Gå til innhold

Har dere blokkert noen andre brukere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Jeg blir litt usikker på hva du vil med tråden ut fra hva du skriver her. Er det én bruker du er ute etter å nedsnakke? I såfall så er du ikke bedre selv. Jeg vet ikke hvem du snakker om, men det er jo de som har full oversikt her og sikkert skjønner hvem du mener. Da er det ikke særlig greit å lage denne tråden. 

Trodde du ville ha en generell mening om dette. 

Anonymkode: 186c7...5d2

Det er en bruker hun er ute etter ja, det er ikke første gangen det lages innlegg i samme gate som dette om samme bruker.

Anonymkode: febe6...b70

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Jeg blir litt usikker på hva du vil med tråden ut fra hva du skriver her. Er det én bruker du er ute etter å nedsnakke? I såfall så er du ikke bedre selv. Jeg vet ikke hvem du snakker om, men det er jo de som har full oversikt her og sikkert skjønner hvem du mener. Da er det ikke særlig greit å lage denne tråden. 

Trodde du ville ha en generell mening om dette. 

Anonymkode: 186c7...5d2

Jeg ville bare svare først. Fordi mange spør, "hva med deg, Hi"? 

Hi

Anonymkode: e413f...57b

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er en bruker hun er ute etter ja, det er ikke første gangen det lages innlegg i samme gate som dette om samme bruker.

Har ikke laget tråd om dette før, nei. 

Hi

Skrevet

Nei, nesten alt her inne (og særlig ufine kommentarer) skrives anonymt, så det er lite vits. 

Anonymkode: f9844...686

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nei, nesten alt her inne (og særlig ufine kommentarer) skrives anonymt, så det er lite vits. 

Anonymkode: f9844...686

Det er sant. Men de går heller ikke an å blokkere. 

Hi

Skrevet (endret)

Jeg har ikke blokkert noen i løpet av mine ørten år her, har ikke hatt behov for det. 
Men jeg lurer litt, HI, når du er såpass opptatt av en bruker som det virker som du er, blir du ikke da veldig nysgjerrig på hva du går glipp av når du har blokkert?

Endret av amandine
Skrevet
amandine skrev (5 minutter siden):

Jeg har ikke blokkert noen i løpet av mine ørten år her, har ikke hatt behov for det. 
Men jeg lurer litt, HI, når du er såpass opptatt av en bruker som det virker som du er, blir du ikke da veldig nysgjerrig på hva du går glipp av når du har blokkert?

Nei

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 2.6.2022 den 11.51):

Riktig. Jeg er forresten ikke "ømskinnet", men orker ikke drama, frekkheter og brukerdebatt, så er derfor. Er heller ikke meg, men andre som har fått dette mot seg. Heldigvis er moderat ute å fjerner innleggene til denne brukeren stadig vekk. 

Hi

Rar påstand, når hele tråden din er brukerdebatt.

Anonymkode: 4ed36...647

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Rar påstand, når hele tråden din er brukerdebatt.

Anonymkode: 4ed36...647

Hi ser det ikke selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...