Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #1 Skrevet 4. juni 2022 Han har så rett når han påpeker at det å være homofil ikke er en kvalifikasjon i seg selv! Og han er modig som tør å si det! Heier også på pride! Alle skal få elske den de vil, men meningene deres er ikke mer interessante om de er homofile. Anonymkode: a5497...aba
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #2 Skrevet 4. juni 2022 Det er noe av det merkeligste jeg har lest. Hva tror han egentlig? At de som blir tilbudt jobb bestemmer selv om de får den? Nå ansetter ikke de homofile seg selv da, så å angripe dem.er jo helt bak mål! Ikke skjønner jeg hva han mener heller, for her kan det bety at han irriterer seg over en eller ti personer. Dette var jo bare både merkelig og dårlig av Paus. Tror ikke så mange bryr seg nevneverdig da. Mange vet jo ikke engang hvem han er. Måtte Google opp selv for å være sikker. Anonymkode: a9dde...100
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #3 Skrevet 4. juni 2022 Jeg kan være enig i at det ikke er nødvendig å opplyse om legning i tide og utide, men det var ellers et merkelig utspill. Han moderere seg og sier at det kan handle vel så mye om persontyper som legning, men da burde han sagt det i utgangspunktet. Det sagt, så er jeg så inderlig lei av Morten Hegseth som skal mene så mye om alt og som er svært rask til å bruke sterke ord selv. Erlend Elias var mye mer saklig i kommentarene sine. Anonymkode: 7a39d...9fa
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #4 Skrevet 4. juni 2022 Ole Paus er en meget intelligent mann og har aldri vært skuggeredd. Anonymkode: 97b78...2ac
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #5 Skrevet 4. juni 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Ole Paus er en meget intelligent mann og har aldri vært skuggeredd. Anonymkode: 97b78...2ac Dette var jo ikke spesielt intelligent da, iom at han burde kritisert castingbyråer og de som ansetter folk her. Hvis de homofile tvpersonlighetene plager han så mye. Syns det var et skikkelig dustete utspill. Anonymkode: a9dde...100
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2022 #6 Skrevet 4. juni 2022 Som sikkert behagelig upåvirket av opplevelser i livet som en hvit og heterofil gift kvinne, er det mulig jeg ikke er observant her. Men jeg kan ikke se noe i det Ole Paus har sagt her som er direkte kritikk av homofile. Så vidt meg bekjent har han støttet de lenge og det er jo ikke til å komme unna at enkelte får sine minuttet med fame fordi de lager mye røre, ikke fordi de har så mye å vise til. Som mye annet i livet da, vel å merke. Kjenner det her er ganske udramatisk og uttalelsene andre veien er vel ikke spesielt mer rause. Anonymkode: 56548...3af
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #7 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Jeg kan være enig i at det ikke er nødvendig å opplyse om legning i tide og utide, men det var ellers et merkelig utspill. Han moderere seg og sier at det kan handle vel så mye om persontyper som legning, men da burde han sagt det i utgangspunktet. Det sagt, så er jeg så inderlig lei av Morten Hegseth som skal mene så mye om alt og som er svært rask til å bruke sterke ord selv. Erlend Elias var mye mer saklig i kommentarene sine. Anonymkode: 7a39d...9fa Ja, det var et merkelig utspill. Når det kommer til Høgseth så er det tydelig at avisa har kontaktet han for å få en kommentar, og at han egentlig ikke lar seg engasjere så mye av det. Man kan jo lure på hvordan i tervjuet med Paus gikk for seg også, og hvordan journalisten fikk sitatet. Vi får ikke med konteksten utsagnet kom i. Jeg har selv blitt intervjuet flere ganger, og har følt på å bli dradd med i retning av det journalisten ønsker at jeg skal si. Og har flere ganger ikke kjent igjen egne svar når sitatsjekken kommer. Anonymkode: 4b1dd...aea
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #8 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvem er Ole paus? Anonymkode: 3c64f...60d Er du helt blåst? Anonymkode: 97b78...2ac
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #9 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvem er Ole paus? Anonymkode: 3c64f...60d Wow. Kanskje du skal få deg litt kulturell kapital? Anonymkode: 7a39d...9fa
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #10 Skrevet 5. juni 2022 Han er en visesanger, kjent for satiriske tekster. Han har sagt mye kontroversielt opp igjennom tidene og må være over 70 nå. Anonymkode: 8b471...99d
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #11 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Aldri hørt navnet. Er det en kunster? Anonymkode: 3c64f...60d Ikke tenk på de som svarer sånn. De er sikkert det en kaller godt voksne. Jeg måtte Google selv. Han er en sanger på...75 år :-) Anonymkode: a9dde...100
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #12 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ikke tenk på de som svarer sånn. De er sikkert det en kaller godt voksne. Jeg måtte Google selv. Han er en sanger på...75 år 🙂 Anonymkode: a9dde...100 Han er en av landets største kulturpersonligheter, så å ikke vite hvem han er, er flaut for alle som har bikket tenårene. Anonymkode: 7a39d...9fa
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #13 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Han er en av landets største kulturpersonligheter, så å ikke vite hvem han er, er flaut for alle som har bikket tenårene. Anonymkode: 7a39d...9fa Nei det er det ikke. Hvilke bragder har han gjort da? Nevn i det minste et par ting vi bør vite om han for. Anonymkode: a9dde...100
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #14 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Nei det er det ikke. Hvilke bragder har han gjort da? Nevn i det minste et par ting vi bør vite om han for. Anonymkode: a9dde...100 Jeg driver ikke voksenopplæring. Du får Google til deg litt kunnskap. Anonymkode: 7a39d...9fa
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #15 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg driver ikke voksenopplæring. Du får Google til deg litt kunnskap. Anonymkode: 7a39d...9fa Det ante meg nok. Slutt å kalle folk for store kulturpersonligheter når du ikke engang kan nevne to tung han har gjort som er så stort. Anonymkode: a9dde...100
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #16 Skrevet 5. juni 2022 Hvor står denne saken? Anonymkode: fcb03...33f
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #17 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ikke tenk på de som svarer sånn. De er sikkert det en kaller godt voksne. Jeg måtte Google selv. Han er en sanger på...75 år 🙂 Anonymkode: a9dde...100 Hva har alderen å si? Er det helt utelukket å vite hvem kjente for på 75 er? Anonymkode: a0e6b...9d1
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #18 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hva har alderen å si? Er det helt utelukket å vite hvem kjente for på 75 er? Anonymkode: a0e6b...9d1 *folk* Anonymkode: a0e6b...9d1
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #19 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hva har alderen å si? Er det helt utelukket å vite hvem kjente for på 75 er? Anonymkode: a0e6b...9d1 Når man får beskjed om at man bør skaffe seg "kulturell kapital" for ikke å vite hvem Ole Paus er, så tror jeg både alder og ulike issues som følger med høyere alder har noe å si, ja! Anonymkode: a9dde...100
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #20 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Det ante meg nok. Slutt å kalle folk for store kulturpersonligheter når du ikke engang kan nevne to tung han har gjort som er så stort. Anonymkode: a9dde...100 Du driter deg ut. Du prøver faktisk å argumentere MOT at han er en kulturpersonlighet 😂 Anonymkode: 7a39d...9fa
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #21 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du driter deg ut. Du prøver faktisk å argumentere MOT at han er en kulturpersonlighet 😂 Anonymkode: 7a39d...9fa Jeg måtte Google opp navnet. Så spør jeg her hva det er han bør bli husket for, og får ingen svar. Dere bare fortsetter å mæle uten å være konkrete at all. Så det er jo dere som oppfører dere helt merkelig her. Anonymkode: a9dde...100
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #22 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Jeg måtte Google opp navnet. Så spør jeg her hva det er han bør bli husket for, og får ingen svar. Dere bare fortsetter å mæle uten å være konkrete at all. Så det er jo dere som oppfører dere helt merkelig her. Anonymkode: a9dde...100 Han er en av Norges største visesangere og kulturpersonligheter. Det er han kjent for og vil bli husket for. Harm og Hegseth, og Erlend Elias, er primært kjent for å være parodierte homofile. Det er skremmende hva vi lar oss underholde oss av i dag. Jeg understreker igjen at jeg heier på homofiles rettigheter, men om man feks tar Fredrik Solvang, så er han dyktig. At han er homofil er irrelevant. Etter mitt skjønn er det det som er likestilling- at hvem du elsker er irrelevant for din underholdningsverdi. Anonymkode: a5497...aba
Gjest NotNaomi Skrevet 5. juni 2022 #23 Skrevet 5. juni 2022 (endret) Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Han er en av Norges største visesangere og kulturpersonligheter. Det er han kjent for og vil bli husket for. Harm og Hegseth, og Erlend Elias, er primært kjent for å være parodierte homofile. Det er skremmende hva vi lar oss underholde oss av i dag. Jeg understreker igjen at jeg heier på homofiles rettigheter, men om man feks tar Fredrik Solvang, så er han dyktig. At han er homofil er irrelevant. Etter mitt skjønn er det det som er likestilling- at hvem du elsker er irrelevant for din underholdningsverdi. Anonymkode: a5497...aba Han er kjent for folk over en viss alder, ok. Nå burde som jeg har sagt før i tråden, denne Paus ha kritisert de som ansetter folk. Ikke de som blir ansatt. Vi vet også om veldig mange andre vi lar oss underholde av som ikke er homofile, men overhodet ikke har talent og evner til å underholde eller være tv-personligjeter, ikke sant? Så det å kun nevne homofile er fullstendig feilslått på flere plan. Alt dette er homofob og usaklig kritikk fra gamle mennesker. Om de synger viser eller ikke. Endret 5. juni 2022 av NotNaomi
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2022 #24 Skrevet 5. juni 2022 NotNaomi skrev (12 minutter siden): Han er kjent for folk over en viss alder, ok. Nå burde som jeg har sagt før i tråden, denne Paus ha kritisert de som ansetter folk. Ikke de som blir ansatt. Vi vet også om veldig mange andre vi lar oss underholde av som ikke er homofile, men overhodet ikke har talent og evner til å underholde eller være tv-personligjeter, ikke sant? Så det å kun nevne homofile er fullstendig feilslått på flere plan. Alt dette er homofob og usaklig kritikk fra gamle mennesker. Om de synger viser eller ikke. Det resonnementet skulle bety at ingen som lever i dag vet hvem Ibsen er. Vi får være glad for at de fleste av oss er mer bevandret enn som så. Det er selvsagt noe i veien med dem som ansetter også, men jeg ville syntes det var flaut om jeg fikk et verv eller jobb av andre grunner enn at jeg var flink. Anonymkode: a5497...aba
Gjest NotNaomi Skrevet 5. juni 2022 #25 Skrevet 5. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det resonnementet skulle bety at ingen som lever i dag vet hvem Ibsen er. Vi får være glad for at de fleste av oss er mer bevandret enn som så. Det er selvsagt noe i veien med dem som ansetter også, men jeg ville syntes det var flaut om jeg fikk et verv eller jobb av andre grunner enn at jeg var flink. Anonymkode: a5497...aba Ibsen? Ibsen faktisk! Vi snakker om Ole (?) Paus! LOL Du hadde syntes det var flaut? Var det snakk om det? Nei det var ikke det. Poenget var at Paus sparker i helt feil retning. Trodde du klarte å forstå noe så opplagt men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå