Gå til innhold

Sliter skikkelig med å finne sko som passer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dessverre brede føtter, så vanskelig å finne noe som ikke gjør vondt å ha på seg eller som er skikkelig stygge.

Joggesko finner jeg, men sko til jobb eller selskap er skikkelig vanskelig. Har jobb hvor jeg må kle meg i noe annet enn joggesko.

Har prøvd meg på engelske nettbutikker som selger brede sko, men der bommet jeg på størrelsen og det er dyrt og komplisert å bytte i nettbutikkene der.

Noen tips?

Anonymkode: b72bc...2a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har skinnsko fra Dr.Martens.

Brede, gode og kan brukes til alt.

Anonymkode: c8327...3d6

Skrevet

Det skal sjekkes ut, hadde det når jeg var yngre, men kan kanskje funke selv om jeg ikke akkurat er kul og ung lenger😀

Skrevet

På sommeren er jo ballerina ok da. De er jo ofte litt elastiske. Sandaler med elastisk bånd over tærne? Ellers synes jeg stoffskoene til roots er fine jeg da. Er de rene og feks bytte ut lissene med silkelisser så er de fine til kjoler også. Etter korona har jeg oppdaget at det er mye bedre med comfort. BH uten spiler og lave behagelige sko. 😂 

Anonymkode: 302c1...a9b

Skrevet

Har du link til de stoffskoene?

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Det skal sjekkes ut, hadde det når jeg var yngre, men kan kanskje funke selv om jeg ikke akkurat er kul og ung lenger😀

Jeg hadde Dr.Martens høye boots/støvler som ung, nå som voksen har jeg sko ;)

Anonymkode: c8327...3d6

Skrevet

Har du sjekket ut klingel.no ? Det er sko for litt eldre damer, men jeg har funnet sko/sandaler jeg kan bruke. De har filter for å finne sko. H er brede sko. Det er enkelt å bytte sko hvis det ikke passer. 

Anonymkode: df6ab...cc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...