Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Vanessa Rutjord gifter seg. Igjen. Hyggelig det. Men det er så tacky og wannabe stjerne at jeg bare må le. Alt som kan krype og gå av kjendiser flys til Paris og hentes i svarte busser til hemmelig destinasjon. Er de redd for paparazzi eller? Hun er vel ikke kjent for annet enn å være kjent? Litt sånn Kardashians der, altså. Men der K er Dior er Vanessa og følge mer Rema 1000. Det er fint de koser seg og får gå på rød løper, men det kan ikke bare være meg som ler av dette showet med brudekjole til 200’ fløyet over fra NY? Man er altså så i utakt med tiden, miljøet og det grønne skiftet. Anonymkode: 676fb...a8b
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 Vet ikke en gang hvem det er, jeg. Tror muligens det var en artikkel om det jeg ved et uhell klikket meg inn på, så bare bryllup og Paris og en person jeg ikke aner hvem er og klikket meg ut. Et slikt opplegg du beskriver er så totalt i utakt med tiden vi lever i at det er pinlig. Anonymkode: e8c6b...7c0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 La de nå være. Det jeg alltid reagerer på når det gjelder norske kjendiser er at de har faktisk sans for å kle seg noen av dem. Ikke mange, men noen. Men så er det så latterlige holdninger og uttrykk. De ser ut som om de skal på karneval og egentlig er kjempeusikre og klønete. Mange høye skuldre og rar gange. Nitashe Williamson er ett unntak. Fysøren for ei flott dame som har en fantastisk motstand OG flott og selvsikker holdning. Hun er den norske kvinnen som kunne gått rød løper uansett hvor i verden og ikke skilt seg negativt ut! Så har vi Liv Ullmann, men nå er hun vant til helt andre mennesker enn usikre nordmenn da. Den ene jeg har håp om skal klare å bli en kul person på rød løper er faktisk Sophie Elise. Hun må få seg litt mer elegant stil og bli mer voksen, men hun har absolutt fin holdning og selvtilliten som skal til. Superflink til å posere. Anonymkode: a969d...756
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #4 Skrevet 4. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): La de nå være. Det jeg alltid reagerer på når det gjelder norske kjendiser er at de har faktisk sans for å kle seg noen av dem. Ikke mange, men noen. Men så er det så latterlige holdninger og uttrykk. De ser ut som om de skal på karneval og egentlig er kjempeusikre og klønete. Mange høye skuldre og rar gange. Nitashe Williamson er ett unntak. Fysøren for ei flott dame som har en fantastisk motstand OG flott og selvsikker holdning. Hun er den norske kvinnen som kunne gått rød løper uansett hvor i verden og ikke skilt seg negativt ut! Så har vi Liv Ullmann, men nå er hun vant til helt andre mennesker enn usikre nordmenn da. Den ene jeg har håp om skal klare å bli en kul person på rød løper er faktisk Sophie Elise. Hun må få seg litt mer elegant stil og bli mer voksen, men hun har absolutt fin holdning og selvtilliten som skal til. Superflink til å posere. Anonymkode: a969d...756 Ikke motstand på Williamson, men motesans! Anonymkode: a969d...756
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #5 Skrevet 4. juni 2022 Aner ikke hvem det er engang 😅 Anonymkode: 75ea3...36c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #6 Skrevet 4. juni 2022 Måtte jo klikke på nyhetssaken... Flere gjester i rød kjole. Ja, ja, i følge folk på dette forumet er jo det tydelig melding. Anonymkode: 820f5...cc0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #7 Skrevet 4. juni 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Måtte jo klikke på nyhetssaken... Flere gjester i rød kjole. Ja, ja, i følge folk på dette forumet er jo det tydelig melding. Anonymkode: 820f5...cc0 Dette er nok mer enn moteshow enn tradisjonelt bryllupp. Alt kommer jo an på kleskode. Hun er jo moteredaktør, så tipper også at hun har en brudekjole som ikke akkurat blir overskygget uansett :-) Anonymkode: a969d...756
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #8 Skrevet 4. juni 2022 Skjønner ikke hvordan man klarer å finne så mye grums i hjertet sitt overfor mennesker man aldri har møtt. Anonymkode: 95e07...c18
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #9 Skrevet 4. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Skjønner ikke hvordan man klarer å finne så mye grums i hjertet sitt overfor mennesker man aldri har møtt. Anonymkode: 95e07...c18 Litt skråblikk må de tåle. Det er jo mye jåleri :-) Anonymkode: a969d...756
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #10 Skrevet 4. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): La de nå være. Det jeg alltid reagerer på når det gjelder norske kjendiser er at de har faktisk sans for å kle seg noen av dem. Ikke mange, men noen. Men så er det så latterlige holdninger og uttrykk. De ser ut som om de skal på karneval og egentlig er kjempeusikre og klønete. Mange høye skuldre og rar gange. Nitashe Williamson er ett unntak. Fysøren for ei flott dame som har en fantastisk motstand OG flott og selvsikker holdning. Hun er den norske kvinnen som kunne gått rød løper uansett hvor i verden og ikke skilt seg negativt ut! Så har vi Liv Ullmann, men nå er hun vant til helt andre mennesker enn usikre nordmenn da. Den ene jeg har håp om skal klare å bli en kul person på rød løper er faktisk Sophie Elise. Hun må få seg litt mer elegant stil og bli mer voksen, men hun har absolutt fin holdning og selvtilliten som skal til. Superflink til å posere. Anonymkode: a969d...756 Tinashe, heter hun vel? Anonymkode: b0a38...7a0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #11 Skrevet 4. juni 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Tinashe, heter hun vel? Anonymkode: b0a38...7a0 Hehe, ja! Anonymkode: a969d...756
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #12 Skrevet 4. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Måtte jo klikke på nyhetssaken... Flere gjester i rød kjole. Ja, ja, i følge folk på dette forumet er jo det tydelig melding. Anonymkode: 820f5...cc0 Dette med å ikke bruke rød kjole i bryllup er en oppdiktet og tullete regel jeg bare har lest om her inne. Det står ikke noe om det i Skikk og bruk. Anonymkode: 05918...437
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #13 Skrevet 4. juni 2022 Vanessa er nå litt kjent i motenorge da. Har jobbet med henne i mine yngre år og hun er en veldig hyggelig jente. Kjente henne da hun giftet seg med Runar. Samme greia da, masse i Se & hør og stor ståhei. Nå giftes hun for tredje gang, kanskje litt Iver the top å kjøre full pakke for tredje gang. Hun må jo ha brent av MANGE millioner på bryllup nå. Uansett, heia kjærligheten. Anonymkode: 14945...2bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå