Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor er dere våken nå? 

Anonymkode: 53d32...e59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

«Gjør dere PÅ»?

Anonymkode: 0a4c6...7e0

Skrevet

Skjønner ikke spørsmålet. 

Anonymkode: 6d046...f6a

Skrevet

Jeg sto opp 02 for å gjøre ferdig noe mat og bake et par kaker til en konfirmasjon i dag. Min spesialitet har blitt svensk prinsessekake. Det krever sitt og er mye jobb, men har blitt en suksess i to konfirmasjoner til nå. Har bakt to av den til hvert selskap og alt er blitt spist opp :-) 

Liker å holde på om nettene når jeg lager mat og etter at jeg begynte å bake. Ro og fred og uten mas og forstyrrelser. 

Anonymkode: b2772...08a

Skrevet

Har brukt nesespray hver dag i 12 år å nå holder jeg på å slutte. Har klart meg nå 3 uker uten nesespray men våkner da tidlig hver morgen pga jeg er så veldig tett i nesen. Må holde ut noen uker til så vil nok tettheten gi seg.

Anonymkode: 74710...40e

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg sto opp 02 for å gjøre ferdig noe mat og bake et par kaker til en konfirmasjon i dag. Min spesialitet har blitt svensk prinsessekake. Det krever sitt og er mye jobb, men har blitt en suksess i to konfirmasjoner til nå. Har bakt to av den til hvert selskap og alt er blitt spist opp 🙂

Liker å holde på om nettene når jeg lager mat og etter at jeg begynte å bake. Ro og fred og uten mas og forstyrrelser. 

Av alle tråder om kaker i konfirmasjoner her inne….. DIN konfirmasjon blir den med beste kaken! Svensk prinsessekake. Mmmm…. Så gott!!

(Hvis du mener «prinsesstårta»?)

Anonymkode: 5938e...0b7

Skrevet

Ingenting som heter «hva gjøre dere på»?

«Hva gjør dere på torsdag», men «hva gjør dere på» er en ufullstendig setning uten betydning!

Anonymkode: 0a4c6...7e0

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Av alle tråder om kaker i konfirmasjoner her inne….. DIN konfirmasjon blir den med beste kaken! Svensk prinsessekake. Mmmm…. Så gott!!

(Hvis du mener «prinsesstårta»?)

Anonymkode: 5938e...0b7

Det er en kjempegod kake :-) nå er det ikke min konfirmasjon. Jeg har bakt de til tre andre denne våren.

Skrevet

Om gjør på noe, nei jeg er ikke en hund

Anonymkode: ce56f...0a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...