Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 Sier slikt som: «Hei Line, går det bra?» «Takk for godt råd om …. Line.» «God tur i skogen, Line!» «Vi snakkes i morgen, Line.» Betyr det noe? Er det litt flørt? 🥰 Anonymkode: 0c859...e26
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #2 Skrevet 2. juni 2022 Nei, det er en vane. Anonymkode: e08dc...03d
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #3 Skrevet 2. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Sier slikt som: «Hei Line, går det bra?» «Takk for godt råd om …. Line.» «God tur i skogen, Line!» «Vi snakkes i morgen, Line.» Betyr det noe? Er det litt flørt? 🥰 Anonymkode: 0c859...e26 Nei Line, det er ikke en flørt. Men han legger merke til deg i alle fall, Line. Anonymkode: a4e09...b4e
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 Hvorfor skulle det vært en flørt?? Anonymkode: 4cc36...8ba
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #5 Skrevet 2. juni 2022 Det er nok en vane. Kanskje han er opplært til det, eller lest seg til at det er et tegn på at han er oppmerksom og bruker det litt vel mye? Anonymkode: 3c077...319
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #6 Skrevet 2. juni 2022 Jeg opplever det intimt når folk gjør det med meg - men det er vel mest min opplevelse av det 😊 Anonymkode: 85330...643
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #7 Skrevet 2. juni 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Jeg opplever det intimt når folk gjør det med meg - men det er vel mest min opplevelse av det 😊 Anonymkode: 85330...643 Det gjør jeg og nemlig. Jeg liker det når han gjør det. Føler det blir noe mer. Mulig jeg legger for mye i det, men jeg liker han godt og leter etter tegn etter at han liker meg og. Anonymkode: 0c859...e26
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #8 Skrevet 2. juni 2022 Det er bare et taktikk for å bli godt likt. Hadde en manipulativ kollega som blant annet drev slik. Anonymkode: eb93f...3fe
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #9 Skrevet 2. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er bare et taktikk for å bli godt likt. Hadde en manipulativ kollega som blant annet drev slik. Anonymkode: eb93f...3fe Er det? Så han vil at jeg skal like han? Anonymkode: 0c859...e26
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #10 Skrevet 2. juni 2022 Det trenger ikke være flørt eller manipulasjon. Vi lærere blir opplært til å bruke navn til elevene, spessielt de som fort havner i bakgrunnen. Det er en måte å vise de at vi ser dem og vi bryr oss om dem! Å bruke navnet til en person, er et sterkt virkemiddel til å vise omsorg. Anonymkode: 7ccda...865
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #11 Skrevet 2. juni 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Er det? Så han vil at jeg skal like han? Anonymkode: 0c859...e26 Det er en av flere ting som er bevist at folk lettere liker mennesker som bruker/husker navnet deres. Det blir mer intimt å si «ha en fin helg Anne» kontra «ha en fin helg». Om det er fordi han liker deg spesielt godt er umulig å si. Jeg personlig tenker at når folk overbruker andres navn slik så har de lært seg visse teknikker på å bli likt. Min personlige erfaring er at dette er et kalkulert valg for å komme folk nær og manipulere. Anonymkode: eb93f...3fe
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #12 Skrevet 2. juni 2022 Nå er jeg den som ofte bruker navn sånn, men det er mot de jeg føler jeg kjenner eller bryr meg ekstra mye om. Noe som er naturlig. Derfor har jo enkelte lært seg å bruke det for å manipulere sånn at du tror de bryr seg, som fks de du er kunde hos eller de som vil du skal bli kunde/ta i mot et tilbud. Når det er sånn privat, så vil jeg jo anta at han liker deg litt ekstra godt siden jeg er sånn selv. Uten at det er fasit da. Anonymkode: caffc...a20
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #13 Skrevet 2. juni 2022 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Det trenger ikke være flørt eller manipulasjon. Vi lærere blir opplært til å bruke navn til elevene, spessielt de som fort havner i bakgrunnen. Det er en måte å vise de at vi ser dem og vi bryr oss om dem! Å bruke navnet til en person, er et sterkt virkemiddel til å vise omsorg. Anonymkode: 7ccda...865 Og det kan også være noe som avslører at en person føler en omsorg for noen - helt uten å være opplært til det. Jeg har opplevd det i tilfeller hvor det har vært høflighet (misforstått i mine øyne, da jeg egentlig syns det kan bli litt uhøflig i noen sammenhenger), hvor det bare er sånn personen er mot alle, og en som det viste seg var veldig glad i meg. Med den siste opplevdes det veldig intimt fordi det ble forsterket av blikk og kroppsspråk Anonymkode: 85330...643
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #14 Skrevet 2. juni 2022 Han er selger av natur eller yrke, og prøver å bygge tillitsbånd med deg. Anonymkode: 06ed3...b0f
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #15 Skrevet 2. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Han er selger av natur eller yrke, og prøver å bygge tillitsbånd med deg. Anonymkode: 06ed3...b0f Han er overhode ikke selger. Han er ganske introvert av natur. En rolig, beskjeden fyr. Anonymkode: 0c859...e26
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #16 Skrevet 2. juni 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Og det kan også være noe som avslører at en person føler en omsorg for noen - helt uten å være opplært til det. Jeg har opplevd det i tilfeller hvor det har vært høflighet (misforstått i mine øyne, da jeg egentlig syns det kan bli litt uhøflig i noen sammenhenger), hvor det bare er sånn personen er mot alle, og en som det viste seg var veldig glad i meg. Med den siste opplevdes det veldig intimt fordi det ble forsterket av blikk og kroppsspråk Anonymkode: 85330...643 Sånn har jeg det og. 🥰 Anonymkode: 0c859...e26
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #17 Skrevet 2. juni 2022 Jeg bruker ofte navn når jeg snakker direkte til andre, og det er helt uten baktanker. Det er litt sånn ‘jeg ser deg’ kanskje, og jeg bruker det jo ikke på folk jeg ikke kjenner eller liker. Men heller ikke som flørting da. Det er som sagt bare en vane. Anonymkode: e08dc...03d
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. juni 2022 #18 Skrevet 2. juni 2022 Jeg opplever det nesten som litt for intimt om noen bruker navnet mitt slik😅 Ikke at jeg ber de stoppe, men de krysser min mentale intimgrense. Noen bruker andres navn mye, seøv gjør jeg det ikke.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. juni 2022 #19 Skrevet 2. juni 2022 Den perfekte mor, påan igjen skrev (15 minutter siden): Jeg opplever det nesten som litt for intimt om noen bruker navnet mitt slik😅 Ikke at jeg ber de stoppe, men de krysser min mentale intimgrense. Noen bruker andres navn mye, seøv gjør jeg det ikke. Enig, eller, det kommer jo an på hvem som bruker det. Telefonselgere feks, så får jeg makk og lar meg ikke lokke til noe som helst. En som kjenner meg godt- da kan det være koselig. Har en kunde som gjør dette hele tiden, og det oppleves nesten litt invaderende. Men hun er sånn mot alle, så jeg tviler på at hun flørter med meg
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #20 Skrevet 2. juni 2022 Han flørter med deg! 🙂 Anonymkode: 225c9...bfe
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #21 Skrevet 2. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Han flørter med deg! 🙂 Anonymkode: 225c9...bfe Jeg føler og det. ☺️ Var bare litt nysgjerrig på om det var det det kunne være eller om jeg mistolker han. Jeg liker iallfall når han gjør det. Anonymkode: 0c859...e26
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2022 #22 Skrevet 3. juni 2022 Jeg kan ikke fordra at folk bruker navn på dem måten. Synes det krysser en mental intimkonsert, og fremstår både litt arrogant og herskete. Anonymkode: a5617...d1e
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2022 #23 Skrevet 3. juni 2022 Anonym bruker skrev (21 timer siden): Det trenger ikke være flørt eller manipulasjon. Vi lærere blir opplært til å bruke navn til elevene, spessielt de som fort havner i bakgrunnen. Det er en måte å vise de at vi ser dem og vi bryr oss om dem! Å bruke navnet til en person, er et sterkt virkemiddel til å vise omsorg. Anonymkode: 7ccda...865 Nettopp. Anonymkode: c5893...f23
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2022 #24 Skrevet 3. juni 2022 Jeg tror det bare er en dårlig vane. Forferdelig irriterende med sånne folk. Anonymkode: c25ff...964
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå