Gå til innhold

Søt sommerkjole? Hva synes du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig! 

Anonymkode: 907ea...340

Skrevet

Veldig!! Akkurat den fargen jeg har lett etter lenge. Den perfekte gule sommerkjolen. Den ble bestilt så fort jeg så dette og kommer på døra i kveld😊

Skrevet

Ja, veldig søt.

Men litt vel ungpikeaktig for min smak egentlig, så ville ikke kjøpt den selv. Hadde en av vennene mine kommet med den hadde de helt klart fått en kompliment, for den var veldig sommerlig og søt.

Anonymkode: 58076...975

Skrevet

Jeg synes det ser ut som en barnekjole i voksenstørrelse. Kunne absolutt kjøpt den til 6-åringen, men bille ikke følt meg komfortabel i den selv. 

Anonymkode: c0003...f05

Skrevet

Nydelig farge, men ble for mye for meg personlig. 

Anonymkode: d265c...f46

Skrevet

Helt ok, men ikke noe jeg ville valgt. Ikke trenger jeg en kjole til heller.

Anonymkode: c7f4d...d13

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Jeg ventet på det. Subtilt, men likevel. 

Anonymkode: f557e...958

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ventet på det. Subtilt, men likevel. 

?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

?

Tenkte det samme som hun som kommenterte til deg. Rart det ikke kom før egentlig . Ingen spurte om man TRENGER ny kjole. Ditt svar går raskt i «miljø» prat.

Anonymkode: 88f9e...cb1

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Tenkte det samme som hun som kommenterte til deg. Rart det ikke kom før egentlig . Ingen spurte om man TRENGER ny kjole. Ditt svar går raskt i «miljø» prat.

Det får være grenser for å være hårsår. Det er ikke noe mer relevant for spørsmålet at noen vil bestille den samme kjolen enn at jeg ikke vil det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det får være grenser for å være hårsår. Det er ikke noe mer relevant for spørsmålet at noen vil bestille den samme kjolen enn at jeg ikke vil det.

Ingen er hårsåre her. Det var bare en enkel inngang til en annen debatt.

Skrevet

Veldig søt.

Slike kjoler er kjempe trendy denne sommeren, du kommer til å se de over alt.

Anonymkode: e20fe...8e1

Skrevet

Kjolen var veldig fin, og ikke minst i bomull.

Synes så mye fra Floyd er i polyester. Så har helt gitt opp den butikken. Men bra de får noe bra iblant og.

Anonymkode: 4676d...a88

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Ingen er hårsåre her. Det var bare en enkel inngang til en annen debatt.

Hvis det er den debatten du vil ha så foreslår jeg at du starter den.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

?

Jeg tenkte det var en liten kommentar av det syrlige slaget, den likner veldig på kommentarer som kjapt kommer hver fang det er snakk om liknende. Det er en kommentar som er rettet mot en bruker under dekke av ikke å være det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Jeg tenkte det var en liten kommentar av det syrlige slaget, den likner veldig på kommentarer som kjapt kommer hver fang det er snakk om liknende. Det er en kommentar som er rettet mot en bruker under dekke av ikke å være det. 

Jeg vet jo ikke hvem hi er og jeg skrev jo at kjolen var ok selv om jeg ikke syntes den var fantastisk. 

Skrevet

Kjempefin!! 🙂 

Skrevet

Helt grei. Fin farge. Helt latterlig dyr. 😱 men jeg innser at det er veldig lenge siden sist jeg kjøpte nye klær, så mulig jeg er helt i utakt med hva som er gjeldende prisnivå nu til dags. 

Anonymkode: 585bd...c0b

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Helt grei. Fin farge. Helt latterlig dyr. 😱 men jeg innser at det er veldig lenge siden sist jeg kjøpte nye klær, så mulig jeg er helt i utakt med hva som er gjeldende prisnivå nu til dags. 

Anonymkode: 585bd...c0b

Tror prisnivå er ganske normalt. Jeg kjøpte meg 3 sommerkjoler i dag, og 2 av de kostet 699 og en kostet 999. 

Anonymkode: 4676d...a88

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

HI spør tydelig i tittelen: «Hva synes du?». Da er det ikke rart å svare med hva man synes.  

Anonymkode: 7ec16...7c4

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Kjære tid, hvor hårsår er det mulig å være.

Anonymkode: 04f18...b0d

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Man trenger alltid en kjole til.

Skrevet

Fin kjole, særlig hvis den hadde vært i en litt mindre skrikende farge, og til en mer fornuftig pris. 

Anonymkode: 76d9d...68d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...