Gå til innhold

Hva syns dere om denne reklamen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På kanten?  Eller helt ok?

Screenshot_20220601-235010_Facebook.jpg

Anonymkode: 60ed6...6b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På kanten av hva? Det er undertøy så det ville vært rart om damene var tildekket.

Anonymkode: 05026...634

Skrevet

På kanten av hva?

Anonymkode: bed57...216

Skrevet

Syns det er bra at de viser modeller i alle størrelser. Å det er flott at de tør å vise kropper som ikke er helt perfekt,er jo de med perfekt kropp som mest blir brukt i undertøyreklamer. Godt å se det ikke bare er meg som ikke har perfekt kropp. Tør hun å vise kroppen sin i reklame så alle ser det,så bør kanskje jeg begynne å tørre å gå på stranden i bikini. 

Anonymkode: 411fa...7c3

Skrevet

Helt innafor, det er jo sånn det ser ut. Ser rart ut når de retusjerer brystvorten bort.

Anonymkode: b32d8...f40

Skrevet

Litt mye brystvorter, kanskje?

Anonymkode: b59f7...cf5

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Litt mye brystvorter, kanskje?

Anonymkode: b59f7...cf5

Ja. Nettop. Var det jeg tenkte på. Ikke på selve kroppen 

Hi

Skrevet

Kjøper du en gjennomsiktig bh synes jo brystvorta 

Hadde vært rart om de redigerte den vekk.

Anonymkode: 62aa0...726

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kjøper du en gjennomsiktig bh synes jo brystvorta 

Hadde vært rart om de redigerte den vekk.

Anonymkode: 62aa0...726

Jada. Men tror du det er tilfeldig at akkurat disse bildene ligger fremst ?

Skrevet

Dette er selvfølgelig helt bevisst, og de ønsker prat og oppmerksomhet om annonsene sine.

Venter i spenning på at de skal begynne å vise reklame for gjennomsiktige truser/boksere til menn... men tror ikke jeg skal holde pusten mens jeg venter ;)

Dette er kalkulert og bevisst, HI, spesielt hvis dette er første bildene man får opp.

Jaja, jeg kjøper ikke undertøy fra dem uansett, ikke god nok passform eller kvalitet til mine bryst.

Anonymkode: 8b96a...c94

Skrevet

Når jeg kjøper undertøy vil jeg jo gjerne vite hvordan det ser ut. Fint at de viser det slik det er. 

Anonymkode: 36570...fb2

Skrevet

Fantastisk! Jeg har faktisk gått over til å kjøpe mer klær fra Linex, Cubus ol. kjeder som bruker vanlige og uretusjerte kvinner som modeller, rett og slett fordi jeg støtter dette. Jeg applauderer slike reklamer, uansett om undertøyet er gjennomsiktig eller ei, fordi det er så ufattelig deilig å se klærene på kropper som er representativt for befolkningen. 

Anonymkode: a4638...b99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...