Gå til innhold

Noen som skal til Spania i sommerferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i landet skal du? Og hva er grunnen til at du reiser akkurat dit?

Ønsker å dra til Spania, men vet ikke hvor.

Anonymkode: afc0c...a48

Fortsetter under...

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvor i landet skal du? Og hva er grunnen til at du reiser akkurat dit?

Ønsker å dra til Spania, men vet ikke hvor.

Vi skal til innlandet. Nærmere bestemt Cordoba området. Vi velger innlandet fordi vi ikke vil feriere i turisttråkkene og er på ingen måte interessert i puber og restauranter med meny på svensk… Spania er nydelig når man beveger seg bort fra tivolikysten.

Anonymkode: 13d39...8a9

Skrevet

Ja, til en liten kystby som heter Moraira. Nydelig og rolig sted,men med litt turisme. Ikke noe partysted med menyene på svensk ;)

Tar fly til Alicante og kjører ca en times tid nordover.

Anonymkode: b0465...fad

Skrevet

Vi flyt til Malaga, fortsetter videre til Cordoba og Malaga, før turen går videre til Portugal 😊

Anonymkode: 18bac...010

Skrevet

Cordoba er nydelig!! Ville også anbefalt innlands-Spania😊😊

Skrevet

Vi skal til Torrevieja. Syns plassen er herlig. Masse stand, turer til fjellene og rundt om. Leier hus i 3 uker og kjører tur / retur med masse opplevelser på veien.

Anonymkode: ff60b...19b

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Vi skal til Torrevieja. Syns plassen er herlig. Masse stand, turer til fjellene og rundt om. Leier hus i 3 uker og kjører tur / retur med masse opplevelser på veien.

Da snakker vi menyer på svensk😊😅

Skrevet

Vi skal til Marbella (fly til Malaga). Velger det fordi jeg pleide å bo der, og skal besøke litt venner. Det er også veldig fint der. 
Hvis du vil til Spania og ikke er så reisevant er Torremolinos supert. Fly til Malaga så tar du taxi inn dit. Tar kun ti minutter. Kjempefine strender og liten by. Lett å finne frem i.

Anonymkode: 92494...d19

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Populært kalt Torevika, byen med eget FrP lag 😎

Skrevet

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Populært kalt Torevika, byen med eget FrP lag 😎

Helt greit at dere ikke liker stedet, men jeg trenger ikke deres sarkastiske input. Svar meg gjerne ordentlig uten å rakke ned på andre sine svar. 

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Helt greit at dere ikke liker stedet, men jeg trenger ikke deres sarkastiske input. Svar meg gjerne ordentlig uten å rakke ned på andre sine svar. 

Hi

Så du vil bare ha navn på steder, hvordan de er spiller ingen rolle?

Da foreslår jeg Magaluf

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Så du vil bare ha navn på steder, hvordan de er spiller ingen rolle?

Da foreslår jeg Magaluf

Jeg spurte hvor du skal på ferie i Spania, og hva som er grunnen til at du ønsker å reise dit. Altså ikke kun navn. Så i ditt andre innlegg klarte du heller ikke svare på hovedinnlegget 🙈

Hi

Skrevet

Jeg spurte hvor du skal på ferie i Spania, og hva som er grunnen til at du ønsker å reise dit. Altså ikke kun navn. Så i ditt andre innlegg klarte du heller ikke svare på hovedinnlegget 🙈

Hi

Var ikke helt i humør til det 😆😇

Annonse

Skrevet

Vi var nylig i både Barcelona og Alicante. Anbefaler begge disse plassene. Men kanskje Alicante er mer aktuelt som badeferie. Malaga og området rundt er også kjempefint. ☀️

Anonymkode: b23ba...6c0

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Gjør det noe da?

Skrevet

Vi skal til Benidorm. En liten by som har fått mye tyn, og har tidvis hatt et dårlig rykte. Det er gjort flere grep for å bli kvitt dette rykte, med stort hell vil jeg si. Jeg har tilbrakt hver sommer der, hele livet. I tillegg flere andre årstider.

Vi kjører dit, så vi har bilen tilgjengelig. Vi drar på flere utflukter, både gåtur i fjellene og for å besøke andre nabobyer.

Det er flere gode restauranter der, både i gåavstand og restauranter vi tar taxi til. Vi drar nok til Michelin-restaurant i sommer, da det er lenge siden sist.

Så er vi mye på stranda. Bader, og går tur der. Foretrekker Poniente👍

Anonymkode: 735cc...f00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...