Gå til innhold

Holder du deg saklig her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etterstreber du å svare folk ordentlig?

Anonymkode: 8b635...1dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Innimellom kan jeg nok bli litt krass hvis vedkommende viser seg å være komplett idiot/nettroll, men sånn til vanlig er jeg veldig hyggelig og hjelpsom.

Anonymkode: 1115d...2bf

Skrevet

Jeg kan telle på to fingre de som er saklige her inne. Resten har en ekstrem hang til stråmenn og å bli personlige. Ler meg skakk mange ganger av alle usakligheter. Tilmed de som faktisk har litt høyere intelligens her, blir usaklige. Det er fordi de er kvinner. 

Anonymkode: 97f7a...7d9

Skrevet

Ja. Det setter jeg høyt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg kan telle på to fingre de som er saklige her inne. Resten har en ekstrem hang til stråmenn og å bli personlige. Ler meg skakk mange ganger av alle usakligheter. Tilmed de som faktisk har litt høyere intelligens her, blir usaklige. Det er fordi de er kvinner. 

Men å svare på spørsmålet, dét klarer du ikke? Du må benytte anledningen til å rakke ned på andre, så det er vel egentlig svar nok. 

Jeg prøver å være saklig, men jeg har lite tålmodighet med idioter. 

Anonymkode: b7133...a34

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men å svare på spørsmålet, dét klarer du ikke? Du må benytte anledningen til å rakke ned på andre, så det er vel egentlig svar nok. 

Jeg prøver å være saklig, men jeg har lite tålmodighet med idioter. 

Anonymkode: b7133...a34

Jeg er den ene fingeren. Du får se litt på trådene som ligger ute akkurat nå. Veldig saklige svar gitt. 

Skrevet

Ja, på saklige kommentarer. Men tull, og vas, får får tull og vas tilbake.

Anonymkode: c3c19...69f

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (31 minutter siden):

Ja. Det setter jeg høyt.

Du er faktisk veldig ryddig sånn. Det skal du ha, selv om vi ikke er særlig enige eller har mye felles. Jeg mener dette seriøst altså, for jeg har aldri sett at du har vært frekk mot noen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Dere som mener dere svarer saklig, hvorfor dere meg ikke saklig på en råd som er rådvill? 

Anonymkode: 127bc...a13

Hm? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Du er faktisk veldig ryddig sånn. Det skal du ha, selv om vi ikke er særlig enige eller har mye felles. Jeg mener dette seriøst altså, for jeg har aldri sett at du har vært frekk mot noen. 

Takk. Hyggelig å høre at du har lagt merke til det. Jeg prøver alltid å svare folk på en måte jeg kan stå inne for. 

Skrevet

Etterlyser svar på min tråd og dere sier dere svarer saklig, har ikke sett noe til det!

Hvilken tråd tenker du på? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Dere som mener dere svarer saklig, hvorfor dere meg ikke saklig på en råd som er rådvill? 

Hvilken tråd? 

Skrevet

Ny bil og stoffseter. Dere bare sier det er tull, skuffende!

Ok. Jeg har ikke svart i den tråden. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ny bil og stoffseter. Dere bare sier det er tull, skuffende!

Da skal jeg på en så saklig måte som mulig fortelle deg at du er lett gjenkjennelig . Du har produsert tulletråder i en god stund nå og folk har forstått det, det oser av vas og tøys. Til slutt får folk nok og svarene blir usaklige . Mitt beste og sakligste råd er å stoppe med innleggene. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Hvordan kan du si det tull? og hvilke andre tråder har jeg skrevet da?

Gi deg da. Vil tro de fleste kjenner lusa på gangen nå.

Skrevet

Jeg prøver på det, ja. Har ingen interesse av å være ufin eller usaklig her inne. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Gi deg da. Vil tro de fleste kjenner lusa på gangen nå.

Ble nygerrig. Hvilke tråder er det?

Jeg prøver å svare saklig og er ikke ufin. 

Anonymkode: 78d0c...bd2

Skrevet

Det kommer jo helt an på tråden. I deprimert bag, så ville jeg svart tull, i 13 år og vil bli skallet ville jeg svart saklig. 

Anonymkode: 5aedd...645

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Faller ofte ned på alle andres nivå, så ille alltid. 

Anonymkode: 7cb17...67e

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg vil si at jeg gjør det. Etterstreber, altså. Hvis det kommer et frontalangrep helt uprovosert, så er det dessverre altfor fristende å svare frekt/slenge dritt tilbake. Jeg må rett og slett bli flinkere på å forholde meg rolig i slike tilfeller. 

Skrevet

Ja. Så helt iskaldt saklig at folk blir sure. Du aner ikke så mye kjeft jeg har fått fordi jeg faktisk holder meg til teksten og ikke en sleivete fortolkning av den. 

Anonymkode: 95f62...ca5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...