Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 Ungen min har 2 store kuler baki nakken, en under øret og en lenger ned. De var vonde, men er ikke det lenger nå. Hatt de en ukes tid. Nå har de bare blitt større, jeg syns ikke det kjennes ut som lymfeknuter, til det er de for store. Noen som har opplevd det samme og har peiling på hva det kan være? Anonymkode: 1c2ec...aac
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #2 Skrevet 1. juni 2022 Lymfeknuter eller fettkuler Anonymkode: 1f95c...6f0
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #3 Skrevet 1. juni 2022 Få det sjekket hos lege! Anonymkode: 9d93c...5b0
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #4 Skrevet 1. juni 2022 Få det sjekket hos lege , en kollega kjente kuler i nakken på sønnen sin, fikk det sjekket, og det var bare lymfeknuter 🙂. Men godt å få det sjekket, så slipper du å bekymre deg. Anonymkode: 9c7f4...e07
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #5 Skrevet 1. juni 2022 Jeg er ikke så superbekymra, men hun er de er ganske store, ruglete. Kjennes ikke ut som fettkuler heller. Får ringe legen å sjekke i morgen da Anonymkode: 1c2ec...aac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå