Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Mistet min mor i dag 💔 Hvordan skal dette bli fremover? Anonymkode: dad19...416
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 Kondolerer. Det er en sorg, men bær den sammen med de rundt deg. En dag blir det lettere, selv om den aldri blir borte. Anonymkode: 7c301...6dc
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 Kondolerer! Det blir en hard tid nå, men det vil faktisk bli bedre etterhvert. Sorgen forsvinner aldri, men den blir mindre fremtredende og vond. Anonymkode: 41427...cf0
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 Sorgen går over i savn, og savn lever man greit med egentlig. Det går i bølger da, i noen settinger er savnet stor, og da særlig første bursdagen, første jula osv. Når det skjer noe du naturlig ville snakket med henne om, fortalt henne om. Når det dukker opp ting du ville delt med henne, denne boka ville hun likt, denne tingen ville jeg kjøpt med til henne osv. Man må bare akseptere at det er sånn, sorg og savn er en del av livet det også, ingen slipper unna det. Man må puste med magen og akseptere at det gjør vondt, gråte noen tårer og akseptere at det er trist, men samtidig gi seg selv lov til å ha pusterom med smil, glede, gode minner og helt andre opplevelser. Så går det sakte men sikkert bedre. De første par ukene er verst, når man skal planlegge og arrangere begravelse osv. Etterpå går luften litt ut av en og man får en dump før hverdagen kommer tilbake og man lærer seg å leve videre. Kondolerer, og bare aksepter at dette er en berg og dalebane du bare må være med på, følelser og sorg vil komme i bølger og det tar litt tid før det slutter være så altoppslukende. Men husk at mammaen din ville at du skulle ha et godt liv videre også, hun ville at du skulle minnes deres gode stunder og ha henne med deg i tankene på en god måte. Anonymkode: 0680c...7b4
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #6 Skrevet 5. juni 2022 Jeg forstår ikke hvordan komme igjennom begravelse osv. Aldri kunne ringe, se, høre stemme osv. Det var min nærmeste 💔 Anonymkode: dad19...416
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå