Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #1 Skrevet 2. juni 2022 Er det noen brukere dere har blokkert? Og hvorfor? Sier selvsagt ikke hvem, men jeg har blokkert en bruker pga at brukeren stadig er ufin, og kommer med sure og frekke kommentarer. Anonymkode: e413f...57b
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #2 Skrevet 2. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Er det noen brukere dere har blokkert? Og hvorfor? Sier selvsagt ikke hvem, men jeg har blokkert en bruker pga at brukeren stadig er ufin, og kommer med sure og frekke kommentarer. Anonymkode: e413f...57b Passiv-aggressiv i dag også? Dette har du jo fortalt oss mange ganger før. Hvorfor tør du ikke forholde deg direkte til den brukeren du er så redd for? Tror du virkelig at å gjenta dette får brukeren til å bry seg om deg? Anonymkode: 26f5a...d10
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #3 Skrevet 2. juni 2022 Nei. Men oppsøker ikke tråder der jeg ser enkelte har opprettet eller svart. Noen her inne irriterer meg, men jeg klarer fint å unngå de. Dette er jo et nettforum her er det selvsagt mye rart. Anonymkode: c074b...1ad
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 2. juni 2022 #4 Skrevet 2. juni 2022 Nei, det har jeg aldri hatt behov for å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #5 Skrevet 2. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Passiv-aggressiv i dag også? Dette har du jo fortalt oss mange ganger før. Hvorfor tør du ikke forholde deg direkte til den brukeren du er så redd for? Tror du virkelig at å gjenta dette får brukeren til å bry seg om deg? Anonymkode: 26f5a...d10 Leseforståelse er et problem skjønner jeg. Prøv heller å svar på det jeg spør om takk. Hi Anonymkode: e413f...57b
Himmel og hav Skrevet 2. juni 2022 #6 Skrevet 2. juni 2022 Nei, hvorfor skulle jeg det? Om det er noen svar jeg ikke gidder å lese, så skroller jeg jo bare forbi.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #7 Skrevet 2. juni 2022 Nei det har jeg virkelig ikke. Det er nok noen jeg unngår diskusjon med, og jeg får jo mine oppfatninger av noen som ikke er udelt positive. Ekskludering er likevel ikke min greie, og heller ikke er jeg så ømskinnet at jeg ikke tåler andres frekkhet og vulgæriteter. De gir jo tross alt litt farge på forumet, og det er bra iom at det ellers kan bli litt kjedelig her noen ganger. Anonymkode: 186c7...5d2
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #8 Skrevet 2. juni 2022 Nei, hvorfor skulle jeg det? Jeg visste ikke en gang at det går an, og sliter litt med å se for meg hvordan det fungerer i praksis? Kan du ikke se innlegg fra vedkommende da, eller? Anonymkode: 42f91...31a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #9 Skrevet 2. juni 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Nei. Men oppsøker ikke tråder der jeg ser enkelte har opprettet eller svart. Noen her inne irriterer meg, men jeg klarer fint å unngå de. Dette er jo et nettforum her er det selvsagt mye rart. Anonymkode: c074b...1ad Det er dem som irriterer du bør bry deg mest om, for det er dem som forteller noe viktig om deg selv. Anonymkode: 186c7...5d2
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #11 Skrevet 2. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nei, hvorfor skulle jeg det? Jeg visste ikke en gang at det går an, og sliter litt med å se for meg hvordan det fungerer i praksis? Kan du ikke se innlegg fra vedkommende da, eller? Anonymkode: 42f91...31a Du kan ikke se innlegg, men ser sitater av innlegget. Så med mindre ingen svarer fra innlegg av den blokkerte brukeren, vil du jo se innleggene likevel i sitatet. Jeg har ikke blokkert noen, men skreller forbi svar fra enkelte få brukere uten å lese dem. Anonymkode: c7d34...d02
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #12 Skrevet 2. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er dem som irriterer du bør bry deg mest om, for det er dem som forteller noe viktig om deg selv. Anonymkode: 186c7...5d2 "Du er teit" og lignende er ikke viktig. Heller ikke drittslenging i den hensikt å såre og fornedre. Anonymkode: c7d34...d02
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #13 Skrevet 2. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): "Du er teit" og lignende er ikke viktig. Heller ikke drittslenging i den hensikt å såre og fornedre. Anonymkode: c7d34...d02 Nei, det er ikke spesielt konstruktivt. Jeg tenker bare at de kanskje har en dårlig dag, er vant til å bli kjeftet på selv eller misforstått. Folk som er på den måten trenger kjærlighet. Jeg er seriøs altså selv om det høres svulstig ut. Anonymkode: 186c7...5d2
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #14 Skrevet 2. juni 2022 Nei. Har ikke hatt behov for å blokkere noen av de som svarer med nick. Kan man blokkere anonyme? Anonymkode: c05b9...998
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #15 Skrevet 2. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er ikke spesielt konstruktivt. Jeg tenker bare at de kanskje har en dårlig dag, er vant til å bli kjeftet på selv eller misforstått. Folk som er på den måten trenger kjærlighet. Jeg er seriøs altså selv om det høres svulstig ut. Anonymkode: 186c7...5d2 En dårlig dag gir deg ingen rett til å være drittsekk mot andre. Anonymkode: c7d34...d02
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #16 Skrevet 2. juni 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Du kan ikke se innlegg, men ser sitater av innlegget. Så med mindre ingen svarer fra innlegg av den blokkerte brukeren, vil du jo se innleggene likevel i sitatet. Jeg har ikke blokkert noen, men skreller forbi svar fra enkelte få brukere uten å lese dem. Anonymkode: c7d34...d02 Det heter ikke å skrelle forbi. Anonymkode: 912aa...2c9
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #17 Skrevet 2. juni 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det heter ikke å skrelle forbi. Anonymkode: 912aa...2c9 Og her har vi et eksempel på innlegg jeg skroller forbi. Anonymkode: c7d34...d02
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #18 Skrevet 2. juni 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Og her har vi et eksempel på innlegg jeg skroller forbi. Anonymkode: c7d34...d02 Men det gjorde du jo ikke? Du svarte tilogmed på det Anonymkode: 912aa...2c9
Iiiiik Skrevet 2. juni 2022 #19 Skrevet 2. juni 2022 Nei, det har jeg aldri tenkt på som nødvendig. Jeg prøver imidlertid å overse brukere jeg tenker at ikke bør oppmuntres, og tar meg innimellom pauser fra forumet hvis det oversvømmes av brukere med kun negative intensjoner (slik jeg oppfatter det).
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #21 Skrevet 2. juni 2022 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Nei, hvorfor skulle jeg det? Jeg visste ikke en gang at det går an, og sliter litt med å se for meg hvordan det fungerer i praksis? Kan du ikke se innlegg fra vedkommende da, eller? Anonymkode: 42f91...31a Riktig. Jeg er forresten ikke "ømskinnet", men orker ikke drama, frekkheter og brukerdebatt, så er derfor. Er heller ikke meg, men andre som har fått dette mot seg. Heldigvis er moderat ute å fjerner innleggene til denne brukeren stadig vekk. Hi Anonymkode: e413f...57b
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #22 Skrevet 2. juni 2022 Men takk til dere som har svart ordentlig... Hi Anonymkode: e413f...57b
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #23 Skrevet 2. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Riktig. Jeg er forresten ikke "ømskinnet", men orker ikke drama, frekkheter og brukerdebatt, så er derfor. Er heller ikke meg, men andre som har fått dette mot seg. Heldigvis er moderat ute å fjerner innleggene til denne brukeren stadig vekk. Hi Anonymkode: e413f...57b Jeg blir litt usikker på hva du vil med tråden ut fra hva du skriver her. Er det én bruker du er ute etter å nedsnakke? I såfall så er du ikke bedre selv. Jeg vet ikke hvem du snakker om, men det er jo de som har full oversikt her og sikkert skjønner hvem du mener. Da er det ikke særlig greit å lage denne tråden. Trodde du ville ha en generell mening om dette. Anonymkode: 186c7...5d2
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #24 Skrevet 2. juni 2022 Nei, det har jeg aldri hatt bruk for. Og det som skrives i diskusjonene kan jo bare stå der. Det er verre når man blir kontaktet av stalkere og folk som aktivt legger deg for hat. Det har ikke skjedd meg, men det har skjedd andre her inne. Og da må man jo blokkere. Anonymkode: 6091a...30a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #25 Skrevet 2. juni 2022 Nei, kan ikke tenke meg en eneste grunn til å gjøre noe sånt. For det første vil jo diskusjoner bli veldig rare om en person sine synspunkter ikke synes i diskusjonen, og er en person ufin ser jeg ingen grunn til å ta meg nær av det. Det er da bare å overse og skrolle videre. Den blokkerte får jo uansett ikke vite om det, så du oppnår absolutt ingenting... Anonymkode: 86f54...dd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå