Gå til innhold

Når legger ditt barn seg i helgene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 år. 

Anonymkode: fbf4a...020

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Alt ettersom. Om eg er lei av mas blir det kl 20.30, ser vi film eller tv og det er god stemning kan klokka fort bli 22. Og det skjer faktisk oftare enn eg likar at vi forsømmer å kommandere til stell og legging. Husbonden er i kjellaren, det samme er ungane. Dermed trur eg at han kan reise seg frå kjellerstova og få ungane i seng. Og han har ikkje fått beskjed om det, ingen ting skjer utan beskjed når husets herskar er heime.. Då kan klokka bli mange.

Endret av ☆☆☆
Skrevet

Min er 11 da, men i dag har hun overnattingsbesøk og da legger de seg ca kl 23. Til vanlig blir det ca 22 i helgene.

Anonymkode: a3702...243

Skrevet

11 år og kl. 23 i helger. Samme når hun har overnattingsbesøk. 

Anonymkode: 6ddc3...b7f

Skrevet

22.00 i helger og 21 på hverdager. 

Anonymkode: 3d6e4...d67

Skrevet

Min er 9 og legger seg 23, hverdager 21

Anonymkode: e3b97...c3d

Skrevet

Ca 23 i helgene, ca 21 i ukedagene. 

Anonymkode: fcff2...368

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 5.6.2022 den 18.16):

Min er 9 og legger seg 23, hverdager 21

Hvorfor så lenge oppe?

Anonymkode: 5cc22...507

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor så lenge oppe?

Her inne er jo en dårlig mamma om barnet på 9-10 år ikke får være oppe til 23.. Men det er kanskje kun om en sier at barnet legger seg 22 i helger så mor får litt etterlengtet alenetid. Foreldre skal jo ikke trenge alenetid :P

Skrevet

Mellom klokka 22 og 24. Kommer helt an på hva vi har gjort, hva vi skal og hvor mye barna har sovet i det siste. I hverdager rundt klokka 20.

Anonymkode: 217b0...8b5

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Her inne er jo en dårlig mamma om barnet på 9-10 år ikke får være oppe til 23.. Men det er kanskje kun om en sier at barnet legger seg 22 i helger så mor får litt etterlengtet alenetid. Foreldre skal jo ikke trenge alenetid :P

Ja, kanskje. Min på 9 trenger hvertfall mer søvn, og sover ikke lenge på morgenen samme hvor lenge hun er oppe på kvelden..

Skrevet

Mellom 21 og 0100 i helger. 21 på hverdager. De er 9,11 og 13. De sover lenge om morgenen uansett når de legger seg og får sine timer med søvn. Eldste som er 19 år, måtte legge seg senest 21, hverdag som helg, i samme alder, hvis ikke ble han ødelagt dagevis. 

Anonymkode: b5a4c...df1

Skrevet

Mine er 9 og 10, de legger seg 20-2030 daglig. Noen ganger oppe litt lenger i helgene, men de våkner 530 uansett leggetid og har ofte trening / konkurranse tidlig morgen i helgene. 

Anonymkode: 97205...114

Skrevet

Klokka atten. Man er nemlig en bedre mor hvis man legger barna tidlig.

Anonymkode: 1e391...039

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Tvert om, her er det på moten å ha barn som ikke klarer å sove frampå og som derfor må legge seg før de står opp både ørk og helg.

Anonymkode: 1e391...039

Skrevet
On 6/6/2022 at 7:54 PM, Anonym bruker said:

Hvorfor så lenge oppe?

er helg og sover lenge, mitt barn og vet hva hn tåler. 21 i hverdagen er ikke sent når man er 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...