Anonym bruker Skrevet 31. mai 2022 #1 Skrevet 31. mai 2022 Hvor i landet skal du? Og hva er grunnen til at du reiser akkurat dit? Ønsker å dra til Spania, men vet ikke hvor. Anonymkode: afc0c...a48
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2022 #2 Skrevet 31. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvor i landet skal du? Og hva er grunnen til at du reiser akkurat dit? Ønsker å dra til Spania, men vet ikke hvor. Anonymkode: afc0c...a48 Vi skal til innlandet. Nærmere bestemt Cordoba området. Vi velger innlandet fordi vi ikke vil feriere i turisttråkkene og er på ingen måte interessert i puber og restauranter med meny på svensk… Spania er nydelig når man beveger seg bort fra tivolikysten. Anonymkode: 13d39...8a9
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2022 #3 Skrevet 31. mai 2022 Ja, til en liten kystby som heter Moraira. Nydelig og rolig sted,men med litt turisme. Ikke noe partysted med menyene på svensk Tar fly til Alicante og kjører ca en times tid nordover. Anonymkode: b0465...fad
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2022 #4 Skrevet 31. mai 2022 Vi flyt til Malaga, fortsetter videre til Cordoba og Malaga, før turen går videre til Portugal 😊 Anonymkode: 18bac...010
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. mai 2022 #5 Skrevet 31. mai 2022 Cordoba er nydelig!! Ville også anbefalt innlands-Spania😊😊
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2022 #6 Skrevet 31. mai 2022 Vi skal til Torrevieja. Syns plassen er herlig. Masse stand, turer til fjellene og rundt om. Leier hus i 3 uker og kjører tur / retur med masse opplevelser på veien. Anonymkode: ff60b...19b
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2022 #7 Skrevet 31. mai 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Vi skal til Torrevieja. Syns plassen er herlig. Masse stand, turer til fjellene og rundt om. Leier hus i 3 uker og kjører tur / retur med masse opplevelser på veien. Anonymkode: ff60b...19b Da snakker vi menyer på svensk😊😅 Anonymkode: 13d39...8a9
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2022 #8 Skrevet 31. mai 2022 Vi skal til Marbella (fly til Malaga). Velger det fordi jeg pleide å bo der, og skal besøke litt venner. Det er også veldig fint der. Hvis du vil til Spania og ikke er så reisevant er Torremolinos supert. Fly til Malaga så tar du taxi inn dit. Tar kun ti minutter. Kjempefine strender og liten by. Lett å finne frem i. Anonymkode: 92494...d19
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2022 #9 Skrevet 31. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Vi skal til Torrevieja. Syns plassen er herlig. Masse stand, turer til fjellene og rundt om. Leier hus i 3 uker og kjører tur / retur med masse opplevelser på veien. Anonymkode: ff60b...19b Populært kalt Torevika, byen med eget FrP lag 😎 Anonymkode: 18bac...010
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2022 #10 Skrevet 31. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Da snakker vi menyer på svensk😊😅 Anonymkode: 13d39...8a9 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Populært kalt Torevika, byen med eget FrP lag 😎 Anonymkode: 18bac...010 Helt greit at dere ikke liker stedet, men jeg trenger ikke deres sarkastiske input. Svar meg gjerne ordentlig uten å rakke ned på andre sine svar. Hi Anonymkode: afc0c...a48
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2022 #11 Skrevet 31. mai 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Helt greit at dere ikke liker stedet, men jeg trenger ikke deres sarkastiske input. Svar meg gjerne ordentlig uten å rakke ned på andre sine svar. Hi Anonymkode: afc0c...a48 Så du vil bare ha navn på steder, hvordan de er spiller ingen rolle? Da foreslår jeg Magaluf Anonymkode: 18bac...010
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2022 #12 Skrevet 31. mai 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Så du vil bare ha navn på steder, hvordan de er spiller ingen rolle? Da foreslår jeg Magaluf Anonymkode: 18bac...010 Jeg spurte hvor du skal på ferie i Spania, og hva som er grunnen til at du ønsker å reise dit. Altså ikke kun navn. Så i ditt andre innlegg klarte du heller ikke svare på hovedinnlegget 🙈 Hi Anonymkode: afc0c...a48
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2022 #13 Skrevet 31. mai 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg spurte hvor du skal på ferie i Spania, og hva som er grunnen til at du ønsker å reise dit. Altså ikke kun navn. Så i ditt andre innlegg klarte du heller ikke svare på hovedinnlegget 🙈 Hi Anonymkode: afc0c...a48 Var ikke helt i humør til det 😆😇 Anonymkode: 18bac...010
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2022 #14 Skrevet 31. mai 2022 Vi var nylig i både Barcelona og Alicante. Anbefaler begge disse plassene. Men kanskje Alicante er mer aktuelt som badeferie. Malaga og området rundt er også kjempefint. ☀️ Anonymkode: b23ba...6c0
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2022 #15 Skrevet 31. mai 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Da snakker vi menyer på svensk😊😅 Anonymkode: 13d39...8a9 Gjør det noe da? Anonymkode: ff60b...19b
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2022 #16 Skrevet 31. mai 2022 Vi skal til Benidorm. En liten by som har fått mye tyn, og har tidvis hatt et dårlig rykte. Det er gjort flere grep for å bli kvitt dette rykte, med stort hell vil jeg si. Jeg har tilbrakt hver sommer der, hele livet. I tillegg flere andre årstider. Vi kjører dit, så vi har bilen tilgjengelig. Vi drar på flere utflukter, både gåtur i fjellene og for å besøke andre nabobyer. Det er flere gode restauranter der, både i gåavstand og restauranter vi tar taxi til. Vi drar nok til Michelin-restaurant i sommer, da det er lenge siden sist. Så er vi mye på stranda. Bader, og går tur der. Foretrekker Poniente👍 Anonymkode: 735cc...f00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå