Anonym bruker Skrevet 3. juni 2022 #1 Skrevet 3. juni 2022 Av alle latterlige ting så er venninnen min og jeg uenige om den hersens saken mellom Depp og Heard. Ja, jeg er også lei det, men hun skuffet meg veldig da hun la ut bilde av en t-shirt med en spøk fra rettsaken som ble en vits som gikk vitalt. Det var den megapinten med vin, skål liksom. Så harry trodde jeg ikke hun var. Jeg kommenterte ikke, og dermed fikk jeg spørsmål etter et par timer om hva jeg syntes. Hun bør vite at jeg syns sånt er helt idiotisk, så jeg svarte det på litt mer moderat måte for jeg syns hele saken var fullstendig absurd. Etter det har hun skrevet fire meld om hva hun synes og hvorfor hun mener det hun gjør. Hvorfor lar hun det bare ikke ligge? Det er ikke om bare denne saken. Det er om alt vi skulle være uenig i. Hun skylder meg ikke lange forklaringer hver eneste gang, og hun får jo heller ikke overbevist meg om sitt syn. Vi er veldig ulike hva gjelder forskjellige ting, og skal det være så sykt vanskelig å akseptere i voksen alder? Anonymkode: d784d...263
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. juni 2022 #2 Skrevet 3. juni 2022 Gi nå bare beskjed om det da, at du ikke er så interessert i å diskutere saken videre og har viktigere ting å bruke tiden på, og at dere får være enig om å være uenige. Er det en ting jeg ikke hadde giddet å krangle om, så er det diverse kjendisers privatliv.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2022 #3 Skrevet 3. juni 2022 LillaGorilla♥♥ skrev (5 minutter siden): Gi nå bare beskjed om det da, at du ikke er så interessert i å diskutere saken videre og har viktigere ting å bruke tiden på, og at dere får være enig om å være uenige. Er det en ting jeg ikke hadde giddet å krangle om, så er det diverse kjendisers privatliv. Jeg for beskjed hver gang. Lær være å respondere. Nå lurte jeg jo mest på hvorfor noen ikke takler uenighet. Hva som driver sånne mennesker. Det var spørsmålet :-) Anonymkode: d784d...263
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2022 #4 Skrevet 3. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Av alle latterlige ting så er venninnen min og jeg uenige om den hersens saken mellom Depp og Heard. Ja, jeg er også lei det, men hun skuffet meg veldig da hun la ut bilde av en t-shirt med en spøk fra rettsaken som ble en vits som gikk vitalt. Det var den megapinten med vin, skål liksom. Så harry trodde jeg ikke hun var. Jeg kommenterte ikke, og dermed fikk jeg spørsmål etter et par timer om hva jeg syntes. Hun bør vite at jeg syns sånt er helt idiotisk, så jeg svarte det på litt mer moderat måte for jeg syns hele saken var fullstendig absurd. Etter det har hun skrevet fire meld om hva hun synes og hvorfor hun mener det hun gjør. Hvorfor lar hun det bare ikke ligge? Det er ikke om bare denne saken. Det er om alt vi skulle være uenig i. Hun skylder meg ikke lange forklaringer hver eneste gang, og hun får jo heller ikke overbevist meg om sitt syn. Vi er veldig ulike hva gjelder forskjellige ting, og skal det være så sykt vanskelig å akseptere i voksen alder? Anonymkode: d784d...263 Siden du har flere tråder her inne med samme feil bruk av ord tenkte jeg at jeg skulle tipse deg om at det i slike sammenhengen heter det viralt ikke vitalt. Anonymkode: 43ab4...861
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2022 #5 Skrevet 3. juni 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Siden du har flere tråder her inne med samme feil bruk av ord tenkte jeg at jeg skulle tipse deg om at det i slike sammenhengen heter det viralt ikke vitalt. Anonymkode: 43ab4...861 Åja. Det visste jeg ikke! Øh Anonymkode: d784d...263
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2022 #6 Skrevet 3. juni 2022 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Åja. Det visste jeg ikke! Øh Anonymkode: d784d...263 Nei, du gjorde jo åpenbart ikke det. Anonymkode: 7f4c3...ff7
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2022 #7 Skrevet 3. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nei, du gjorde jo åpenbart ikke det. Anonymkode: 7f4c3...ff7 Joda, det går bare litt fort unna her noen ganger. Bør skjerpe meg på det generellt. Anonymkode: d784d...263
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2022 #8 Skrevet 3. juni 2022 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Nei, du gjorde jo åpenbart ikke det. Anonymkode: 7f4c3...ff7 Jeg tenkte at det var autocorrect. Anonymkode: 13c56...611
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2022 #9 Skrevet 3. juni 2022 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Jeg for beskjed hver gang. Lær være å respondere. Nå lurte jeg jo mest på hvorfor noen ikke takler uenighet. Hva som driver sånne mennesker. Det var spørsmålet 🙂 Anonymkode: d784d...263 Noen har jo så sykelig trang til bekreftelse at de må bekreftes i hvert eneste utsagn de kommer med. Ignorer henne. Anonymkode: 3e541...9eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå