Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Pusser du alltids tennene? Anonymkode: dc821...abd
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 Ja, jeg har dårlig ånde når jeg står opp, og ja, jeg pusser alltid tennene før jeg går ut av badet om morgenen. Anonymkode: 0d20f...0e1
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 Ja, pusser tenna hver morgen, selv om jeg bare skal være hjemme eller er syk. Pusser hver kveld også selvsagt uavhengig av form. Er nøye med tannhelsa, og har ikke hatt ett hull i løpet av mine 40 år. Anonymkode: 985c8...87b
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #4 Skrevet 4. juni 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Ja, pusser tenna hver morgen, selv om jeg bare skal være hjemme eller er syk. Pusser hver kveld også selvsagt uavhengig av form. Er nøye med tannhelsa, og har ikke hatt ett hull i løpet av mine 40 år. Anonymkode: 985c8...87b Da er vi flere, 41 her. Hi Anonymkode: dc821...abd
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #5 Skrevet 4. juni 2022 Har mye med bakteriene i spyttet ditt. Det er derfor jeg har lite hull sier tannlegen. I følge mannen min har jeg heller ikke dårlig ånde om morgenen. Vi kan fint ligge å kline før vi står opp. Hi Anonymkode: dc821...abd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå