Gå til innhold

Hva har skjedd med teksten på forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det endret slik at man ikke lenger ser at man har lest alle svar i trådene - og dermed også ser når det er kommet nye svar man ikke har lest.

Dette er ikke en forbedring, det er langt dårligere tilbud.

Anonymkode: 6b9d1...5f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være vare hos deg

Anonymkode: 6bb88...dc0

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Det må være vare hos deg

Anonymkode: 6bb88...dc0

Det er likedan på kg. Der er jeg ikke medlem, men teksten der har også endret seg.

Noen andre som opplever dette?

Skrevet

Det er ikke slik hos meg. 

Anonymkode: c4651...cb9

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Det er ikke slik hos meg. 

Merkelig. Dere to som har svart, bruker dere mobil eller pc?

Dette skjedde i dag, var ikke slik i går.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du mener har endret seg? Jeg kan ikke se noen forandring på mine sider.

Anonymkode: aa33f...9e1

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt hva du mener har endret seg? Jeg kan ikke se noen forandring på mine sider.

Hvis man er på forsiden til dette forumet, så ligger alle trådene med fet skrift normalt. Hvis man går inn og leser alle svarene i tråden, og går tilbake til forsiden, at ligger den tråden uten fet skrift, slik at man ser at den tråden har man lest. Når det kommer nye svar i samme tråd etter man var inne og leste i den, da endrer tittelen seg til fet skrift igjen.

Nå er ingen trådtitler i fet skrift.

Inne i trådene så var det ved sitering også fet skrift på nicket (ev. Anonym bruker) til den som skrev det du siterte. Nå er alt helt likt, uten fet skrift, uten fargeforskjeller på hvem som skriver sitatet og teksten i sitatet.

Skrevet

Hos meg er alt som før, fet skrift på uleste tråder. Vanlig skrift på leste.

Bruker mobil.

Anonymkode: 5f8ef...d23

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvis man er på forsiden til dette forumet, så ligger alle trådene med fet skrift normalt. Hvis man går inn og leser alle svarene i tråden, og går tilbake til forsiden, at ligger den tråden uten fet skrift, slik at man ser at den tråden har man lest. Når det kommer nye svar i samme tråd etter man var inne og leste i den, da endrer tittelen seg til fet skrift igjen.

Nå er ingen trådtitler i fet skrift.

Inne i trådene så var det ved sitering også fet skrift på nicket (ev. Anonym bruker) til den som skrev det du siterte. Nå er alt helt likt, uten fet skrift, uten fargeforskjeller på hvem som skriver sitatet og teksten i sitatet.

Nå skjønner jeg hva du mener, det er ingen endring på det hos meg. Det er fremdeles fet skrift på uleste tråder.

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Merkelig. Dere to som har svart, bruker dere mobil eller pc?

Dette skjedde i dag, var ikke slik i går.

Bruker mobil. 

Skrevet

Sikker på at du har logget inn? 

Anonymkode: 6223f...d0a

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Sikker på at du har logget inn? 

Anonymkode: 6223f...d0a

Jepp, ellers hadde jeg ikke kunnet opprette tråd ;) Det var det første jeg sjekket.

Men nå akkurat er det plutselig tilbake til normalt :)

Skrevet

Vi har hvertfall ikke forandret noe i forumet. Ta gjerne skjermbilde om det skjer igjen så kanskje vi kan finne ut hva som er gærent.

Admin

Skrevet
Admin skrev (3 timer siden):

Vi har hvertfall ikke forandret noe i forumet. Ta gjerne skjermbilde om det skjer igjen så kanskje vi kan finne ut hva som er gærent.

Admin

Merkelig, for det var det samme når jeg leste på kg-sidene. Det var ikke noe annet som var endret, kun akkurat det jeg beskrev over.

Som her ser jeg sitatet ditt at det står med fet skrift: 

"Admin skrev (3 timer siden):" og dette står i et felt som er litt mørkere blått enn feltet med din tekst står i.

Det var nesten ingen forskjell i fargene mellom feltene, og heller ingen fet skrift på "Admin skrev (3 timer siden):", noe som gjorde at alt gikk i ett.

Men skal varsle hvis det skjer igjen. Det kom brått, og etter nesten et døgn kom det tilbake til normal like brått.

Skrevet
On 6/3/2022 at 5:37 PM, Anonym bruker said:

Nå er det endret slik at man ikke lenger ser at man har lest alle svar i trådene - og dermed også ser når det er kommet nye svar man ikke har lest.

Dette er ikke en forbedring, det er langt dårligere tilbud.

ingenting her

Anonymkode: 2244c...e21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...