller rydde etter. Det er kanskje ikke alltid at opprydningen er helt etter min standard, men det må jo også læres? Hvis jeg ikke hadde vært fornøyd med rengjøringen så måtte de jo tatt det en gang til. Åpent hus betyr ikke hotell med hovmester. Frihet under ansvar er målet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772706 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #108 Del Skrevet 6. juni 2022 *Miss Marple* skrev (1 minutt siden): Det er visst ganske mye du ikke orker, så du går noen trasige år i møte siden tenårene jo varer en god stund. Å høre på ungdommer som kokkelerer og koser seg syns jeg er noe av det fineste. Og så drypper det jo godsaker på meg også, som jeg verken trenger å lage eller rydde etter. Det er kanskje ikke alltid at opprydningen er helt etter min standard, men det må jo også læres? Hvis jeg ikke hadde vært fornøyd med rengjøringen så måtte de jo tatt det en gang til. Åpent hus betyr ikke hotell med hovmester. Frihet under ansvar er målet. Selvsagt er det frihet under ansvar :-) Så lenge jeg trives med egne barn så bryr jeg meg ikke så mye om hva jeg orker med andres. Den idyllen dere setter så pris på med allsang og servering av bakst, der er jeg så langt fra som man kan komme. Anonymkode: f5d2c...552 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772711 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. juni 2022 #109 Del Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Jeg syns det er helt utrolig hvor firkanta og aggresive mange av dere er her. Jeg leser stadig vekk når jeg er her at det er mye passiv aggresivitet og fordommer. Jeg leser også at det er mange fordummende holdninger som kommer fram her. Normalt så forstår man jo at ikke foreldre følger én bestemt mal,eller at de elsker og tolererer alt med andres barn. Tvert i mot så er det ganske kjent at foreldre tolererer ganske mye mindre fra nettopp andre barn ift sitt eget. Bare ikke her inne, tydeligvis. Jeg får barn gå ut og inn som de vil. Jeg synges det allsang med tenåringer i bilen, og alt dette gjør dere jo til kule foreldre. Å gå beskjerk på kjøkkenet er også helt greit, for her har jo tenåringer lært seg å rydde og shine opp etter seg. De serverer de voksne i huset, er berikende å ha på besøk og der er rene idyllen som tegnes her. Det er sånn det skal være må vite. Orker du ikke huset fullt av andres tenåringer så er det selvsagt knapt så du tåler egne. Jeg spør meg selv hvordan dere møter de stakkars mødrene som sliter med å få medfølelse for babyene sine? Som er dritt lei hele babytiden og syns den er krevende? De som angrer på at de fikk barn og føler de ikke er glad i barn er etter flere måneder. Hvordan møter dere egentlig disse mødrene her? Er det i det hele tatt noen som tør å snakke om sånt her inne blant alle syngende og engasjerte mødre? Anonymkode: f5d2c...552 Ingen elsker alle barna eller alle barnas venner. De færreste begrenser likevel kontakten med disse barna. De fleste vil ha et godt forhold til sine barn og barnas venner. Det kan være fordi man oppriktig liker tenåringer eller fordi man forstår at det er på den måten man blir kjent med sine egne barn, de unges interesser og ikke minst lar barna være den de er. Med musikk vi ikke forstår , fnising og kakling . Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772712 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iiiiik Skrevet 6. juni 2022 #110 Del Skrevet 6. juni 2022 Vi er gift, begge har jobber som krever en del, og det er "åpent hus" både hverdag og hekg. Det er mindre unger som kommer på besøk nå, den eldste har flyttet ut, den midterste er mest sosial digitalt og den yngste har trening/kamp de fleste dager i uka, Regel har alltid vært at alle er velkomne, da de var yngre sjekket jeg alltid med foreldrene først før de fikk mat. De to yngste er venner med et søskenpar som alltid fikk nei til å spise her når jeg sjekket med foreldrene, og der fikk mine heller aldri mat når de var på besøk. Tror ikke vi har vært mer enn ti rundt bordet til vanlig middag, det betyr altså at ingen av mine har hatt ti venner på besøk samtidig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #111 Del Skrevet 6. juni 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (4 minutter siden): Ingen elsker alle barna eller alle barnas venner. De færreste begrenser likevel kontakten med disse barna. De fleste vil ha et godt forhold til sine barn og barnas venner. Det kan være fordi man oppriktig liker tenåringer eller fordi man forstår at det er på den måten man blir kjent med sine egne barn, de unges interesser og ikke minst lar barna være den de er. Med musikk vi ikke forstår , fnising og kakling . Ja det er helt i orden at du tenker at å synge med tenåringene i bilene og bli betraktet som en kul mor er viktig for deg. Jeg er litt usikker på hvor viktig det er for tenåringene. Er det viktig i det hele tatt? Er det viktig for tenåringer å få være i alle andre sitt hus? Er det like viktig at de får et eget sted å være hvor de ikke trenger å ta så mye hensyn og får drive med flere aktiviteter? Om vi nå skal se det fra ungdommens ståsted? Anonymkode: f5d2c...552 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772719 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. juni 2022 #112 Del Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja det er helt i orden at du tenker at å synge med tenåringene i bilene og bli betraktet som en kul mor er viktig for deg. Jeg er litt usikker på hvor viktig det er for tenåringene. Er det viktig i det hele tatt? Er det viktig for tenåringer å få være i alle andre sitt hus? Er det like viktig at de får et eget sted å være hvor de ikke trenger å ta så mye hensyn og får drive med flere aktiviteter? Om vi nå skal se det fra ungdommens ståsted? Anonymkode: f5d2c...552 Mamma kjente alle mine venner og hun opererte med åpent hus. Tror ingen av oss vet hvor mange som bodde hos oss under russetiden. Hun åpnet døren selv om det var midt på natten og hadde alltid frokosten klar. Hun var ekstrem sånn og virkelig elsket å fylle huset med ungdom. Fortsatt har hun kontakt med venninnene mine når de møttes og har blitt bedt i alt fra dåp til bryllup. Så tett på er ikke jeg , men ja…. Mine venninner satte stor pris på mamma. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772725 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #113 Del Skrevet 6. juni 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden): Mamma kjente alle mine venner og hun opererte med åpent hus. Tror ingen av oss vet hvor mange som bodde hos oss under russetiden. Hun åpnet døren selv om det var midt på natten og hadde alltid frokosten klar. Hun var ekstrem sånn og virkelig elsket å fylle huset med ungdom. Fortsatt har hun kontakt med venninnene mine når de møttes og har blitt bedt i alt fra dåp til bryllup. Så tett på er ikke jeg , men ja…. Mine venninner satte stor pris på mamma. Oh lord, jada, vi vet at du og hele din slekt er superperfekte. Anonymkode: 4fc35...15d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Miss Marple* Skrevet 6. juni 2022 #114 Del Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ja det er helt i orden at du tenker at å synge med tenåringene i bilene og bli betraktet som en kul mor er viktig for deg. Jeg er litt usikker på hvor viktig det er for tenåringene. Er det viktig i det hele tatt? Er det viktig for tenåringer å få være i alle andre sitt hus? Er det like viktig at de får et eget sted å være hvor de ikke trenger å ta så mye hensyn og får drive med flere aktiviteter? Om vi nå skal se det fra ungdommens ståsted? Anonymkode: f5d2c...552 Min eldste er flyttet ut for å studere og i ferier samles vennegjengen igjen hjemme hos oss. Og svaret på spørsmålet ditt er ja. Jeg opplever at ungdommene husker godt at de alltid var velkomne her og må i påsken ble det snakket om hvor ofte jeg hadde kjørt og hentet gjengen. Det er viktig for meg at barna føler seg likt og respektert i alle aspekt av oppveksten. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772734 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #115 Del Skrevet 6. juni 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (8 minutter siden): Mamma kjente alle mine venner og hun opererte med åpent hus. Tror ingen av oss vet hvor mange som bodde hos oss under russetiden. Hun åpnet døren selv om det var midt på natten og hadde alltid frokosten klar. Hun var ekstrem sånn og virkelig elsket å fylle huset med ungdom. Fortsatt har hun kontakt med venninnene mine når de møttes og har blitt bedt i alt fra dåp til bryllup. Så tett på er ikke jeg , men ja…. Mine venninner satte stor pris på mamma. Jeg kjenner alle barnas venner jeg også, siden de har vært her fra de kunne krabbe. Nå orker jeg ikke fordi jeg syns tenårene er et realt herk. Ikke kommer jeg til å bli venninne eller noen som helst reservene for noen av dem i voksen alder heller. *Miss Marple* skrev (3 minutter siden): Min eldste er flyttet ut for å studere og i ferier samles vennegjengen igjen hjemme hos oss. Og svaret på spørsmålet ditt er ja. Jeg opplever at ungdommene husker godt at de alltid var velkomne her og må i påsken ble det snakket om hvor ofte jeg hadde kjørt og hentet gjengen. Det er viktig for meg at barna føler seg likt og respektert i alle aspekt av oppveksten. De har vel et godt forhold til foreldrene selv om du var den som ble kjørende rundt på dem Det er jo ikke det som avgjør hvor god forelder du er for dine egne. Det er jo de du skal følge opp og være viktige for. Ikke hele nabolaget. De har jo sine egne. Men klart, det er sikkert hyggelig at dere er venner, du og dine barns venner. Anonymkode: f5d2c...552 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772747 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. juni 2022 #116 Del Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg kjenner alle barnas venner jeg også, siden de har vært her fra de kunne krabbe. Nå orker jeg ikke fordi jeg syns tenårene er et realt herk. Ikke kommer jeg til å bli venninne eller noen som helst reservene for noen av dem i voksen alder heller. De har vel et godt forhold til foreldrene selv om du var den som ble kjørende rundt på dem Det er jo ikke det som avgjør hvor god forelder du er for dine egne. Det er jo de du skal følge opp og være viktige for. Ikke hele nabolaget. De har jo sine egne. Men klart, det er sikkert hyggelig at dere er venner, du og dine barns venner. Anonymkode: f5d2c...552 Du har en helt egen evne til å være spydig. Det skal du ha😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #117 Del Skrevet 6. juni 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden): Du har en helt egen evne til å være spydig. Det skal du ha😊 Når dere må idealisere ting til det komiske, og beskrive alt som ren idyll så klarer jeg dessverre ikke bli litt syrlig. Jeg fatter ikke hvorfor dere går så iherdig i forsvar heller, for jeg har ikke ett eneste sted skrevet at det dere gjør er feil. Selv om jeg ikke synes det virker særlig hyggelig, ideellt eller viktig, så må gjerne dere syns det. Hadde dere bate klart det uten å kritisere selv. Hvorfor dette selvforsvaret? Anonymkode: f5d2c...552 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #118 Del Skrevet 6. juni 2022 Jeg liker heldigvis tenåringer (noe annet hadde vært trist, da jeg jobber med dem). Det er derimot ikke slik at jeg elsker å ha huset fullt av tenåringer. Hvis ungene har besøk, er de nede i kjellerstuen. Det er sjelden jeg blander meg inn i det de driver med, eller at de forsøker å involvere meg. Ser ikke noe galt med et anneks. Anonymkode: 91bbe...a34 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772757 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #119 Del Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Når dere må idealisere ting til det komiske, og beskrive alt som ren idyll så klarer jeg dessverre ikke bli litt syrlig. Jeg fatter ikke hvorfor dere går så iherdig i forsvar heller, for jeg har ikke ett eneste sted skrevet at det dere gjør er feil. Selv om jeg ikke synes det virker særlig hyggelig, ideellt eller viktig, så må gjerne dere syns det. Hadde dere bate klart det uten å kritisere selv. Hvorfor dette selvforsvaret? Anonymkode: f5d2c...552 ...unngå å bli litt syrlig, skulle det selvsagt stå :-D Anonymkode: f5d2c...552 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #120 Del Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg liker heldigvis tenåringer (noe annet hadde vært trist, da jeg jobber med dem). Det er derimot ikke slik at jeg elsker å ha huset fullt av tenåringer. Hvis ungene har besøk, er de nede i kjellerstuen. Det er sjelden jeg blander meg inn i det de driver med, eller at de forsøker å involvere meg. Ser ikke noe galt med et anneks. Anonymkode: 91bbe...a34 Det var en lettelse å se :-) Anonymkode: f5d2c...552 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Miss Marple* Skrevet 6. juni 2022 #121 Del Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Jeg kjenner alle barnas venner jeg også, siden de har vært her fra de kunne krabbe. Nå orker jeg ikke fordi jeg syns tenårene er et realt herk. Ikke kommer jeg til å bli venninne eller noen som helst reservene for noen av dem i voksen alder heller. De har vel et godt forhold til foreldrene selv om du var den som ble kjørende rundt på dem Det er jo ikke det som avgjør hvor god forelder du er for dine egne. Det er jo de du skal følge opp og være viktige for. Ikke hele nabolaget. De har jo sine egne. Men klart, det er sikkert hyggelig at dere er venner, du og dine barns venner. Anonymkode: f5d2c...552 Det var da ikke bare her de var velkomne eller bare jeg som kjørte dem? Jeg har heller ikke skrevet en plass at jeg er venner med dem? De kommer ikke her uten at mitt barn er hjemme. Jeg syns du skal tenke litt over hvordan du selv svarer før du anklager andre om å være syrlige i svarene sine. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #122 Del Skrevet 6. juni 2022 *Miss Marple* skrev (Akkurat nå): Det var da ikke bare her de var velkomne eller bare jeg som kjørte dem? Jeg har heller ikke skrevet en plass at jeg er venner med dem? De kommer ikke her uten at mitt barn er hjemme. Jeg syns du skal tenke litt over hvordan du selv svarer før du anklager andre om å være syrlige i svarene sine. Jeg har ikke anklaget noen for å være syrlige. Jeg innrømmet at jeg kan bli. Anonymkode: f5d2c...552 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772780 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #123 Del Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (På 5.6.2022 den 10.52): Ser det er flere som skriver at de har åpent hus for barna. I en tråd her så kom det eksempler på at det var fire barn og enda flere på besøk. Hvor ofte gjelder dette, og er det også sånn både hverdag, helg og i høytider som nå hvis alle er hjemme? Til sist, dere som har såkalt åpent hus, jobber dere hver dag, og er dere gift/'samboer? Anonymkode: f5d2c...552 *så ofte de vil. Som regel gjelder dette helst i barneskolealder, for vår del har han endret vennekrets etter u-skolen, og henger med noen nærmere sentrum (vi bor litt utenfor). *ja, helg, hverdag og helligdag så lenge vi ikke har planer. *er gift, begge jobber (8-16) Anonymkode: f3e05...32a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772786 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #124 Del Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): *så ofte de vil. Som regel gjelder dette helst i barneskolealder, for vår del har han endret vennekrets etter u-skolen, og henger med noen nærmere sentrum (vi bor litt utenfor). *ja, helg, hverdag og helligdag så lenge vi ikke har planer. *er gift, begge jobber (8-16) Anonymkode: f3e05...32a Takk for saklig svar. Jeg syns barn opp til en viss alder går helt fint. Er sånn typisk baby,og småbarnsperson. Blir dere ikke slitne i helgene når dere har jobbet hele uka, og tenåringer skal skravle og ha oppmerksomhet? Høy musikk osv. Anonymkode: f5d2c...552 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772797 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2022 #125 Del Skrevet 6. juni 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Takk for saklig svar. Jeg syns barn opp til en viss alder går helt fint. Er sånn typisk baby,og småbarnsperson. Blir dere ikke slitne i helgene når dere har jobbet hele uka, og tenåringer skal skravle og ha oppmerksomhet? Høy musikk osv. Anonymkode: f5d2c...552 Personlig var barneskolealderen best, ble skikkelig godt kjent med kompisene. Nå når de er ungdommer, samler de seg gjerne en hel gjeng - jenter og gutter. Det syns jeg av en eller annen grunn er litt ubehagelig, og opplever at de ikke setter så veldig stor pris i for stor innblanden av foreldrene. Mange har er litt «kule», og dette er ungdom jeg ikke kjenner så godt. Så for min del er det helt greit at de har begynt å henge mer hos andre😅 yngstejenta på 8 har ofte besøk, og det er bare koselig. Anonymkode: f3e05...32a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144430683-dere-som-har-s%C3%A5kalt-%C3%A5pent-hus-for-barn/page/5/#findComment-149772807 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå