Gå til innhold

Hva kan jeg finne på i eller i nærheten av Mandal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen fikk plutselig noe jobbrelatert å gjøre i Mandal sånn rett før vi hadde planlagt å dra på ferie. Lang historie kort, vi har bestemt at i stede for at han reiser dit for så å dra hjem igjen,  så blir jeg med og så starter vi ferien når han er ferdig med det han skal. Ungene er allerede på Sørlandet med besteforeldrene, så jeg kan få meg et par dager med skikkelig ego-tripp som turist på dagtid de to, kanskje tre, dagene han er på jobb. 

Noen som har forslag til hva jeg kan finne på? Jeg kan ha bilen, så jeg kan kjøre litt, men det blir nok bilkjøring resten av ferien, så langtur legger jeg ikke ut på. 

Anonymkode: b1403...61e

Fortsetter under...

Skrevet

En god halvtime til Kristiansand, så da hadde jeg dratt på spa hos aquarama. 

Så ville jag tatt med mannen på onsdagskonsert midt i byen i Mandal. Og middag på Redaktøren hadde vært obligatorisk. 

Mulig jeg hadde tatt en kjøretur til Lyngdal også. Shoppet litt der. Og en kveldstur på Listastranden i Farsund. Fineste strendene i Norge.

Eller en tur til Lindesnes fyr kanskje? 

Anonymkode: 4e371...40b

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

En god halvtime til Kristiansand, så da hadde jeg dratt på spa hos aquarama. 

Så ville jag tatt med mannen på onsdagskonsert midt i byen i Mandal. Og middag på Redaktøren hadde vært obligatorisk. 

Mulig jeg hadde tatt en kjøretur til Lyngdal også. Shoppet litt der. Og en kveldstur på Listastranden i Farsund. Fineste strendene i Norge.

Eller en tur til Lindesnes fyr kanskje? 

Anonymkode: 4e371...40b

Måtte inn å sjekke "Redaktøren" - det høres ut som en plass å besøke. Kunne godt ta meg en lunsj der også, på egenhånd, ser det ut til!

Takk for gode tips. Lindesnes fyr må nok også på programmet. 

Anonymkode: b1403...61e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...