Anonym bruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Min datter som nylig fylte 10 år for 2 uker siden er utrolig glad i å synge. Hennes aller største drøm er å bli verdensberømt sangstjerne og synge på en stor scene foran massevis av mennesker. Hun synger omtrent hele tiden. På rommet hennes har hun både en gitar, en keyboard og en mikrofon, der pleier hun å synge coverlåter av bl.a. Olivia Rodrigo, Justin Bieber, Ed Sheeran, Billie Eilish, Taylor Swift, Astrid S, Julie Bergan og alle artistene hun liker. Hun forteller meg at hun har så utrolig lyst til å starte en syngekarriere allerede nå. Jeg er litt skeptisk til dette ettersom hun fortsatt bare er et lite barn i 4. klasse. Men hun vil så gjerne, og hun maser stadig på meg om jeg kan ordne ting som platekontrakt til henne. Hva tenker dere? Kan hun starte en karriere som artist allerede nå eller bør hun vente til hun blir litt større? Anonymkode: f55a1...768
Optatium Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Få henne inn til sangtimer, det er et godt sted å begynne. Er man flink til å synge får man muligheter derfra.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 La henne begynne i kor og så sangtimer om et år eller to. Anonymkode: 00c96...419
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 Ja, fiks en platekontrakt til henne du. Det er jo det minste en mamma kan gjøre. Bare ring David Eriksen eller Ole Evenrud så ordner det seg på et blunk. Det er nesten ingen andre som vil gi ut plate, skjønner du. Anonymkode: 7914d...264
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 Hun kan jo lage en sang, og melde seg på Melodi grand Prix junior. Ellers gå i kor og sang. Anonymkode: 03224...123
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2022 #6 Skrevet 3. juni 2022 Få henne til sangpedagog først. Her vi bor så er det er stort dansestudio, som og gir sangtimer. Og skal hun bli stor stjerne, kan det være greit å sende henne på dans og. Anonymkode: 33d8f...968
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2022 #7 Skrevet 3. juni 2022 "Skaffe platekontrakt...." Noen trenger å få bena ned på jorda her gitt, eller er dette nok et køddeinnlegg? Begynn med sangtimer, og ta det derfra. Det er veldig få sangfugler på 10 år som blir popstjerner altså Anonymkode: 4a9fc...f06
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2022 #8 Skrevet 3. juni 2022 Skjønner henne godt 😊 det du kan gjøre er å finne en dyktig sangpedagog. Inspirer henne til å lage sine egne sanger, og oppmuntre henne til å jobbe for drømmen steg for steg! Det er sikkert mulig å melde henne på ulike sangkonkurranser også, men finn en god sangpedagog først og fremst. Anonymkode: fd28a...836
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2022 #9 Skrevet 3. juni 2022 Platekontrakt? Hva med å heller starte med sangtimer? (Jeg er sanger selv, og har 5 års høyere utdannelse i det. Men innspillinger lønner seg ikke, ikke for oss profesjonelle heller. Det er turnéliv som gir inntekter og det kan en tiåring neppe drive med.) Anonymkode: 86ee9...1c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå