Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Vi er i markedet for å kjøpe hytte ved sjøen. Vi har i utgangspunktet sett etter hytte med strandlinje, men det er vanskelig å finne riktig hytte. Enten maaange millioner for dyrt, eller sykt gammel rønne eller mangler kai osv. Har nå funnet ei flott hytte, men den har ikke strandlinje. Er likevel veldig interessant. Har båtplass 5 minutt gange fra hytta, og der ligger ei fin strand ved småbåthavna, som sannsynligvis er eid av bonden i området, men ser ikke "privatisert" ut. I tillegg er det svømmebasseng på hytta og nydelig badeområde en kort båttur unna. Hadde dere vurdert hytte uten egen strandlinje, som godt alternativ tiø hytte med strandlinje? Ser for meg å spare oss for mye byråkrati, siden denne hytta er helt ferdig og fin. Anonymkode: 54c30...c55
Musemor med tre søte små Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 Vi har hytte ved sjøen uten strandlinje. Så lenge det er kort vei til sjøen, strand og har båtplass så er det mer enn nok for oss
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 Absolutt. Strandlinje betyr jo ikke "egen privat strand" uansett. Vi har hytte ved sjøen uten strandlinje og går bare ned til den kommunale stranda og bader eller tar båten ut til en holme. Kort vei til stranda er det beste. Opp til hytta for å tisse, spise, hente noe osv. Anonymkode: 46128...c18
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #4 Skrevet 4. juni 2022 Svigers har ikke strandlinje, men ca 50 meter til sjøen og båtplass. Så lenge man ser sjø, så klarer man å gå 5 min til strand osv. Jeg hadde ikke likt å ha egen strandlinje av den grunn at folk kan ferdes der. En hyttenabo er rett ved vannkanten, en liten strand ved siden av. De jobber hardt for at folk ikke skal gå der, selvom vi har lov til det. Anonymkode: 31480...868
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #5 Skrevet 4. juni 2022 Har hytte rett ved sjøen og skulle gjerne hatt hytta lengre opp. Er alltid mye folk på stranda og på bergene. Blir lite privatliv på hytta Anonymkode: 41d93...1ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå