Gå til innhold

Gave til sporty 50 åring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjøper man til en mann som blir 50. Han vil eie minst mulig. (Satt på spissen men han hater rot og vil kun ha ting han bruker) Han elsker å trene, reise og oppleve ting. 

Anonymkode: 3c9ca...dab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken prisklasse?

Anonymkode: 06472...a1b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvilken prisklasse?

Anonymkode: 06472...a1b

Rundt 2 000,-

Skrevet

God vin, hår og hudpleie, mat han liker. Tipper han har alt reise og treningsrelatert fra før og trener han mye, er det sikkert utstyr han foretrekker. Spør hva han ønsker seg.

Skrevet

Konsertbilletter, helgetur på turistforeningshytte, nye joggesko, kurs i noe han liker, gavekort på heiskort i alpinanlegg, billetter til klatrepark, dagstur med kajakkpadling 

Anonymkode: 050b7...b18

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Konsertbilletter, helgetur på turistforeningshytte, nye joggesko, kurs i noe han liker, gavekort på heiskort i alpinanlegg, billetter til klatrepark, dagstur med kajakkpadling 

Anonymkode: 050b7...b18

Klatrepark var god ide. Takk for tips. 👍

Skrevet
prekæs skrev (10 minutter siden):

God vin, hår og hudpleie, mat han liker. Tipper han har alt reise og treningsrelatert fra før og trener han mye, er det sikkert utstyr han foretrekker. Spør hva han ønsker seg.

Har spurt. Ingenting sier han. Men han skal få gave da. 😂 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har spurt. Ingenting sier han. Men han skal få gave da. 😂 

Svarer alltid det samme,- men det er fordi jeg vil bli overrasket :) Sier jeg hva jeg ønsker meg så får jeg det,- kjøper heller det jeg ønsker meg selv, ikke fordi det er noe jeg bare ønsker,- men det er gjerne noe jeg trenger. 

Anonymkode: cc65c...4cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...