Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #1 Skrevet 1. juni 2022 Hvorfor gjør du i så fall det? ( tenker ikke babymat her) Anonymkode: 536a2...3fb
prekæs Skrevet 1. juni 2022 #2 Skrevet 1. juni 2022 Det hender jeg har tatt med en vending Stratos. Får ikke tak i maken og er ikke interessert i å prøve meg fram
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. juni 2022 #3 Skrevet 1. juni 2022 Aldri og har aldri gjort det. Mye av opplevelsen er mat og vi har alle godt av å utvide horisonten både store og små😊
sug lut Skrevet 1. juni 2022 #6 Skrevet 1. juni 2022 Nei. Men jeg har fått leveranse av seigmenn og brunost når jeg har bodd utenlands over lang tid og det har vært gull.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #7 Skrevet 1. juni 2022 Ja, til det ene barnet mitt med autisme. Ellers hadde jeg ikke gjort det. Anonymkode: 29027...31f
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #9 Skrevet 1. juni 2022 Vi reiser mest til Danmark. Pleier å ta med brød, da vi bare har funnet loff eller murstein i butikkene der. Foretrekker en mellomting. 😛 Anonymkode: 27feb...291
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #10 Skrevet 1. juni 2022 Nei, men det hender jeg savner knekkebrød og grovt brød når jeg er i utlandet. Er uansett ikke moralsk forarget over folk i innland og utland som har noen hjemlige matfavoritter de liker å ha med seg på ferie. Det er ikke sånn at man overhode ikke smaker på mat fra landet man er på ferie i om man har med seg favorittosten eller en pakke knekkebrød liksom. Anonymkode: 8d6c9...49b
nick_350414 Skrevet 1. juni 2022 #11 Skrevet 1. juni 2022 Vi pleier å ha med litt " nødproviant". Kjekt å ha hvis vi ender opp på steder uten mattilbud eller hvis maten er for sær.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #12 Skrevet 1. juni 2022 Ja. Jeg har irritabel tarm og havregrøt er redningen hvis magen min blir forbanna over maten i utlandet 😅 Det er ikke i matbutikken man vil gå å lete når det skjer, for å si det sånn. Anonymkode: 7551f...e9b
Pobie Skrevet 1. juni 2022 #13 Skrevet 1. juni 2022 Ikke til vanlig. Kommer litt an på hvor lenge jeg skal være borte. Har enkelte favoritter jeg ikke vil være uten i lengre perioder. Kjenner folk som tar med seg grovt brød, da de ikke får kjøpt skikkelig norsk grovbrød i enkelte land, og blir dårlig i magen av lokalbrødet.
KellyTaylor Skrevet 1. juni 2022 #14 Skrevet 1. juni 2022 Ja til ene barnet som har utfordringer og er vant med enkelte påleggsorter.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #15 Skrevet 1. juni 2022 Kunne ikke falt meg inn. Maten er en stor del av opplevelsen, og vi har ingen helsemessige eller andre forhold som gjør det nødvendig. Anonymkode: 1941c...daf
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #16 Skrevet 1. juni 2022 Aldri tidligere, men etter at ene barnet fikk cøliaki pakker vi med litt glutenfrie knekkebrød, kjeks ol. sånn at vi har mat han tåler inntil vi ev. finner noe der vi bor. Dette varierer veldig fra sted til sted, i Paris var det f.eks. omtrent umulig å oppdrive glutenfritt brød ol. så da ble knekkebrødene redningen til frokost. Anonymkode: 54432...e5c
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #17 Skrevet 1. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvorfor gjør du i så fall det? ( tenker ikke babymat her) Anonymkode: 536a2...3fb Har tatt med vann. Var i Danmark og hadde 10 lt vann med for flaskevannet de har er ikke godt på smak og er så tungt å drikke. Anonymkode: de478...cad
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #18 Skrevet 1. juni 2022 Reiser vi langt, ønsker sent på kvelden osv, har jeg gjerne med litt «nødproviant». Feks Energibarer, en pakke knekkebrød og en tubeost, ferdigsmurt matpakke med kveldsmat etc. Anonymkode: 88af6...2f0
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #19 Skrevet 1. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Har tatt med vann. Var i Danmark og hadde 10 lt vann med for flaskevannet de har er ikke godt på smak og er så tungt å drikke. Anonymkode: de478...cad I Danmark kan man da drikke vann fra kranen? Anonymkode: 536a2...3fb
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #20 Skrevet 1. juni 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): I Danmark kan man da drikke vann fra kranen? Anonymkode: 536a2...3fb Man kan, men det er ikke godt. Anonymkode: 27feb...291
Kira Skrevet 1. juni 2022 #21 Skrevet 1. juni 2022 Innimellom har vi tatt med en plate melkesjokolade, men det er fordi jeg elsker sjokolade og synes Milka, Valor og alt det andre er kjipt 😜 Ellers har jeg stående bakepulver og pommes frites krydder i huset vårt i utlandet. Krydderet fordi ungene elsker det, og bakepulver fordi jeg enda ikke har funnet lignende der som har samme "styrke".
Kira Skrevet 1. juni 2022 #22 Skrevet 1. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Vi reiser mest til Danmark. Pleier å ta med brød, da vi bare har funnet loff eller murstein i butikkene der. Foretrekker en mellomting. 😛 Anonymkode: 27feb...291 Hvis du kjøper ferskt rugbrød hos bakeren i stedet for i matbutikkene, så er det helt nydelig. Ikke murstein i det hele tatt ☺️
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #23 Skrevet 1. juni 2022 Vi var i Frankrike med noen venner for et par år siden, de hadde med masse mat hjemmefra fordi datteren var så kresen. Anonymkode: d8a42...3af
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #24 Skrevet 1. juni 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Vi var i Frankrike med noen venner for et par år siden, de hadde med masse mat hjemmefra fordi datteren var så kresen. Anonymkode: d8a42...3af Høres utrolig trist ut… Anonymkode: 536a2...3fb
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2022 #25 Skrevet 1. juni 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Høres utrolig trist ut… Anonymkode: 536a2...3fb Men hvorfor det? Om det er med på å gjøre ferien hennes bedre så er det vel ikke noe trist med det. Å venne seg til andre smaker kan man gjøre når det ikke er ferie. Vi har ofte med grove knekkebrød om vi skal være en stund, vi blir dårlige i magen av å bare spise loff. Ellers nyter vi det landet har å by på. Anonymkode: 0c29e...d88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå