Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Ukraina vant årets Eurovision Song Contest. De fikk så mange sympatistemmer fra europeiske land pga. krigen at de stakk av med seieren. Dessverre ser det temmelig mørkt ut for at neste års konkurranse kan arrangeres i Ukraina pga. krigen. Mest sannsynlig må konkurransen arrangeres i et annet europeisk land neste år. Norge kan jo arrangere? Hadde vært kult å få konkurransen tilbake til landet vårt. I f.eks. Oslo, Bergen eller Trondheim. Anonymkode: 0a3cc...83f
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ukraina vant årets Eurovision Song Contest. De fikk så mange sympatistemmer fra europeiske land pga. krigen at de stakk av med seieren. Dessverre ser det temmelig mørkt ut for at neste års konkurranse kan arrangeres i Ukraina pga. krigen. Mest sannsynlig må konkurransen arrangeres i et annet europeisk land neste år. Norge kan jo arrangere? Hadde vært kult å få konkurransen tilbake til landet vårt. I f.eks. Oslo, Bergen eller Trondheim. Anonymkode: 0a3cc...83f Nei, Zelenskyj lovet å gjennomføre Eurovision 2023 i Mariupol. Jeg vil se han gjennomføre det løftet. Kan han ikke holde løftet sitt så la han bli ydmyket for hele Europa. https://www.nrk.no/nyheter/zelenskyj-vil-arrangere-eurovision-i-mariupol-1.15967848 (Nei, jeg støtter ikke putler, men jeg synes det var kjepphøyt å komme med et så dumt løfte) Anonymkode: d8998...82b
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Nei, Zelenskyj lovet å gjennomføre Eurovision 2023 i Mariupol. Jeg vil se han gjennomføre det løftet. Kan han ikke holde løftet sitt så la han bli ydmyket for hele Europa. https://www.nrk.no/nyheter/zelenskyj-vil-arrangere-eurovision-i-mariupol-1.15967848 (Nei, jeg støtter ikke putler, men jeg synes det var kjepphøyt å komme med et så dumt løfte) Anonymkode: d8998...82b Det er mange psyke mennesker i verden. Anonymkode: 17c92...f48
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er mange psyke mennesker i verden. Anonymkode: 17c92...f48 Noen av de ønsker at Norge skal ta Eurovision fra andre. La nå Ukraina få påta seg Eurovision. Det klarer de jo, ikke sant? Det er ikke som om Putler står midt i landet deres og myrder og voldtar befolkningen, ikke sant? Så la nå Ukraina få påta seg neste års Eurovision. Det går jo så bra så. Anonymkode: d8998...82b
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Nei, Zelenskyj lovet å gjennomføre Eurovision 2023 i Mariupol. Jeg vil se han gjennomføre det løftet. Kan han ikke holde løftet sitt så la han bli ydmyket for hele Europa. https://www.nrk.no/nyheter/zelenskyj-vil-arrangere-eurovision-i-mariupol-1.15967848 (Nei, jeg støtter ikke putler, men jeg synes det var kjepphøyt å komme med et så dumt løfte) Anonymkode: d8998...82b Er du helt blåst? Anonymkode: e18e0...d69
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #6 Skrevet 5. juni 2022 Putler? Er det en gjenstand? Anonymkode: b14cd...c31
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #7 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Putler? Er det en gjenstand? Anonymkode: b14cd...c31 Mange som ikke vil skrive navnet hans på nett, for han har mange ansatte som googler seg gale etter hva folk skriver om han. Folk er vel redde for å bli "straffet" på et vis, selv som anonym på et mammaforum... Anonymkode: 13013...b7c
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #8 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Mange som ikke vil skrive navnet hans på nett, for han har mange ansatte som googler seg gale etter hva folk skriver om han. Folk er vel redde for å bli "straffet" på et vis, selv som anonym på et mammaforum... Anonymkode: 13013...b7c Putler er en blanding av hans navn og Hitler. Anonymkode: eb932...104
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå