Gå til innhold

Er det ikke på tide at de uperfekte får plass her også?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ja det er sant. 

Anonymkode: 23b15...a68

Jeg var sykmeldt en periode for utmattelse. Jeg turte ikke dra på butikken i «nav-tiden». Fant fort ut at det var fordi jeg hadde fordommer…  å er det null stress

Anonymkode: 80c16...ea6

Skrevet

Jeg har ingen ønsker om å dele den delen av livet mitt her. Ja, jeg er anonym, men dette er likevel ikke plassen for meg å diskutere og reflektere over de utfordringene jeg har! Det gjør jeg sammen med profosjonelle!

Jeg kan svare og komme med råd, når andre tar opp slike tema, men jeg deler likevel ikke noe om mitt liv. Jeg er ikke redd for å bli dømt av andre, men den delen av livet ønsker jeg å holde privat.

Anonymkode: dbf85...a42

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vanlige familier med vanlige problemer? Med all respekt så vet du ingenting om hvor mange her som sliter med det jeg har nevnt. Det er jo hele poenget mitt. For alt jeg vet har du kriminelle barn, mann eller er det selv. Ikke sant?  Jeg tror det er flere her med både narkotikaproblemer, bsrn med det, med fengselsopphold bak seg og barn med det. Og som er innsatte enda. Jeg tror det ville vært veldig bra om de fikk luftet problemer eller ting fra sin hverdag som andre her. Hvorfor skal det være tabu, og hvorfor blir de ikke respektert og akseptert som foreldre på lik linje med andre normale? Hvorfor skal de være på fora hvor de er med mennesker kun med likesinnede? Du har en sønn med ADHD. Ville du at han helst skulle gått på spesialskole? Han er jo ikke "normal" som de fleste andre? 

Anonymkode: 23b15...a68

Men er det tabu da? Er man pliktet til å lage tråder om de temaene du nevner? Kom med eksempler på tråder hvor de ikke blir akseptert og respektert.

Anonymkode: fee85...eb4

Skrevet

Jeg har sett tråder her inne om de fleste temaene du påstår ikke eksisterer her, HI.

Har det slått deg at for mange av de som sliter så er dette forumet en pause i hverdagen, et avbrekk fra det de ev. sliter med, at de kanskje ikke har behov for eller ønske om å ta opp problemene sine her, at de kanskje følges opp av fagfolk i det virkelige liv?

Om du har lignende problemer selv, HI, så start tråd om det selv, om du føler behov for det.

Anonymkode: fdd16...5ec

Skrevet

Har aldri møtt noen perfekte mennesker her, så jeg antar at de uperfekte allerede har plass.

De som ikke tåler å bli motsagt, derimot, de sliter på dette forumet.

Anonymkode: 5748f...376

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...