Gå til innhold

Hva skal dere i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært og levert mat og kaker jeg bakte i natt, til selskapslokalet. Deretter gikk  jeg tur et par timer med hunden. Så spiste jeg frokost ute og så med på de første turistene som har kommet i år og leid bryggerhusene nede i hagen. De pakket i båten for en tur. Tyskere som det alltid er flest av her h er sommer.

Så tok jeg opp middag fra fryseren og nå skal jeg ikke gjøre mer enn å bare slappe av i hagen resten av dagen. 

Anonymkode: 75d29...9d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat sittet på terrassen, kost meg med en kopp kaffe og hørt fuglene synge.

Nå skal jeg snart lage egg og bacon til tenåringen i hus, så skal vi ha kosefrokost, og se på finalen i Lego master Australia. Ellers skal jeg gå en tur med en venninne, men ellers blir det en veldig rolig dag. 

Anonymkode: 979f2...6fc

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er du gammel?

Anonymkode: b4eeb...587

Absolutt

Anonymkode: 90681...2ed

Skrevet
tante grusom master of law skrev (1 time siden):

Sittet litt i sola, og skal straks på Sats. Etter det blir det mer soling og etterhvert en lang gåtur. Elsker slappe søndager!

SATS og lang gåtur - vi har ulike definisjoner av slapp søndag 😂😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Den kunne du lagt død tidligere om du ikke var så opptatt av å atter en gang dele hvor flott alt er. Vi skjønner det, du lever det perfekte liv. 

Anonymkode: fff90...aca

Men i all verden, det ble da bare svart på spørsmål? Det hadde du kanskje sett hvis du ikke var så opptatt av å hakke på enkelte brukere?

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

SATS og lang gåtur - vi har ulike definisjoner av slapp søndag 😂😂

Hehe, jeg slapper veldig av med litt aktivitet og bevegelse. Min definisjon av slapp søndag er når jeg ikke gjør husarbeid eller jobber. 

Skrevet

Ønsket er å sitte i sola og strikke helt alene. En hodepine fra helvete setter muligens en stopper for det, så spørs hvor mye sol jeg orker. 
Eldste ungen er hos typenog blir der forhåpentligvis. Yngste dro akkurat på stranda, så jeg håper hun blir der enstund. Måtte lage nistemat og styr til hu,så virket som hun ville være der lenge. (Hodet mitt orker ikke mer av skravlings hennes på en stund. Hun er i en periode med skikkelig munndiare og forventer at jeg skal følge skikkelig med. Hyggelig at ungdommen vil prate med meg, men blir litt slitrn i hodet innimellom) 

Jeg kan stikke på hytta der det er noe mer familie, men det frister med litt alenetid. Eller, alene tid innimellom for ungene kommer og går i døra ofte omdagen. Planene endres fort. Fredag skulle jeg sove lenge siden jeg skulle på senvakt, plutselig sto eldste i døra og spurte om jeg kunne pynte til barnebursdag. Da skulle hun ha barnebursdag for veninna som ble 18år. Koselig det, men planer har jeg skjønt jeg ikke trenger lengre. 

Anonymkode: 6197e...4fa

Skrevet

Sola? Haha. Dere er morsomme. Her i Lofoten er det kuling akkurat nå. Skal sende en unge i bursdag, hyre meg skikkelig og ta en tur på fjellet. 

Anonymkode: 68ed9...71b

Skrevet

Gjør ingenting og er alene. 

Anonymkode: be075...376

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Gjør ingenting og er alene. 

Anonymkode: be075...376

Jeg også. Så deilig 💕leser bok, soler meg og spiser chips. 

Skrevet

Hadde med meg en mann fra byen i går. Han er her enda. Så vi knuller🤷🏼‍♀️🥰

Anonymkode: 784d3...583

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Hadde med meg en mann fra byen i går. Han er her enda. Så vi knuller🤷🏼‍♀️🥰

Anonymkode: 784d3...583

Og henger på nett, tydligvis. 

Skrevet
9 hours ago, Anonym bruker said:

Ut i sola?

Anonymkode: f3aed...b0b

bare nyte barnefri ❤️ se på det jeg vil på tv, spise mat barnet ikke er så glad i

Anonymkode: 4ebb4...84f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...