Gå til innhold

Heia Ole Paus!

Anbefalte innlegg

Skrevet
NotNaomi skrev (17 minutter siden):

Ibsen? Ibsen faktisk! Vi snakker om Ole (?) Paus! LOL

Du hadde syntes det var flaut? Var det snakk om det? Nei det var ikke det. Poenget var at Paus sparker i helt feil retning. Trodde du klarte å forstå noe så opplagt men.

Du er jo helt korka. LOL.

Anonymkode: a5497...aba

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Nei det er det ikke. Hvilke bragder har han gjort da? Nevn i det minste et par ting vi bør vite om han for. 

Anonymkode: a9dde...100

"Elverum, Elverum, Elverum, snøen er dyp og Glomma er grunn. Et rykte vil ha det til at jorda er rund, men man tro'ke på hva som helst i Elverum. " Utenfor Elverum er han kanskje mer kjent for "Mitt lille land" nå for tiden.

Anonymkode: 8b471...99d

Skrevet
On 6/4/2022 at 3:49 PM, Anonym bruker said:

Han har så rett når han påpeker at det å være homofil ikke er en kvalifikasjon i seg selv! Og han er modig som tør å si det! 

Heier også på pride! Alle skal få elske den de vil, men meningene deres er ikke mer interessante om de er homofile.

jeg er Bifil og helt enig med han. Synes mange har gjort dette til en storm i et vannglass

Anonymkode: 16f37...6da

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

jeg er Bifil og helt enig med han. Synes mange har gjort dette til en storm i et vannglass

Anonymkode: 16f37...6da

Hvilken storm? Jeg har ikke sett dette kommentert noe annet sted enn her. Men så leser jeg aldri Dagbladet heller. 

Anonymkode: 7a39d...9fa

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 4.6.2022 den 17.20):

Ole Paus er en meget intelligent mann og har aldri vært skuggeredd.

Anonymkode: 97b78...2ac

Han er en gammal, akterutseilt kæll som dessuten er fordomsfull.

Husker godt han ble rasende da det kom fram at Alf Prøysen var biseksuell. De som hadde ytret dette kalte han "rotter". Selv om altså Prøysen hadde betrodd seg til Kim Friele for 60 år siden, og lagt stor vekt på at dette ikke skulle glemmes. Paus er bare sur og homofob.

Anonymkode: 0890a...658

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Han er en av Norges største visesangere og kulturpersonligheter. Det er han kjent for og vil bli husket for. Harm og Hegseth, og Erlend Elias, er primært kjent for å være parodierte homofile. Det er skremmende hva vi lar oss underholde oss av i dag.

Jeg understreker igjen at jeg heier på homofiles rettigheter, men om man feks tar Fredrik Solvang, så er han dyktig. At han er homofil er irrelevant. Etter mitt skjønn er det det som er likestilling- at hvem du elsker er irrelevant for din underholdningsverdi.

Erlend Elias er vel aller mest kjent for å bryte tabuer i det samiske miljøet og gjøre det lettere å være skeiv same. Ikke for å være "parodiert"?

Anonymkode: 0890a...658

Skrevet

Enig med Paus. Legning betyr ingenting, uavhengig av om man er hetro eller homo. Alt det andre som gjør folk til folk, betyr mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...