Gå til innhold

Hvor greit eller ugreit er dette (mannens oppførsel)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen mener at jeg har ikke humor,  så dette forstår jeg ikke.  Av og til når jeg snakker,  forteller om hva jeg har gjort på jobb,  eller forslag til hva vi skal gjøre i helgen,  begynner mannen å vitse om det,  lager grimaser, tuller og vrir stemmen, litt klovnete oppførsel. Mannen vet at jeg blir lei meg, at jeg føler at han gjør narr av mine forslag. Såpass må jeg tåle,  mener han, han mener ikke noe med det,  annet enn å ha det gøy. Er dette greit av mannen? Tåler jeg for lite?

Anonymkode: d5007...462

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bare stoppet å snakke og SETT på han. Det er ikke humor når kun den ene ler. 

Anonymkode: c4eea...011

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Mannen mener at jeg har ikke humor,  så dette forstår jeg ikke.  Av og til når jeg snakker,  forteller om hva jeg har gjort på jobb,  eller forslag til hva vi skal gjøre i helgen,  begynner mannen å vitse om det,  lager grimaser, tuller og vrir stemmen, litt klovnete oppførsel. Mannen vet at jeg blir lei meg, at jeg føler at han gjør narr av mine forslag. Såpass må jeg tåle,  mener han, han mener ikke noe med det,  annet enn å ha det gøy. Er dette greit av mannen? Tåler jeg for lite?

Er han 12 år? 

Anonymkode: 44995...9e3

Skrevet

"Nei, jeg mangler ikke humor, men jeg har kanskje en helt annen humor enn deg! Uansett synes jeg ikke noe om at du klovner når jeg prater, resultatet av det er jo at jeg slutter å prate til deg, og hva slags forhold har vi da? Har du lyst til å beholde meg som partner lytter og svarer du skikkelig når jeg prater, eller vi kan bare avslutte her og nå, da passer vi ikke sammen. Jeg må kunne prate med partneren min, fortelle, komme med forslag osv uten å føle meg latterliggjort."

Anonymkode: 84a5f...d86

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det har ingenting med humor å gjøre. Det han gjør er bare teit og barnslig. Veldig respektløst. 

Skrevet

Takk. Da fikk jeg bekreftet at dette ikke er greit av mannen. Jeg visste egentlig det, men man blir jo usikker.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...