Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #26 Skrevet 1. juni 2022 Vi har ikke så god råd, så vi prioriterer ikke sånt. Det eneste er ekstra beinplass til mannen på fly fordi det er helt nødvendig. Jeg og barna sitter et annet sted. Anonymkode: 9e560...9f1
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #27 Skrevet 2. juni 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Dårligere opplevelse blir det jo. Ellers hadde det vært førstemann til mølla-prinsipp, slik som det alltid har vært på Tusenfryd. Anonymkode: 53912...fff Det blir jo ikke det. Problemet med Tusenfryd er er det var snakk om at noen kunne oppgraderes slik at ventetiden ble lengre for andre. Her er det ikke snakk om lengre flytid eller mindre tid på stranden. Anonymkode: b6e2e...707
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #28 Skrevet 2. juni 2022 Kira skrev (12 timer siden): Absolutt! Jeg betaler gladelig for mer komfort der jeg kan. Hos Flyr kan man nå feks betale 500 kroner ekstra for ledig midtsete på de første radene. Det har jeg allerede benyttet meg av, og kommer til å gjøre det igjen. Er det sant, er dette virkelig et tilbud? Så man kan som privatperson betale seg til at flyet flyr med ledige seter? Utsolgte avganger men med ledige seter vil jo resultere i behov for flere fly i luften, eller biler på veiene. Ufattelig at dette er en mulighet mtp klimakrisen. Anonymkode: f34ed...7f1
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #29 Skrevet 2. juni 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (11 timer siden): Hvis det du betaler for gjør at andre får en dårligere opplevelse blir det feil. Spesielt feil blir det når det er direkte rettet mot barn. Jeg hadde ikke syntes det var noe særlig å snike i en karusell kø foran barna. Men de med trang benplass og solseng langt oppe på stranden får jo en dårligere opplevelse. Hvorfor skal ikke barna fra dårligere stilte familier få leke i vannkanten mens mor og far følger med fra første rad? Jeg syns du er svært dobbelmoralsk her. Enten betaler man, og står for det, eller så tar man en for laget og stiller med den gemne hop. Anonymkode: 017b2...3a0
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #30 Skrevet 2. juni 2022 En unorsk ting som står i fare for å forsvinne. Anonymkode: cbff5...fae
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #31 Skrevet 2. juni 2022 Det hender det absolutt at vi gjør, ja, men er prisbevisst. Anonymkode: 9fdfb...154
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #32 Skrevet 2. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Men de med trang benplass og solseng langt oppe på stranden får jo en dårligere opplevelse. Hvorfor skal ikke barna fra dårligere stilte familier få leke i vannkanten mens mor og far følger med fra første rad? Jeg syns du er svært dobbelmoralsk her. Enten betaler man, og står for det, eller så tar man en for laget og stiller med den gemne hop. Anonymkode: 017b2...3a0 Har man dårlig råd så velger man kanskje ikke disse type strender. Det finnes offentlige strender de fleste steder hvor man kan ta med eget utstyr hvor man kan legge seg nærmest vannet . Har man valget om en gratis Strand og valget om å betale seg til senger på en privat Strand så er jo vannet uansett det samme. På Tusenfryd så vil det at noen betaler seg frem føre til at noen må stå lenger i kø. De har med andre ord ikke noe valg. Anonymkode: b6e2e...707
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #33 Skrevet 2. juni 2022 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Det blir jo ikke det. Problemet med Tusenfryd er er det var snakk om at noen kunne oppgraderes slik at ventetiden ble lengre for andre. Her er det ikke snakk om lengre flytid eller mindre tid på stranden. Anonymkode: b6e2e...707 Nei, men det er snakk om at andre må ligge lengre fra vannet og at andre får mindre benplass på flyet enn om muligheten for oppgradering ikke var der. Anonymkode: 51cfa...657
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #34 Skrevet 2. juni 2022 Nei det gidder jeg ikke bruke penger på. Men er ikke spesielt forfinet av meg heller. Anonymkode: 8375c...62f
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #35 Skrevet 2. juni 2022 Sjelden. Men av en eller annen grunn blir jeg ofte oppgradert gratis. Da jeg reiste til New York sist så ble jeg oppgradert til business begge veier. Hotell har jeg ofte opplevd at rommet jeg har bestilt ikke er ledig likevel og så fått bedre rom. Jeg er ikke så opptatt av slikt heller. Det er liksom blitt en vits i vennegjengen, Anne ligger seg alltid til business hun. Jeg gjør jo aldri noe ut av meg og kler meg aldri utfordrende heller. Anonymkode: 935bc...0ec
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #36 Skrevet 2. juni 2022 On 6/1/2022 at 4:13 PM, Anonym bruker said: Til bedre utsikt på ferie, solseng nærmest vannet , første klasse på fly og lignende ? Anonymkode: b6e2e...707 ja selvsagt Anonymkode: 1f301...3fa
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2022 #37 Skrevet 2. juni 2022 Nei. Det er noe av det mest tullete folk kan tjene penger på Anonymkode: e1a56...83b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå